Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Zonder wifi

 
Alsof het zo zijn moest, ik zat volop met plannen om mijn huisje onder handen te pakken en toen viel het internet uit!!
 
 
Het grote voordeel is dat je dan plots heel veel tijd hebt voor andere dingen,
hoe erg is dit toch :)
Het besef dat wifi iets heel dierbaars is komt dan toch weer naar boven hoor !
Deze vond ik op facebook en ik vond hem wél toepasselijk
 
 De slaapkamer ziet er weer spic en span uit , alle linnegoed ligt en hangt weer netjes gestreken op zijn plek (poeh, was me best een werk zeg)
Het ruikt allemaal weer zo lekker fris,
er liggen weer nieuwe lavendelzakjes overal tussenin,
wij slapen weer als een roosje :)
 
 
Intussen wordt er overdag buiten volop genoten van de heerlijke nazomer maar voel je hier 's morgens en 's avonds echt wel dat de herfst al in de lucht hangt.
En vanmorgen kwam ik de eerste grote herfstspin in huis tegen,
brrrrrrrrrrrrrrrrrr,
voor mij het enige nadeel van de herfst maar waarschijnlijk heb ik haar uit haar schuilplek gelokt met mijn gerommel in huis  :)
 
Fijne avond,
liefs, Sonja
 

 

16 opmerkingen:

  1. Ja het heeft zo zijn voordelen om even geen wifi te hebben,maar ik zou er ook niet echt blij mee zijn. Maar ja je hebt wel meteen even lekker aan kunnen pakken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zin vind ik een hele leuke, ik voel mij eerlijk gezegd ook wel aangesproken hihi. Want een paar weken helemaal geen internet zou voor mij écht afkicken zijn. Lekker dat de slaapkamer weer fris en opgeruimd is, jij bent klaar voor de koude maanden. Maar gelukkig zomert het nog even na :-)!

    Alvast een fijn weekend Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, en dan sta je ineens stil, of word je gewaar hoeveel tijd erin gaat zitten.
    Maar ik kan me voorstellen met je winkel dat het wel heel vervelend is.
    Fijn dat je slaapkamer weer helemaal weer op orde is.
    Ik voel de herfstsfeer ook in de lucht en dat doet me altijd deugd: de herfst komt eraan en daar houd ik van! Ik zag de eerste spinnenweb op mijn balkon vanmorgen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar om zonder wifi te zitten he? Eigenlijk te zot voor woorden natuurlijk maar als je net als jij een winkeltje hebt is het wel een noodzakelijk kwaad.
    Heerlijk dat alles weer lekker gewassen en gestreken in de kast hangt en aan kant is, zo lekker. Net als in een pas verschoond bed gaan liggen, heerlijk toch?
    Wij kunnen hier ook goed merken dat de Herfst in aantocht is, je ruikt het aan de lucht die er hangt maar ook net als vanmorgen aan de mist die over het weiland hangt, wel mooi weer hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er gaat inderdaad veel tijd mee heen, maar zonder internet hadden we toch maar weinig inspiratie denk ik, dan moesten onze hersenen veel harder werken.
    Ik zie hier ook al veel spinnenwebben tevoorschijn komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker gevoel als alles weer schoon en fris ruikt in huis, toch nog ergens goed voor: geen internet (maar het moet niet te lang duren, hihi). Bedankt voor de goede tip wat betreft mijn wasknijpers, ik had er nog niet eens bij stilgestaan, maar ze passen dan natuurlijk veel beter bij het wasbord. Ik ga het morgen gelijk uitvoeren!
    Lieve groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, heerlijk je bent er weer en alles is weer schoon.
    Nou ja, is het toch ergens voor he, zo zonder wifi. Ik moet het snoer ook maar eens doorknippen denk ik......
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja

    Aan alles zitten voor en nadelen zie je wel, maar er gaat ook wel veel tijd in het internetten zitten die je nu heerlijk hebt ingevuld door je slaapkamer te doen.....en het ruikt er nu heerlijk met de lavendel waardoor je lekker slaapt.
    Als ik s'ochtends de tuin in loop dan merk ik zeker dat de herfst eraan komt......allemaal spinraggen kom je dan tegen, ieder jaargetijde heeft zijn charmes vind ik.
    Alvast een heel fijn weekend.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig gerommeld en nu heerlijk fris in jouw huisje!
    Geen internet is soms een foltering voor ons,
    maar het kan wel eens goed zijn zonder die verslaving.
    Een fijn nazomers weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brrr.. Ik ken het die spinnen.. Onze kelder is nu ook al een spinnenpaleis. Maar de herfst heeft dan ook weer leuke dingen zoals eikeltjes en dennenappels waar je leuke dingen van kunt maken;)
    Soms wou ik ook dat er even geen internet was overal. Want overal zie je iedereen met de gsm zitten, vaak erg ongezellig.
    Fijn weekend alvast!!

    Tot lees!
    Bisou,
    Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeeeeeey Sonja,
    Jouw gepinde label werd hier vanmorgen weer eens waarheid, haha.
    Nou alles doet het weer, en ik zie dat jij van de nood een deugd hebt weten te maken.
    Fijn is dat, zo een fris huisje net voor de herfst, want brrrrrrr hier zijn die achtpotige lievelingen ook al gesignaleerd!
    Lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja die spreuk is leuk,haha én herkenbaar maar gelukkig zit er ook een knop op de computer ;) Ben zelf ook druk aan de poets,heerlijk geeft zo'n fijn voldaan gevoel,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de tekst net bij 2 beginnende puber jongens uitgelegd, doen alles met de telefoon in de hand...
    wij zien de voordelen er nog wel van in als er geen wifi is, maar die jeugd niet. Ik ben antiek, uit de middeleeuwen etc. Uhmmm, bouwjaar 67!
    Hahahaha, bedankt voor het delen,fijnweekend,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, elke nadeel heeft zijn voordeel.
    En nu weet ik waarom ik hier ook spinnen tegen kom!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja..♥
    Haha ik♥ herken dit wel even zonder internet ..maar eerlijk gezegt stoort het mij niet..ff heerlijk♫ ontspannen je ding♥ gaan doen in huis..;))
    Ja ik♥ weet niet of ik zonder kan denk het niet haha..lieve zucht..;))
    Gelukkig♥ heb ik nog geen spinnen gezien laat ze maar lekker buiten brrrr..;)
    De nazomer is nog GENIETEN♫ van de warmte☼ de plantjes♥ blijven bloeien♥..;
    Lieverd Fijn♥ weekend☼ en geniet♥ van af en toe geen WiFi..;))
    Liefs♥ Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Internet zeker met een winkel niet te missen....
    Wat een leuke spreuk, heel herkenbaar!
    Ja de herfst en spinnen... voordat we 's-morgens in onze postzegeltuin stappen nemen we een stok mee om al de webkunststukjes te verbreken die op de looproute in de tuin gemaakt zijn.
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen