Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Rommelen

 
 
Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met mijn voorraadkamer.
Sinds een half jaar stal ik mijn spulletjes op in een aparte kamer in huis omdat mijn atelier gewoon te klein was.
 
 
In het begin kwamen alle afgewerkte spulletjes nog in voorraadbakken terecht maar dat gaf ongelooflijk veel zoekwerk bij elke bestelling.
 
Het 'uitstallen' van alles heeft dus niet alleen het voordeel dat ik heel snel alles terugvind maar ook dat je gelijk alles mooi op de foto kan zetten.
En........ik geef het toe............ik vind het zaaaalig om tussen mijn spulletjes te 'rommelen'
De dingen weer eens anders bij elkaar zetten,
verzinnen wat er nog bij zou kunnen,
nieuwe dingetjes maken en dan maar weer opnieuw van vooraf aan beginnen.
Ik word het nooit beu :)
 
Zo stilletjes aan moest er extra plek gemaakt worden en dat is vandaag gelukt.
De tafel op de kamer is vrijgemaakt en ook de andere voorraadkast,
zo kan ik stilletjes aan beginnen rommelen met...............
....mijn kerstspulletjes ;)
Nee hoor, geen angst, ik zet ze nog even niet op de foto maar overzicht voor mezelf is wél heel gemakkelijk :)
 
 
Ik ga nog wat bankhangen (wel verdiend vind ik zelf) en verder met mijn haakproject want dat is blijven liggen,
een mens kan maar één ding tegelijk (helaas ;)
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 
 

21 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een heerlijke hobby, Sonja...je kunt er zo goed je ei in kwijt.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt heerlijk bezig met je hobby!!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk sfeertje!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Ik heb weer heerlijk zitten meegenieten door het lezen van jouw post. Wat heerlijk at je een aparte ruimte hebt om je zelfgemaakte spulletjes uit te stallen. Zo kun je er zelf nog even van genieten voordat ze naar een andere liefhebber gaan!! Wat een prachtig geheel. Het zijn allemaal kunstwerkjes op zich maar bij elkaar staat het ook erg gezellig!! IK vind de slinger met het cookiemannetje erg leuk!! Ben benieuwd naar je spulletjes die je voor de kerst zal gaan maken. Maar denk aan je rust en ga genieten van een rustige avond samen met je mannetje en je lieve Ky!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja

    Hoe jij geniet van het rommelen met je creatieve werkjes.......daar geniet ik weer van, en het is helemaal niet gek om al met de kerst bezig te zijn want voor je het weet is het alweer zover. De tijd voor de kerst is net zo gezellig......rommel maar lekker verder lieve Sonja.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig allemaal en het ziet er zo gezellig uit,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit. Nu kun je er elke dag van genieten. Het is net een echt winkeltje. Het doet me aan vroeger denken. Toen speelden we winkeltje, heerlijke tijd was dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel gezellig uit, Sonja. Fijn dat je in je kleine huis toch steeds weer de ruimte kan vinden voor je hobby en de opslag.
    Veel plezier met al je werkjes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas voor jou kun je niet meer dan één ding tegelijk!
    Waarschijnlijk zou je jezelf dan ook voorbij rennen ;-)
    Wat een heerlijk plekje om te rommelen en je thuis te voelen.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er weer super gezellig uit en je blijft een kei in decoreren.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk om naast je atelier ook nog een voorraadkamer te hebben. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heerlijk is om daar lekker rond te struinen en alles weer even net iets anders op te stellen. Als eennkind in een snoepwinkel voel je je dan denk ik... Blijven kijken en even overal aan voelen...haha...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe creatieve dag toe,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rommelen heeft ook een positieve kant:
    weer nieuwe ideetjes die je te binnen schieten!
    Ik ben super benieuwd naar je haakproject,
    want je pompoentjes waren heel mooi.
    Ik heb er zelfs ook ééntje gehaakt a la Sonja, te leuk!
    Geniet van je rust, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door lekker te rommelen maak je er een super mooie kast van.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad heeerlijk rommelen tussen al die mooie creaties! Het ziet er super gezellig uit zo, Sonja!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Sonja, ik zou alles we willen bestellen, maar ik gebruik je speldenkussens iedere dag hoor. Ze zijn zo mooi en in de toekomst komt er vast nog wel eens iets bij.
    Geniet van je dag
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel leuker om al je mooie spulletjes uit te stallen en overzicht te hebben, het staat nog eens super gezellig ook! Als je dan iets moet hebben kun je het zo pakken en als je zo alles weer eens kunt bekijken komen er vast weer nieuwe creatieve ideetjes boven borrelen.
    Van mij mag je trouwens best al Kerstcreaties laten zien hoor;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello,

    Leuke hebbedingen!!
    Fijne dag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Winkeltje aan huis?????

    Ziet er gezellig uit hoor!!!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je bent niet de enige met onafgemaakte haakprojecten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt het zoals altijd weer allemaal prachtig geschikt daar! Echt een snoepje om bij jou altijd langs te komen om te kijken! En onafgemaakte werkjes, daar kan ik een halve kamer mee vullen denk ik :(
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen