Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Nazomeren

Hier in het Belgische Limburg is het best nog lekker weer,
we hebben ook wel buien maar de zon komt tussendoor nog steeds tevoorschijn en dan is het buiten eigenlijk nog best genieten.
 
De vrijdagvoormiddagschoonmaak zit er weer op en we zijn weer helemaal klaar voor het weekend,
heerlijk!
 

 
 De krans die ik vorige week kocht bij Margot hangt boven de bank aan het rek en geeft een heel mooie herfst gevoel.
Net voldoende en mooi rustig van kleur , daar hou ik ook wel van.
Intussen ben ik in het atelier bezig met heerlijke romantische rozenstofjes,
ze geven zo een mooie vintage uitstraling en zo neem je de zomer toch nog een beetje mee naar binnen.
Ze combineren heel mooi met gedroogde peperbessen of een takje hop ,
theelichtje erbij en zo heb je voor de avonden al een heel mooie decoratie.
 
  Je kan ze terug vinden in mijn webwinkel onder de rubriek nieuw:
http://www.ateliersezoentje.be/c-1744164/nieuw/



Hier vind je ook weer een paar borduurwerkjes want ook daarmee ben ik weer aan de slag gegaan.
Zo zie je maar , ook de avonden die weer langer worden en het werk in de tuin wat steeds minder wordt, het heeft allemaal ook zijn voordelen.

 
Er zijn ook weer nieuwe transferafbeeldingen toegevoegd om te strijken op stof,
je vind ze onder de rubriek herfst vanwege de warmere kleurtjes of teksten die doen denken aan de herfst:
 

 
Zelf ga ik er ook dit weekend mee aan slag,
even wat extra gezellige hoekjes in huis creëren met al de mooie dingen die de natuur ons te bieden heeft en als je nog niet van herfst wil horen dan praten we gewoon over
'nazomeren'
Het is maar net hoe je het noemen wil,
fijn weekend iedereen,
hopelijk weten jullie je ook te vermaken als het regent ;)
Liefs, Sonja
 
 

12 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij nog het zonnetje ziet,
    hier is het al een paar dagen nat en somber weer.
    Ik ben hierdoor al in herfst stemming,
    maar dankzij jouw mooie gestikte hartjes
    voel ik met toch al een stuk vrolijker!
    Een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Nou jij boft nog hoor wat hier komt het met bakken uit de hemel vallen. Heerlijk hè weer lekker binnen bezig zijn. Ik vind de zomer heerlijk maar kan ook heel erg genieten van de herfst. Zeker nu we zo'n prachtige zomer achter de rug hebben. Ik moet helaas dadelijk nog een avondje hard aan de slag maar dan heb ik ook weekend!! Geniet van je weekend!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor nazomeren, hier schijnt het zonnetje overigens ook heel aaridg dus we gaan zo even de tuin in. De afgelopen week hebben we er door de regen tenslotte niet veel aan kunnen doen.

    Ook lekker om binnen bezig zijn, 's avonds de kaarsjes vroeg aan is ook wel weer gezellig.

    Fijn weekend Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier piept ook af en toe het zonnetje er nog even tussendoor
    heerlijk die seizoens wisselingen ik zou niet alleen maar zomer willen hoor
    Lekker binnen alles weer gezellig maken
    kan daar zo van genieten
    en bij jou ziet het erook alweer heel gezellig uit
    Heel fijn weekend

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sonja,
    Dat geborduurde kussentje is echt een "snoepie".
    Ik noem het ook liever nazomeren, dan herfst.
    De krans, die je gekocht hebt,is prachtig.
    Fijn weekend, Sonja,

    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heeft het zonnetje vandaag ook heerlijk geschenen. Voor mij mag de herfst komen, want daar hou ik van. Maar laten we het nu maar een op nazomeren houden.
    Je bent met leuke dingen bezig!
    Ik wens je een heel mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt nu eenmaal mensen waar altijd de zon schijnt. Hier vanmorgen nog 10 minuten buiten gezeten, maar het was toch te fris.
    Wat staan je hartjes leuk in de mand.
    En ook de onderste decoraties zijn weer zo heerlijk brocant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja, wat een heerlijk sfeertje zeg. Zou me er helemaal thuisvoelen.

    Lieve groetjes en een heel fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die 'nazomer' heeft ook weer iets fijns, je mag nu weer lekker de kachel aanmaken en dat geeft ook zo veel gezelligheid samen met de kaarsjes;)
    Je hebt het heel erg gezellig gemaakt! hele leuke stoelen.
    Heeft Margrot ook een webwinkel? Ben helemaal gek op kransen dus wil ook wel een kijkje nemen;)
    tot lees!

    bisou, Wendy
    http://maison-de-wendy.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier helaas heel veel regen, maar net als jij verveel ik mij nooit en vloog de dag weer voorbij ;)

    Wat een lieve hartjes heb je gemaakt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er weer mooi uit, prachtig geborduurd en die hartjes zijn zo lief. Ik vroeg me af of de tekst: I love Vintage erop gestempeld is of dat dit een stofje met bedrukte tekst is? In ieder geval is het prachtig, lekker sfeertje weer.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je woonkamer ziet er prachtig en gezellig uit Sonja!
    Wat een mooie dingen heb je ook weer gemaakt en je bent nog heel wat van plan!
    Succes , wel heerlijk freubelen met dit weer zo binnen.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen