Pagina's

zondag 1 september 2013

Kasteelfair 'Proef het landleven'

September beloofd een drukke maand te worden (tja, voor wie niet tegenwoordig)
maar samen met manlief besloten we om vandaag een heerlijk uitstapje te plannen.
Onder ons twee hebben we een dagje rondgestruind op kasteel Aerwinkel op Postelholt voor de fair
"proef het landleven"
 
 
 
En of we daarvan hebben mogen proeven,
een heerlijke fair met voor elk wat wils,
ik zet voor jullie de mooiste foto's even op een rijtje.
 
 
 
 


 
 
 



 
 
Fijn om daar te zien was Margot van "All seasons decorations"
want ik ben een grote fan van het prachtige bloemschikwerk van Margot.
De foto heb ik even van de facebookpagina van de fair geplukt:
 
Wil je ook hiervan nog meegenieten dan is er volgende week weer zo een aanrader want Margot  heeft herfst open deur dagen op haar prachtige landelijke hoeve waar dit jaar ook andere standhouders een plekje zullen vinden, dus echt een aanrader,
hier vind je er alles over !
 
Zelf ga ik heerlijk nagenieten van deze prachtige dag en morgen mijn 'herfstaankopen' een plekje geven maar eerst nog een heerlijk weekje genieten van zomer die er nog voorspeld wordt.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja


 



19 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Ja hier ga ik dus echt van uit mijn dak!!! Zoals je weet ga ik altijd heel veel fairs af en ook deze is genieten zie ik!! En wat een gave kransen!!
    Ik kan zien dat je hebt genoten!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er geweldig uit wat leuk.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er superrrr uit zeg , kan me voorstellen dat dat genieten was en het was nog mooi weer ook !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een heerlijke dag uit...zulke dagen kun je wel vaker hebben. Ik zie niet alleen veel moois, maar ook veel lekkers voorbij komen ;-).

    Ik wens je een fijne week Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet eruit als een heerlijke dag op een mooie fair. Geniet van de nazomer en van het plekjes zoeken voor je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je dat je zo geniet samen van een heerlijk dagje uit!
    Dat ziet er allemaal prachtig uit en die krans echt schitterend!
    Geniet ook heerlijk van de komende zomerweek!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blogje Sonja. Mooie foto's. Volgens mij is heel Limburg gisteren aan het proeven geweest!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij ons in de regio is er in oktober ook zo'n herfst fair.
    Het is heerlijk om te kuieren tussen al de mooie standjes.
    Pompoenen, herfst plantjes, mooie bloemstukken ...
    super dat jullie ervan genoten hebben!
    Nog een fijne week met veel zon,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er gezellig uit. Wat is de herfst toch mooi. Alleen voor mijn gevoel is het nog maar pas zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. piep supergezellig, genieten ...
    maar idd eerst de zomerdagen nog meepikken hoor

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super markt lijkt me dat en hele leuke kraam met kransen. Ik ga meteen een kijkje nemen.
    Tot lees!
    Bisou,
    Wendy
    (maison-de-wendy.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige fair. Fruit is een favourite. Daar ging ongetwijfeld het een en ander van mee naar huis.
    De kransen zijn ook heel mooi.
    En we krijgen de hele week nog mooi weer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige fair is dat geweest, geloof dat ik iets gemist heb. Ga gauw naar je linkje kijken want kransen maken vind ikzelf ook superleuk om te doen. Geniet van deze zomerse week en ook alvast een beetje van al het herfstigs (is dit een woord?) om je heen. Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat ziet er dit gezellig uit zeg, ik geloof direct dat het wel een superleuke dag is geweest, het weer zat ook lekker mee dus dat was vast genieten daar.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke foto's!
    Het ziet er uit als een heerlijke belevenis.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er schitterend uit daar Sonja en helemaal niet druk zo te zien,ben benieuwd wat je "gescoord"hebt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's Sonja, dat MOET gezellig zijn geweest ;-).

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja,
    Wat een heerlijke dag heb je gehad en zo te zien heb je het ook nog getroffen met het weer!! Ik vind het ook altijd erg leuk om naar een fair te gaan. Ik ben nu een aantal keren naar een landgoed fair op de Marienwaerd geweest. Dit ligt in de Betuwe en is ook altijd heel erg leuk om te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, daar had ik ook wel eens willen rondlopen om alles te bewonderen en te proeven! Puur genieten van natuur en creativiteit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen