Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Te druk om te haken ;)

Eigenlijk is de titel niet helemaal juist......... het haakwerk is wel af maar de afwerking ervan nog niet. Ik haakte brocante pannenlappen en theelichtjes maar ze moeten nog voorzien van een labeltje, een lintje, hopelijk kom ik daar vanavond aan toe.
 
 
Waar ik dan druk mee was?
Met de voorbereidingen van de Halloween avond op 31 oktober in het fietscafeetje, er zijn intussen zo een 400 tal kaarten verkocht dus het word een drukke avond,
maar ik kijk er wel naar uit,
nog veertien dagen de tijd om leuke dingen te maken voor die tijd en ik ben begonnen met het werken met papier.
 
 
Mooie vintageafbeeldingen afgedrukt op linnenkarton met een achterzijde van handgeschept papier, hier mooi kant rond en je hebt een mooie decoratie voor bij je fournituren of een klein geschenkje voor iemand.
 
Ook de vintagekaarten heb ik bijgemaakt omdat die zo een tafel met spulletjes op altijd mooi aankleden.
Het was heerlijk om ook weer eens met papier te werken, dit werkt heerlijk ontspannend.
De afwisseling tussen de stofjes en papier vind ik toch wel altijd aangenaam :)
 

 
 Na het plaatsen van de fourniturenkrans in een eerdere post kreeg ik veel vraag naar de houten klossen die erin verwerkt waren.
Die zijn weer terug in voorraad in de webwinkel,
je kan alles hier terugvinden:
 
Nu eens zien wat er nog moet gebeuren aan de haakwerkjes zodat die écht in mijn volgende post volgen ;)
Fijne avond,
liefs, Sonja
 

 



18 opmerkingen:

  1. wat ziet het er allemaal weer geweldig uti! Ik denk dat je veel gaat verkopen als er al zoveel kaarten ook verkocht zijn,. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Wat ben je weer heerlijk druk. Ik weet zeker dat jij voor de 30ste een behoorlijk aantal prachtige dingen af zult hebben... Maar ik ben nu wel heeeeel erg nieuwsgierig naar je haakwerk...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat komen er veel mensen op de Halloween avond, je hebt weer mooie kaarten gemaakt en ben ook benieuwd naar je haakwerkjes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Sonja, ik zou maar voorbereid zijn op veel klanten met Halloweenavond. Er komen zoveel mensen en je spulletjes zien er zo leuk en gezellig uit...succes vast...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met alle voorbereidingen, Sonja! Als het een hele geslaagde avond wordt, weet jij waar je het allemaal voor gedaan hebt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt! 400 Mensen is wel veel, daar zul je nog heel wat werk voor moeten doen. Maar het lijkt mij ook heel leuk!
    Ik wens je heel veel succes en daarna weer lekker aan de haak.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je lekker bezig en wat maak je weer schattige spulletjes! Ik moet mijn krans nog steeds versieren en jij geeft mij wel heel veel inspiratie!
    Knuffel,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt wel niet stilgezeten! Knappe dingen weer gemaakt zoals altijd :) Je haakwerkjes zullen wel af geraken
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Wat ziet het er toch allemaal weer mooi uit, wat een sfeer ademt het uit, gezellig. Je hebt het er maar druk mee maar wel een leuk vooruitzicht en goed dat er al zoveel kaarten verkocht zijn. Maak je ook foto's en laat je die hier nadien zien, zou ik leuk vinden.
    Succes,Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja

    Wat gaaf dat er al zoveel kaarten zijn verkocht, dat word dus een drukke gezellige Halloween avond. Succes met je voorbereidingen.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja, wat prachtige spulletjes maak je toch, het is altijd een streling voor het oog.
    Je pakketje is veilig aangekomen, en ik moet zeggen alles ziet er in het echt nog veel mooier uit als op de foto´s in je webwinkeltje :)
    Ik heb er een foto van op mijn blog gezet ( pasttime childhood) met een link naar jouw blog.
    Nochmals hartelijk dank voor al die mooie spulletjes en kadootjes :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat wij toch een beetje dezelfde inspiratie van haken delen hoor!
    Ik heb vorige week ook een brocante pannenlapje gehaakt in die warme,
    vintage catania kleuren van Laura's Webwinkel, leuk héééé.
    Ik ben wel benieuwd naar de jouwe, ze zullen wel weer mooi zijn!
    Nog een dag gevuld met creatieve inspiratie,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie spullen heb je gemaakt zeg. het ademt de heerlijke
    sfeer uit van de herfst.
    Wat fijn dat er al zoveel kaarten verkocht zijn zeg!!!

    Fijn dat je me weer gevonden heb:)

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Sonja deze mooie vintage meisjes op je kaartjes!
    Jij hebt ook zoveel mooi kant staat er prachtig bij!
    De fournituren krans uit je vorige post vind ik ook fantastisch mooi gemaakt en het was nog gezellig ook begrijp ik...toch genieten zulke hobby's !
    Alvast een heel fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sonja
    ik lees dus dat jij net zo productief moest wezen als ik.
    het ziet er allemaal prachtig uit en heerlijk om in je webwinkeltje te kijken en al dat moois te zien.
    ik vind je kaartjes ook super leukgemaakt en het zal zeker goed verkopen allemaal.
    succes er mee en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er allemaal prachtig uit! En zo lang je druk bent heb je geen tijd om aan eten te denken ;))

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja..♥
    Ooohhh wat heb jij hard gewerkt♥ zeg...ik♥ zie dat ik al een hele hoop mooie posten♥ heb gemist de afgelopen tijd...;(
    Prachtig♥ die fornituren krans♥ wat je gemaakt hebt zo apart♥..;)
    Ja het haken♥ schiet er dan bij in ook dat komt bij jou♥ wel goed..!!
    Geniet♥ van de zondag♥ dikke knuffel Liefs Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen