Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

Fourniturenkrans

Een tijdje terug ging Laura en ik samen naar de opendeuren bij All seasons decorations;
in de woonkamer van Margot hing een prachtige krans gevuld met allerhande oude fournituren en klosjes.
We waren er allebei meteen helemaal verliefd op!
 
 
 
Nu heeft Margot altijd een heel erg mooi workshopaanbod maar deze krans stond er helaas niet tussen.
 
Dan blijft dat maar door je hoofd spoken en zeiden we tegen elkaar, we verzamelen beiden oude fournituren, dan kan je zo een krans wel zelf maken.
En zo werd de eerste dag dat de herfst echt in ons landje zijn intrede deed geen koude ongezellige dag maar een superdagje!
Weeral zo eentje met een gouden randje.
 
 
De dag werd gestart met een rondje intratuin waar al een beetje winterinspiratie te zien was en daarna trakteerde Laura op een heerlijk broodje met eiersalade en spek, mmmmmmmmmmmmmm, zo heerlijk!
Rond 1uur zijn we aan de krans begonnen, alle klosjes voorzien van lintjes en kantjes en alles netjes bij elkaar leggen.
Rolletjes oud muziekpapier rollen en dan kan je aan slag.
 
We hebben er toch, met de nodige lachbuien ertussenin, zo een drie uur aan gewerkt maar ik moet toch heel eerlijk zeggen:
ik ben er ook superblij mee!
 
 
De krans hangt in de zithoek en ik raak er niet op uitgekeken,
wat een heerlijke lekker 'vintage' fourniturenkrans.
Met zo een lieve vriendin en zo heerlijke knutseldagen mag van mij de herfst van start gaan hoor,
ik ben er klaar voor!
fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

 

30 opmerkingen:

  1. Ik heb er geen woorden voor, zo mooi!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWWW,wat leuk,ik ga mijn vriendin Danoesja eens peilen of ze ook geen zin heeft om zo'n krans mee te maken, dank je wel voor de mooie inspiratie die jij nu weer doorgeeft,superleuk Sonja,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt mij op een idee!!!

    Mooi gedaan hoor!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Wat leuk.......!!! Wat mooi gemaakt zeg, dat is echt een juweeltje. En helemaal passend bij jouw hobby, zo'n krans van alle spullen waar je mee werkt.. Prachtige klossen en stukjes kant... Ik ben er weg van...
    Ik wens je een heerlijk creatief weekend,
    Geniet ervan,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke krans, ook ik ga maar eens zoeken tussen mijn oude spulletjes en dingen apart leggen. Je brengt heel veel mensen op mooie ideeën. Helemaal fantastisch.

    Fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi idee,en is wel heel goed gelukt,en daar hang die perfect,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo sfeervol en gezellig, past zo in je interieur!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superrrrr mooie krans heb je gemaakt het zal zeker weer een geweldige dag geweest zijn om zo samen bezig te zijn !!

    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige krans, ik kan me voorstellen dat je dat idee niet meer uit je hoofd kon krijgen.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat zie dat er gaaf uit.
    Daar gaan we voor verzamelen.

    fijn weekend groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk en zo sfeervol.. een plaatje!
    Heerlijk trouwens zo'n dagje!

    fijn freubelweekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, deze krans hoort gewoon bij jou en in je interieur!
    Fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat een prachtige krans! Suoer!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk en het idee vind ik natuurlijk geweldig! Wil ook wel zo'n krans! Zal eens gaan neuzen bij mijn oude spulletjes! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een leuk idee.. dat wordt idd. ook snuffelen! groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje! Ik moet nog wel even door verzamelen.
    Leuk om zo samen te frobelen.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze krans past wel héél goed bij jou Sonja...erg mooi geworden ook!

    Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuke krans Sonja, ik kan me goed voorstellen dat je hem niet los kon laten en er zelf een wilde maken. Hij is echt heel goed gelukt.
    Alleen 1 probleem... nu zit hij ook in mijn hoofd!!!! haha
    Gezellig weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja en Laura,
    Jullie hebben jezelf echt overtroffen. Wat een prachtige krans.Ik vind dat jullie `m nog snel in elkaar gezet hebben.En wat een resultaat. Ik zou gelijk ook aan de slag willen om zo iets moois te gaan maken!! Blijf er in ieder geval maar heerlijk van genieten hoor om zo heerlijk met je vriendin samen zo iets moois te maken!! Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastisch wat een leuk idee.
    Hier krijg ik ook weer inspiratie van. Wat zul jij er vaak naar kijken!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, wat ziet er dit fantastische mooi uit, wat een gaaf idee. Ik kan me indenken dat jullie veel plezier hebben gehad, een heerlijke dag samen dus, leuk om op terug te kijken.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super idee, is leuk om met mijn vriendinnen samen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is superleuk zeg,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow kei leuk idee! Zo heb je echt een bijzondere en originele krans!
    Liefs, Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een enige krans is dat geworden, Sonja.
    Super idee,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Boink, ja, heb je het gehoord??? Mijn mond valt zomaar open van bewondering voor je krans!!! Geweldig, superleuk, mooi, waauw, wat een pronkstukje heb je gemaakt! Echt tof!
    Grtjes, rita.
    Ik ben eigenlijk stikjaloers :(

    BeantwoordenVerwijderen