Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Blogontmoeting

Door het bloggen leer je ontzettend veel mensen kennen, met de één klikt het al wat beter dan met de ander en daar komen zo af en toe plannetjes uit voort om elkaar eens een keertje te ontmoeten.
Zo verwacht ik vandaag een blogvriendin en een mailvriendin , die ik ook via mijn blog heb mogen leren kennen.
Wie het zijn?
Spannend hè....
Vanmorgen was ik al vroeg in de weer om het zo gezellig mogelijk te maken voor beide dames, op eentje haar blog zag ik al een glimp van de herfst dus vond ik dat het wel kon:
een beetje herfstsfeer,
al staat het heel gek op deze prachtige nazomerse dag !
Even binnenpiepen door het keukenraam:
 
 
Met een kleine hartelijkheid op tafel,
niet teveel want namiddag gaan we gezellig aan de high-thea samen,
en wat leuks voor hun om mee naar huis te nemen.
 
 
Altijd moeilijk want het zijn zelf creatieve dames maar toch hoop ik dat ik ze kan blij maken met deze 'herfstige' lichtjes en een tableautje gevuld met gezellige dingetjes.
 
Wie die twee dames nu zijn?
Dat lezen jullie in een volgende post
en hoe gezellig het geworden  is : ook!!
 
Ik ga ze lekker buiten opwachten waar het zonnetje al heerlijk schijnt!
Fijne zonnige vrijdag iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 

 

 

21 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik al een vermoeden heb wie je
    gezelschapsdames vandaag zullen zijn!
    Je sfeerlichtjes zijn echt heel gezellig,
    ik heb er ook zo eentje gehaakt deze week.
    Ik vond het motief heel mooi, dus ook proberen!
    Nog een fijne en zonnige dag met de dames
    Vriendschap is belangrijk en daar moet je aan blijven werken!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat jullie een super gezellige dag zullen hebben. Het weer werkt in ieder geval al mee.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! Een hele fijne dag en veel plezier.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier vandaag! Wat een leuke cadeautjes heb je voor ze gemaakt!

    Groetjes,Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee wie er komen, maar ik weet zeker dat het een oergezellige dag gaat worden!
    Alles is tot in de puntjes verzorgd en voorbereid, dat zie ik wel. Als dat geen feestje gaat worden weet ik het niet meer...
    De dames worden echt super verwend door je hoor!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor om bij jou op visite te komen! Ziet er allemaal zo leuk en verzorgd uit!
    Nog cadeautjes ook, het kan niet meer stuk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Sonja en wat spannend!
    Aan je voorbereiding kan het niet liggen, want dat ziet er fantastisch uit!
    Ik wens jullie een hele mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal heel sfeervol uit,kan niet anders dan gezellig worden..aan de voorbereiding ligt het in elk geval niet,veel plezier...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    Wat gezellig heb je het gemaakt. Ik wens je een heerlijke dag. Ben heel benieuwd naar wie het nu waren...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    Wat leuk dat je bezoek krijgt van mensen die je via het bloggen hebt ontmoet.Je hebt het echt gezellig gemaakt ewat een leuke verrassing heb je voor hun gemaakt!!Ze zullen het vast waarderen!! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben maar dat zal vast wel gaan lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sonja,
    Dat ziet er feestelijk uit, leuk een High Tea.
    Ik ben heel benieuwd ,naar je verhaal.

    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad. Maar dat zal best als je dezelfde interesses deelt. En volgens mij is het bij jou altijd al super gezellig wat inrichting betreft. Leuk dat doorkijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als het niet gezellig was, lag het in ieder geval niet aan jouw voorbereidingen..
    Het ziet er super leuk uit en je hebt ze een mooi kadootje mee gegeven..
    Ik kijk uit naar je volgende post :)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je houdt de spanning er goed in ;-). Ik hoop dat jullie een super gezellige dag hebben gehad!

    Fijn weekend Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig, wat ziet er dit gezellig en vooral gastvrij uit. Ook al zijn het creatieve dames, ze zullen je presentje zeker wel waarderen. Juist omdat ze zelf creatief zijn weten ze hoeveel tijd hierin gaat zitten. Ik lees graag het vervolg want het zal wel een supergezellig dag geweest zijn.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat verwen jij je bezoek. Het ziet er fantastisch uit en ook wat je gemaakt hebt. Je hebt er zoveel liefde in gelegd, dat dat meer waard is dan dat de dames zelf ook creatief zijn. Ik ben benieuwd. Geniet lekker. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve♥ Sonja ..♥
    Ik heb weer wat gemist hier zo te lezen.. je hebt de blogdames♥ al ontmoet wat is dit toch leuk♥, ben dus benieuwd..!
    ik♥ hoop jou ook eens keer te mogen ontmoeten wie weet !!..;))
    Het zal zeker heel gezellig♫ zijn geweest gun het je van Harte♥ en dan die mooie cadeautjes♥ wat je voor hun maakte een mooie♥ verwennerij♥ om lang van te nagenieten♥ ook voor jou♥.;))
    Liefs♥ en nog heel fijn♫ weekend♥ Gaby knuf..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij kan mensen toch echt wel verwennen hoor Sonja!!!!!!
    Geniet van je uitstapje.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gezellig!! Je hebt het heel erg leuk gemaakt.
    Ik ben al nieuwsgierig naar je volgende blog!
    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd leuk om medeblogsters te ontmoeten, heb er ook al een paar leren kennen en ontmoet ondertussen! Heel leuk is dat je meestal dezelfde interesses hebt. En de dames worden in stijl ontvangen zo te zien en ook nog verwend met cadeautjes :)
    Heel benieuwd wie het zijn....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd leuk om medeblogsters te ontmoeten, heb er ook al een paar leren kennen en ontmoet ondertussen! Heel leuk is dat je meestal dezelfde interesses hebt. En de dames worden in stijl ontvangen zo te zien en ook nog verwend met cadeautjes :)
    Heel benieuwd wie het zijn....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen