Pagina's

zondag 29 september 2013

Gehaakte pompoenen

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de hartelijke reacties
 en leuke mails die ik kreeg naar aanleiding van de vorige post.
Heel fijn om te lezen dat er zoveel mensen meegenieten van mijn webwinkeltje.
Het geeft weer heel veel energie om verder te gaan.
 
 
Verder wil ik ook iedereen die naar aanleiding van de 'gratis verzending' actie een bestelling plaatste bedanken.
Dat wordt morgen héél veel pakjes maken,
super :))
Je kan nog genieten van de gratis verzendkosten tot vanavond 20.00uur
 
 
Vandaag ga ik lekker genieten van een rustige zondag,
door een zware verkoudheid de voorbije dagen zit ik toch nog niet zo heel lekker in mijn vel dus hoog tijd om een beetje voor mezelf te zorgen.
Dat ga ik doen op de bank, lekker onder mijn dekentje met een haakwerkje erbij.
Wellicht gaan er nog verschillende pompoentjes gemaakt worden want die blijven héél erg leuk om te maken en staan supermooi tussen oude klossen, linnengoed of andere fournituren.
 
 
Een beetje herfst in huis op een brocante manier :)
Fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 

14 opmerkingen:

  1. Beterschap Sonja, met je verkoudheid. Je pompoentjes zijn zeker ontzettend mooi. Geniet evengoed van de zondag hoor...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pompoentjes zijn schitterend gehaakt
    en zijn zo gezellig in een brocante interieur!
    Je gebruikte ook een warm ideaal kleurtje!
    Veel beterschap en nog een fijne zondag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me helemaal bij de opmerking van Valerie hierboven aan, zulke mooie kleuren ook.
    Zorg goed voor jezelf,Fijne zondag, Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je snel weer opknapt, Sonja. Je pompoenen zijn erg mooi en passen zo goed bij deze tijd van het jaar.

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pompoenen blijven leuk om te zien Sonja en passen overal zo leuk bij, geniet lekker van je rust en beterschap !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 1 jarig (katoen) jubileum, hoop dat er heel veel jaren gaan volgen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap Sonja, hopen dat je niet echt ziek wordt.
    Ik wil binnenkort ook even wat spulletjes bestellen bij jou, maar wacht even tot we uitgeklust zijn hier in huis. Ben het overzicht een beetje kwijt.
    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas, ik heb dus je verjaardag gemist, maar lieverd alsnog van Harte!
    Wat is het snel gegaan en wat heb je veel leuks gemaakt het afgelopen jaar! Ook nu weer deze fantastische gehaakte pompoenen! Veel plezier en succes in je volgende jaar! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pompoentjes Sonja in een heel mooi kleurtje! En ik kan je de hand schudden, mijn persoontje ook snip verkouden :-(

    Liefs thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige pompoenen en oh ik ben te laat om te bestellen zie ik omdat je jarig was! Van harte proficiat hoor met je verjaardag! Je hebt een heel leuk winkeltje :) we genieten er altijd van!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte proficiat met je 1 jarig jubileum, Sonja! Fijn dat het zo goed gaat met je winkeltje. Maar dat kan natuurlijk ook niet anders.....je maakt zulke leuke dingen! Net als die pompoentjes....kei leuk!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat er zoveel bestelling zijn geplaatst! Hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt...

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan.Wat een leuke pompoentjes heb je weer gemaakt.

    Hopelijk voel je je alweer iets beter,
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja,

    Ook bij jou viel er weer veel te lezen en te zien. Van een heerlijke vakantie in Frankrijk tot aan je prachtige zelfgemaakte spulletjes!
    Nou, ik ben weer helemaal in de stemming!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je webshop!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen