Pagina's

zondag 8 september 2013

Touren over Limburgse "Country roads"

Aan de reacties die ik kreeg, via mail of blog heb ik jullie toch best wel nieuwsgierig gemaakt wie mijn twee gasten van afgelopen vrijdag waren.
Dus ga ik jullie maar vertellen van die héérlijke dag die we onder ons drieën mochten beleven.
 
Even voor de middag arriveerden nl na een paar uurtjes rijden,mijn lieve mailvriendin Coby hier (die sommige van jullie kennen ook al heeft ze geen eigen blog)
samen met de schaterlachende Cindy van 'Cindy at her countryhome'

 
Heerlijk was het om deze twee dames te mogen ontmoeten en te merken dat het niet alleen via mail of blog klikt maar dat we gewoon héél veel dingen gemeen hebben en we kwamen al vlug tot de vaststelling dat één dagje eigenlijk gewoon te kort was :)

Wat ik die dag wél van Cindy leerde is dat je dag meer dan 24uur heeft als je maar gewoon hard genoeg je best doet, gewoon de tijd rekken en dat heet dan bij haar zo mooi
'elastieken tijd'
haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa, die ga ik erin houden hoor Cin :)
 
  Van beide dames kreeg ik me toch een hoop cadeautjes, veel te gek maar wél allemaal heel leuke spulletjes die ik heel erg ga koesteren want elk cadeautje gaat me met een héél brede glimlach doen terugdenken aan deze dag met een gouden randje!
 
 

 
Bovenstaande cadeautjes kreeg ik van Coby samen met een grote stapel prachtige woonbladen, echt een genietpakketje!
En onderstaande cadeautjes kreeg ik van Cindy, zien jullie links het mooie portemonneetje wat ze met heel veel liefde voor me gemaakt heeft.
Wat een schatje zeg, ik heb hem al in gebruik hoor Cin xxx

 
 
 Samen hebben we er een heerlijk dagje uit van gemaakt, een beetje vakantiegevoel gecreëerd  :)
We zijn begonnen met een heerlijke high-thea waar we ook een heel mooi gesprek samen hebben kunnen voeren en elkaar best wat beter hebben mogen leren kennen.
Heel bijzonder vond ik het hoor dames om jullie beiden echt te mogen "ontmoeten"
 
 
Daarna begon onze tourtocht in het mooie autootje van Cindy, een fiat 500, wij noemen dat hier "een bolletje"
Dat bolletje croste over Limburgse wegen met open dag, drie meiden die uit volle borst meezongen met prachtige countrymuziek,
yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
 
We hebben een brocante tour gemaakt, langs Barbotine en langs Binne en Buute maar helaas had ik het zo druk met genieten dat ik geen foto's gemaakt heb maar die gaan jullie vast nog bij Cindy zien verschijnen :)
 
Deze dag was er eentje met een gouden randje ,
het was echt waar heel bijzonder om jullie beiden als mijn gasten te mogen ontvangen,
dikke knuffel van Sonja
xxx

22 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    nou dat ziet er idd. heel gezellig uit! En wat ben je heerlijk verwend met al die mooie kadootjes! Ik woon ook in limburg maar helaas ben ik het "bolletje" met drie zingende meiden niet tegengekomen,hihi. Ik had het wel eens willen zien en horen hoor!
    Ga nog maar fijn nagenieten!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige meidendag is het geworden
    en zo een leuke cadeautjes dat je kreeg!
    Ik geef toe mijn gokje was fout,
    maar het belangrijkste is dat het fijn was!
    Nog een fijne zondag,
    lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is genieten geblazen Sonja, erg leuk als dat via blogcontact verder uit gebreid wordt, en dat alles omdat je iets gezamenlijks als hobby hebt. Je bent lekker verwend, en hier kun je nog lang op teren! Ik woon ook in de buurt, midden limburg, maar ik heb jullie niet gezien, ha ha! Ik zie het al helemaal voor me! Fijne zondag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja..♥
    Oooh wat leuk je hebt lieve♥ Cin♥ ontmoet ook een van mijn favoriet♥ blogcontact♥ wat leuk zeg..!!
    Cin ken ik al echt vanaf begin en zij♥ is juist degene die mij inspiratie♥ gaf waarom ik een blog♥ ben begonnen ha ha wel grappig♥..;))
    Fijn dat jullie♥ een hele gezellige♥ dag♥ hebben gehad en je♥ heerlijk♫ bent verwend door hun met mooie♥ zelf gemaakte cadeaus♥ dat verdien♥ je ook hoor..!!
    Je♥ zal nog wel lang nagenieten♥ van deze leuke ontmoeting♥ ..;))
    Lieverd♥ geniet♥ van de zondag♥ Liefs♥ Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie een superrrr dag gehad Sonja, ja Cindy heb ik ook eens ontmoet op een beurs wat een schat van een mens altijd met een lach !
    Je bent reuze verwent, daar kun je heerlijk op terug kijken !

    Fijne zondag
    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer te lezen wat het bloggen ons allemaal heeft gebracht. Nu voor jou een ontmoeting met twee hele gezellige dames. Ik heb er helemaal beelden bij hoe jullie hebben getourd door de velden, super leuk hoor!

    Ik wens je een fije zondag, Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep, oh dit voelt zo goed als je dit leest, dit worden vast vriendinnen voor het leven.

    Genoten van je blogje en je mooie cadeautjes

    knuf Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je net begint met bloggen heb je nog geen idee hoe leuk dit is. En dat je er vriendinnen voor het leven aan overhoud laat jij ons wel zien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dag heb je gehad zeg. Je bent nogal verwend hoor maar ja jij kan er ook wat van hé.
    Het zien er erg leuke dames uit.
    Lieve groet Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat ziet er dit allemaal gezellig uit zeg, het plezier straalt er vanaf! Mooie spulletjes hebben jullie voor elkaar gemaakt en de verpakking alleen al is zo prachtig. alles met zorg besteed en dat is wel te zien. Heerlijk zo'n high tea, ik zie dat je trouwens hetzelfde servies als ik heb, gezellig;) Wat een fijne dag is dat geweest, heerlijk toch? Hier denken jullie nog lang aan terug, fijn om zulke herinneringen te koesteren.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Sonja, dat de ontmoeting aan de verwachting voldeed en dat jullie zo'n fantastische dag hebben gehad. De high-tea ziet er lekker uit en je bent heerlijk verwend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig Sonja !!! een echte geniet dag !!..liefs van mij...x !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat moet wel een topdag geweest zijn, met twee zulke lieverds op bezoek. Jullie hebben vast heeeeel veel gelachen! En wat ben je verwend, met al die lieve kadoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Wat moeten jullie een plezier hebben gehad zeg. Ik zie jullie al gaan in dat 'bolletje' langs de mooie Limburgse weten, wind door de haren en hard meezingend... Geweldig.
    Fijn hè, dat je dan zulke leuke mensen kunt ontmoeten. Wat ben ik blij voor jullie dat dit zo leuk is gegaan...
    En je hebt ook wel prachtige spullen gekregen zeg. Leuk dat rood hihi...
    Ik wens je een heel fijne zondagmiddag en een prachtige nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En nu fijn nagenieten van een gezellige en geslaagde dag!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Sonja, wat zullen jullie genoten hebben!!!
    Zoiets vraagt altijd om herhaling he?
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n gezellige dag, wat zullen jullie genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allerliefste Sonja, in één woord ** GEWELDIG**! Wat heb ik ontzettend genoten bij en van jou. Je bent een hele lieve, warme en bijzondere gastvrije vrouw met hele leuke humor. Phooeee zie mezelf inderdaad schaterlachen (ahum) en de vakantiekilootjes ook (knipoog) hahahahahaha.... Maakt niet uit om alle lekkers van die overheerlijke high tea nu met me mee te dragen (weer een knipoog) wat een smul traktatie, het water loopt me weer in de mond. Zo leuk al je prachtige dingen wat je maakt in het echt te aanschouwen, heel mooi! Inmiddels ben ik hier al quilts aan het verzamelen voor hopelijk de volgende keer kunnen we bij jou op dat hele grote grasveld of bij de buren een tentenkamp opslaan van quilts hahahaha.... Verschijnt een hele grote lieve glimlach bij mij als ik nog aan deze liefdevolle dag denk met "sunshine on our shoulders"! Coby en jij hebben deze dag voor mij geweldig gemaakt. En gezelligheid kent geen tijd luidt het spreekwoord dus ik zet er gewoon een elastiekje tussen hihihi..... Van mij een enorme dikke knuffel voor je ontzettende lieve hond Kay (hoop dat ik het goed geschreven heb) en voor jou een dubbel dikke grote omhelzing. Dank nogmaals lieve Sonja, dikke zoen van Cindy xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha wat leuk om Coby terug te zien op de foto, misschien heeft ze wel verteld dat ze bij mij thuis is geweest? Ze had het er toen al over dat ze plannen had om eens bij jou langs te gaan. Door haar toedoen kwam ik op een fair te staan, zo kan het dus lopen. Jullie hebben een heerlijke dag gehad, zo te zien, super dat het in het echt ook goed klikt!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat klinkt als een super gezellige dag, echt een dag om met een glimlach aan terug te denken.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi sonja,
    Wat een heerlijke dag hebben jullie elkaar bezorgd en wat een heerlijke post heb je er weer over geschreven!! Met recht een dag met een gouden randje zoals ze bij ons thuis altijd zeggen!!
    Veel liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen