Pagina's

maandag 23 september 2013

Nagenieten :)

Vanmorgen zat er een mailtje in de mailbox,
ja hoor!!!
Van Cindy , ooooooooooooh, na nog maar veertien dagen wachten, hahaha, ja hoor, dat heb ik ervoor over hoor lieve Cin xxx
Ze heeft een heerlijke blogpost gemaakt over het dagje wat we samen met Coby beleefd hebben , echt heel erg leuk om terug te lezen en haar prachtige foto's die ze maakte te bekijken.
 
 
Zelf beleef ik de dag ook helemaal opnieuw bij het lezen van haar prachtige verhaal!
Bijzonder zijn dit soort ontmoetingen,
de laatste week mocht ik ook van de vriendschap genieten van andere vriendinnen die ik via mijn blog heb mogen leren kennen.
Zo ging ik donderdag (ja, ik weet het : alweer ) lekker aan de high-thea met Lilian van het mooie blog
Liliane was afgelopen zondag jarig en ik kon maar geen gepast cadeautje bedenken. Ze verwende mij met mijn verjaardag héél erg dus er moest toch echt iets tegenover staan en ik bedacht dat zij een high -thea ook wel heerlijk zou vinden en trakteerde haar hierop.
Gelukkig was dit een goede gok,
ze genoot van al het lekkers (en ik ook weer :)
en het was een heel fijn dagje uit onder ons twee :)
 
Gisteren kwam er nog een lieve vriendin op bezoek, Marga, die intussen helaas geen blog meer heeft maar die ik al enkele jaren ken via dit blog.
Van haar kreeg ik zo een bijzonder cadeautje dat ik dit toch heel even wil laten zien:
een prachtig stenen hartje met de mooie tekst : forever.
Daar word ik dan toch even stil van hoor!
 

 

 
 
 
 
Wat voel ik me dankbaar met al die lieve mensen rond me heen,
vriendschap is in deze tijd echt iets heel bijzonders om van te mogen genieten.
Door al deze leuk blogposten lijkt het alsof mijn leven alleen maar bestaat uit
 high-thea's, ik kan jullie verzekeren, dat is echt niet zo hoor :)
Maar nu ga ik me wel eens flink hernemen en mijn dieet eens terug boven water halen,
hoogtijd na al die heerlijkheden om eens flink de puntjes op de i te zetten!
 
 
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja


15 opmerkingen:

  1. Maar Sonja, je hoeft echt niet op dieet hoor! Ik vond het ook een geweldig middag die we samen doorbrachten. Nog eens bedankt voor de leuke theedoeken die ik van je kreeg. Nu uitkijken naar onze volgende samenkomst.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook zo leuk aan bloggen, alle vriendschappen die er door ontstaan! Bij de meesten vooral digitaal, maar soms ook live en wat is het dan bijzonder om te mogen ervaren dat het dan ook zo klikt. Vriendschappen om te koesteren, maar dat is jou wel toevertrouwd.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk en gezellig om vriendinnen te hebben om zulke leuke dingen mee te doen. Dat is genieten met een grote G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Sonja, ik zou zeggen blijven genieten want zulke dagen kleuren je leven toch.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook niet moeilijk,... om van Cin te genieten,... wat een lieverd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van de warmte van je vriendschappen Sonja,zo waardevol. Maar ik denk dat jijzelf ook lief bent voor mensen om je heen en je weet:"wie goed doet,goed ontmoet". ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het verhaal gelezen bij Cindy , meid wat zullen jullie genoten hebben en het is je gegunt hoor zulk soort dagen moet je koesteren in deze toch al moeilijke tijd en vooral je vrienschappen iedereen is maar zo gehaast niemand heeft nog tijd voor elkaar
    dus heeeeeerlijk genieten zolang het nog kan !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch al die vriendschappen van de bloggen om je heen geniet er lekker van ...heb even lekker de post zitten bekijken en nog even meegenoten van de mooie foto's ....prachtige dingen zag ik voorbij komen hahaha geniet lekker van al dat moois ...een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het verhaal gelezen en meegenoten, wat schrijft zij leuk zeg. Wat hebben jullie toch een geweldige tijd gehad, dat is 100%genieten. Je hebt fijne herinneringen en leuke dingen gedaan, momenten om te koesteren.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zijn de vriendsschappen die uit het bloggen voortkomen.
    En ook om ze te onderhouden op een hele leuke en aangename manier.
    Koester het Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie allemaal zo hebben genoten, dat is wel duidelijk. Ik heb ook Cindy's verhaal gelezen en dat van Liliane zag ik ook al voorbijkomen...
    Gezelligheid kent geen grenzen. Ben toch wel heel benieuwd naar die quilt-tent hoor...
    Jij ook een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Sonja, kunnen we samen gaan lijnen, ik houd het de komende weken even bij modifast........
    Leuk blogje, echt genieten!!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och Sonja, je leeft maar 1 keer en je moet van alles genieten, zeker van al die hechte vriendschappen, die moet je koesteren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel fijn als je zulke lieve vriendinnen hebt waar je zoveel leuke en gezellige dingen mee kunt doen. Geniet ervan Sonja!

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja..♥
    Nog bedankt voor je lieve♥ berichtje op mijn blog het doet mij ook goed♥ van iedereen iets te horen ..;))
    De onderzekerheid maakt me beetje ge...mja ik probeer positief te blijven..;)
    Heb ook al de mooie post bij Cindy♥ gelezen fijn dat jullie♥ zo hebben genoten van die bijzondere♥ dag..;)
    Lieverd♥ geniet van je blogsisters♥ ..;)

    Nog een fijne dag♥ en liefs♥ en knuf Gaby.X.♥ X

    P.S wat was het een mooie snoepwinkel♥ waar jullie waren ..;))!!

    BeantwoordenVerwijderen