Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Pompoentjes in landelijke stijl.

 
 Het is hier nog steeds niet gedaan met pompoentjes maken,
het lijkt wel of ze blijven groeien in mijn ateliertje :)
Ach ja, na mijn gerommel van gisteren had ik weer plek!
Ik kreeg verschillende mailtjes van volgsters of ik een échte winkel thuis had geopend maar neen hoor, ik hou het mooi bij mijn webwinkeltje
Al lijkt mijn voorraadkamer inderdaad wel op een écht winkeltje maar ik vind het een hobby op zichzelf om alles mooi neer te zetten én bovendien heb ik de foto's ook nodig om alles op de webwinkel te plaatsen.
 
De reden waarom er zoveel pompoentjes gemaakt worden is dat ik deelneem aan de Halloweentocht die hier in het fietscafeetje georganiseerd word op 31 oktober.
Jullie weten dat ik daar al altijd een kast met spulletjes mag vullen maar die avond ga ik ook een tafeltje met mijn spulletjes erbij zetten en tja, daar horen toch pompoentjes bij.
 
Ik ga nog maar even verder,
zo krijg ik een mooie collectie in verschillende 'geuren en kleuren'
 
 
Ik hoorde op tv dat de herfst zijn intrede gaat doen dus de mooie landelijke kleurtjes zijn geen straf om mee te werken,
fijne herfstweek iedereen,
liefs, Sonja (die nog altijd niet klaar is met het haakwerkje ;)
 


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pompoentjes Sonja...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal zo lief uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat zijn ze weer mooi. Wat klinkt dat gezellig, een fietscafeetje. Als wij naar zee gaan rijden we via Antwerpen richting Nieuwvliet/Cadzand-Bad. We nemen dan binnendoor een oude smokkelaarsroute en daar is ook een gezellig fietscafeetje, je kunt daar een "kanneke koffie" bestellen, zo gezellig. ik wens jou alvast veel plezier, leuk dat je dit gaat doen en pompoentjes vinden de meeste mensen wel mooi, zeker nu het herfstweer in aantocht is en je weer meer binnen zit.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja

    Wat leuk dat je daar weer alles mooi mag uitstallen, het staat ook zo gezellig al die pompoentjes. Succes met de volgende pompoentjes.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat ziet dit er toch weer allemaal gezellig uit, om jaloers op te worden. Je weet het allemaal prachtig op de foto vast te leggen.
    Genieten!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Sonja dat je daar die avond mag staan!
    Ja, dan heb je wel een voorraadje nodig.
    De pompoentjes die je nu gemaakt hebt, vind ik ook erg leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je daar die avond met je mooie spulletjes mag staan. Het weer slaat inderdaad om, we krijgen echt herfstweer.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk ga je goed verkopen. Ik merk het trouwens al, je bent ook met het ene bezig maar het andere zit ook nog in het hoofd. Ik word er soms gewoon onrustig van. Daarom heb ik ook liever niet te veel half afgemaakte werkjes liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    Wat heb je weer een hoop leuke nieuwe pompoentjes erbij gemaakt!! Vooral de combinatie met het jute vind ik erg leuk!! Ik hoop dat je veel mag verkopen tijdens de Halloweentocht. Wat een leuk idee!! dat zie je helaas niet zoveel bij ons!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    Prachtig, je collectie pompoentjes. En allemaal weer net een beetje anders.. Dit gaat een hit worden op 31 oktober, kan niet missen...
    Maar ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar dat haakwerkje...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zow gezellig al die pompoentjes mooi gemaakt meis...

    lieve groet,
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig al je pompoenen, geniet er nu nog maar even van want ik weet zeker dat ze straks allemaal verkocht zijn.

    Groetjes en veel plezier met de Halloweenverkoop, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er zo gezellig uit he!Echt geweldig leuke dingen maak je iedere keer weer! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige pompoentjes maak je toch!
    De één nog mooier dan de ander.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij blijft lekker doorgaan met de pompoentjes, gelijk heb je als je het graag doet! Ze zijn dan ook allemaal even mooi, ik zou niet weten welke ik zou kiezen :) misschien best allemaal ;-)
    En je haakwerkje zal ooit nog wel eens afgeraken, dat loopt niet weg.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor, al die pompoenvariaties.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat gaat een succes worden, want het ziet er allemaal prachtige en sfeervol uit!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen