Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

Inkomhal met pompoentjes

Haken van pompoentjes is héél verslavend :)
Ik maakte er een deel voor de webwinkel, die vind je hier:
 
 
Maar dan ook nog maar een paar voor mezelf , een paar aan mam cadeau gedaan, een paar tijdens onze workshop van eergisteren en nog een paar............
ja, dat bedoel ik dus: verslavend :)
 
 
 
Ik ging in huis op zoek naar een plekje waar ze mooi tot hun recht kwamen en vond dat in de inkomhal.
 
 
Het oude kastje wat er stond kon wel een beetje herfstdecoratie  gebruiken en met wat brocante spullen in combinatie met de gehaakte pompoentjes ben ik heel tevreden met het eindresultaat.
 
 
Dit is helemaal mijn ding,
brocante in combinatie met zelfgemaakte decoraties,
ik word hier heel gelukkig van :)
 
 
Ik ga nog een beetje verder met haken,
geen pompoentjes maar iets totaal anders,
jullie zien het in mijn volgende post :)
Fijne avond,
liefs, Sonja

 

 


14 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Ik blijf ze leuk vinden. Ook een leuk idee om een pompoen op een klos te verwerken!! Je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt!! En je hebt er zelfs zo'n prachtige dadeltak bij liggen!! Errg mooi!! Heerlijk om je huis zo aan te kleden!! Daarom ben ik zo gek op de seizoenen!! Iedere keer kun je je huis weer op een andere manier gezellig maken!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat sfeervol hoor, volgens mij heb je ook een nieuwe banner die mooi aansluit bij het seizoen en je grote hobby!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O je maakt ons nu alweer nieuwsgierig naar je volgende post haha. Het ziet er allemaal zo ontzettend mooi uit, een en al gezelligheid weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet jouw kastje er gezellig uit.
    Probeer het bij mij ook iedere keer maar ik knipper met mijn ogen en er liggen alweer sleutels, telefoons en brillen tussen.
    Weg effect.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het kastje gezellig ingericht. Ziet er heel sfeervol uit.
    Ik vind die pompoenen ook heel gezellig, enne...ze zijn goed te bewaren!!
    Ben wel benieuwd wat je nu onder handen hebt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat zo mooi bij elkaar want op de een of andere manier hebben de pompoentjes toch een brocante uitstraling.

    Groetjes van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sonja,
    Wat zijn ze toch mooi en wat staat dat gezellig met al die prachtige spulletjes... Echt een heerlijk sfeertje...
    Ik ben heel benieuwd naar wat je nu aan het maken bent...
    Ik wens je alvast een heerlijk creatief weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dan ben jij niet de enige!!!!!
    prachtig vind ik het en ik ben ook altijd op zoek naar dit soort prachtige dingen.
    je blogje is weer schitterend Sonja, geniet er van dit weekend
    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat verslavend ken ik :) Meestal maak ik iets ook in meervoud voor jan en alleman, maar dat is leuk! Je hebt ze superleuk geschikt daar in de hal met je brocante spulletjes :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het zeer sfeervol vind uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat laat je weer een mooie plaatjes zien en leuk idee zo'n Bee om te organiseren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi sfeertje in de inkomhal!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend leuk ook je letterbakje vol met kantjes en dergelijke !!
    echt een gezellig welkom zeg

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn ook kei leuk, Sonja, je pompoentjes! Ziet er weer super gezellig uit in je inkomhal!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen