Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Atelier Sezoentje is jarig!

Komend weekend bestaat mijn webwinkeltje, Atelier Sezoentje, al 1 jaar!
Wat is die tijd voorbijgevlogen,
ik weet nog zo goed de twijfel of ik een eigen webwinkeltje zou starten, ja of nee?
Door altijd bezig te zijn met naald en draad en tja, door geen herenhuis te bewonen van vijf verdiepingen, raakte het hier stilletjes aan toch héél erg vol met eigen creaties.
Mijn webwinkeltje is voor mij dan ook DE ideale uitlaatklep om toch lekker bezig te kunnen zijn en mijn spulletjes een mooi plekje bij anderen te zien krijgen.
Ik ben er heel dankbaar voor,
voor die mogelijkheid om dit te kunnen verwezenlijken en om al die lieve mensen die dit afgelopen jaar bij mij voorbij kwamen.
 
Met héél veel zin start ik een nieuw werkjaar, of moet ik zeggen 'hobbyjaar' want ik zie het niet als werk , het is voor mij een manier om de tijd te doden en me heerlijk uit te kunnen leven in mijn atelier.
Intussen heb ik ook mijn draai gevonden in wat ik wil en niet wil.
Lange tijd heb ik getwijfeld om de winkel 'groter' te maken door spulletjes in te kopen en weer te verkopen maar intussen ben ik ervan overtuigd dat het 'kleine' handmade ateliertje ook zijn charmes heeft en ligt dit toch veel dichter bij wat ik zelf wil.
En tenslotte is dat waar het allemaal om draait en waar ik zelf naar streef:
een klein winkeltje met leuke handgemaakte spulletjes die mij en anderen gelukkig maken,
'mijn' atelier Sezoentje :)
En ja hoor, wie jarig is trakteert!

 
 
 Iedereen die een bestelling plaatst tussen vrijdagmorgen 8.00uur en zondagavond 22.00uur krijgt van mij  de verzendkosten gratis!
Dit geld zowel op brievenbuspost als ook op pakketpost binnen België en Nederland.
 
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja
 
 


26 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Heerlijk toch als je zo kunt genieten van je hobby en tegelijkertijd mensen weer blij kunt maken met je creaties...
    Ik geniet altijd met volle teugen van alle mooie dingen en gezellige verhalen op je blog!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en bijzonder leuk en natuurlijk speciaall, dat je het bij zelfgemaakte creaties houdt.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een super mooi winkeltje met prachtige zelf gemaakte spulletjes ik zou er niets aan veranderen en je eleeft er zelf ook erg veel plezier van !
    Gefeliciteerd !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel felicitaties van mij!!!!
    Ik vind het knap dat jij zulke mooie spulletjes kunt maken.
    Veel plezier het komende jaar en ik hoop dat we elkaar toch echt eens gaan ontmoeten.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!!! Dat er nog maar vele mogen volgen. Wat goed van je om het zo dicht bij je zelf te houden. In- en verkoop is natuurlijk makkelijk, maar daar zijn er al zoveel van. En er is maar één "Atelier Sezoentje"!!! Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Leuk dat je met je passie ook nog 'n zakcentje verdient ;)
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Hopelijk het volgende jaar weer in met heel veel inspiratie.
    Ik geniet in elk geval altijd van je mooie creaties die je ons steeds weer op zo'n mooie manier laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd..en ik wens je nog veeeeeeeel meer ondernemende jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja
    Van Harte Gefeliciteerd met het eenjarige bestaan van je webwinkeltje. Wat leuk is dat toch dat je je droom hebt kunnen verwezenlijken en dat het allemaal zo naar je zin gaat. Je maakt ook schitterende spulletjes en zo zie je maar dat als je je hart volgt het allemaal goed komt.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met dit heugelijke feit. Je bent een enorme inspiratie bron voor mijn en hoop later als ik groot ben hihi ook zo'n prachtig winkeltje te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 1jarig bestaan! Je verkoopt ook geweldige dingen en die moet je koesteren. Ik vind het ook wel erg lief dat je ons allemaal een cadeautje geeft! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!! Succes met de volgende jaren!!

    Fijn wekend,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan zou ik zeggen nog vele jaren met je web winkel!
    De gehaakte pompoentjes zijn zo lief ...
    Een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou van harte hoor, ook altijd nog een wens van mij, een eigen woonwinkel. Maar ja, wie niet waagt, wie niet wint en ik ben niet zo'n "wager" hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je winkeltje. Wat heerlijk dat je er zoveel plezier in hebt en ik hoop dat je nog heel veel jaren met net zoveel plezier door blijft gaan...
    Ik wens je een heel fijn weekend, we krijgen heel mooi weer,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd Sonja, leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft. Wat is het jaar trouwens omgevlogen, ik kan mij nog goed herinneren dat je het grote nieuws vertelde! Ik wens je een heel succesvol tweede jaar!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag. Ik vind je 'koopwaar' altijd erg mooi en bijzonder. Dus ga lekker door met genieten...
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Sonja, dat jaar is voorbij gevlogen, van harte hoor met het 1 jarig bestaan, en lekker op je eigen manier door gaan hoor,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je geweldige atelier!!
    Wat heerlijk om met zoveel enthousiasme en plezier te zien dat je anderen met je creaties zo blij maakt! Het succes heb je helemaal zelf waargemaakt... Op naar het nieuwe jaar vol creatieve uurtjes!

    Groetjes, Leanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met het éénjarig bestaan van je winkeltje. Je doet dat heel goed hoor.
    Nog veel plezier ermee!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toen ik het las dacht ik: al weer een jaar?
    Van Harte Gefeliciteerd, Sonja!
    En ja, ik mag mij ook verheugen in een paar van je maaksels en ben daar blij mee.
    Heel veel succes gewenst voor het tweede jaar!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd, ik ga gauw eens kijken in je web winkeltje.
    Succes! Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  23. HIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPER HOOEEEEEERAAAAAA, ontzettend van harte gefeliciteerd lieve Sonja! Dat we nog maar lang mogen genieten van al je prachtige handgemaakte unieke creaties. Blijf zo doorgaan en anders kom ik wel logeren hahahaha..... Dag lieve schat geniet van je 1-jarig bestaan. Proost hier vanuit Nederland op jou, cheers Cindy xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan! Ik hoop dat je nog heel lang mag genieten van het maken van prachtige en sfeervolle spulletjes.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja, van harte gefeliciteerd! Heel goed dat je toch gestart bent, je hebt een heel eigen stijl!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sonja,
    Van harte gefeliciteerd met je eenjarig jubileum!! Wat vliegt de tijd zeg!!
    Heerlijk om van je hobby een klein beetje je beroep te kunnen maken!! Je hebt groot gelijk dat je het klein houdt. Wat schiet je ermee op door groot te worden maar door alle drukte er omheen geen tijd meer voor je ontspanning te hebben!! En niets weegt op tegen lekker voor jezelf bezig te kunnen zijn en mooie creaties te maken!! Ik hoop nog heel lang van je mooie creaties te mogen meegenieten!!
    Veel liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen