Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Tijd voor actie

Eerst en vooral wil ik iedereen die op mijn vorige post zo een leuke en lieve reactie naliet, hier en via mail, hartelijk danken.
Het is fijn om te weten dat mensen echt begrijpen dat mijn hobby de scherpe kantjes van het 'ziek zijn' wegnemen.
Al noem ik mijn 'spierreuma' niet graag ' ziek zijn' en zie ik het eerder als een kleine beperking.
 
 
Tijdens de voorbije zomerse weken had ik er ook heel weinig last van maar nu de 'vakantiemodus' weer uitgeschakeld is merk ik toch dat het best wel drukker is en ik 's avonds ook echt wel moe ben.
 
Toch zijn de uurtjes slaap in de zomer best op één hand te tellen maar besef ik goed dat dit in de winter anders is.
Daarom tijd om bij te werken, vooral in mijn huishoudentje is het tijd voor actie!!!
 
 
Al die achterstallige werkjes waarvan ik steeds dacht, komt wel goed, die komen nu toch echt wel aan beurt want binnenkort gaat hier pas de echte drukte van start want vanaf begin september staat in het atelier ,
schrik niet,
alles in het teken van....................kerst !!!
Een heel gek idee bij dit heerlijke weertje maar het is nu eenmaal zo!
Nu eerst al die hoekjes in huis maar weer eens even doornemen,
pfffffffffffff, ik wou dat ik dit kon zonder ook allerhande dingen in huis weer te willen veranderen.
Zo laat ik toch al héél voorzichtig de zomer voor een klein beetje achter me.
 
Fijne avond ,
liefs, Sonja
 

 

 


13 opmerkingen:

  1. De zomer achter mij laten lukt mij nog voor geen meter, ik ben er teveel aan gehecht ;-). Ik bof dus nog met dit heerlijke weer!

    Succes met alle drukte in het atelier, ook dan jezelf goed in de gaten houden hoor!

    Een fijne avond, Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,hoe herkenbaar is dit toch weer,als buiten het licht wat verandert,er andere plantjes in het tuincentrum verschijnen en de lichtjes 's avonds eerder aan moeten komt de drang tot interieur veranderen weer boven,maar het blijft genieten toch? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In m'n Ateljeetje stromen de kerstspullen ook weer langzaam binnen hoor, het heeft ook wel weer wat! Dat dienblaadje in jouw keuken zou hier trouwens ook wel héél erg leuk staan, haha! Succes met je voorbereidingen voor je "kerst"-winkel!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Sonja, als je een winkeltje hebt moet je al ver in het voren denken. En met de zomer achter me laten heb ik niet zoveel moeite mee. Hoewel ik altijd wel weer van de herfst geniet.
    Ik wens je veel plezier bij de kerstvoorbereidingen en hoop dat je dan met kerst het ook nog mooi vindt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Lieverd..♥
    Mijn lieve♥ hemel je bent echt een lieverd♥ dat je al zoveel♫ hebt gedaan♥ je hebt er duidelijk;) héél véél plezier♥ in ..;))
    Ik♥ ben dan dus echt helemaal benieuwd naar je♥ Kerstversiering♥ voor je winkeltje♥ je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!!..;)
    Het ziet er nu al zo GEZELLIG♥ uit als ik jou foto's♥ zie met dat donker rood♥ overal ..;))
    Lieverd pas goed op jezelf♥ en Geniet♥ vooral ook van de mooie nazomerse☼ dagen♫..knuf Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Pffft in september al aan de kerst werken... Ik moet er nog niet aan denken, maar ik begrijp dat jij flink vooruit moet werken. Als je maar rustig aan blijft doen zodat je zelf ook kunt blijven genieten van al het moois dat je maakt...
    Ik wens je een heerlijke dag, het blijft toch echt nog even zomer hoor...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat ziet het er toch allemaal weer mooi uit.
    maal kun je mij vertellen hoe je toch aan de leuke achterkanten van je blog komt. Ik wil zo graag eens wat anders, maar krijg het niet voor elkaar.

    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt dus een drukke tijd voor jou; succes met alles! Ik blijf nog even genieten van het lekkere zomerse weer ;))

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met een nieuw seizoen maar eerst nog even genieten van een paar zomerse dagen.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sonja, ik geniet nog volop van de zomerse dagen,
    maar ik ben ook al aan het vooruitdenken voor Kerst ...
    leuke haakwerkjes in het thema van deze gezellige periode.
    Ik las dat je vandaag samen met Laura naar de Intratuin ging,
    dus ik ben zeker dat jullie wel inspiratie zullen gevonden hebben.
    Geniet nog van een fijne avond,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pff.. Nu al bezig met de kerst, ik moet er nog even niet aan denken!
    Wil de zomer nog niet loslaten hoor.. Het gaat al zo snel.

    Heel veel succes met de drukte en tussendoor goed uitrusten!

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt dus weer een drukke tijd voor de boeg, leuk maar ook erg vermoeiend natuurlijk. Zorg goed voor jezelf en af en toe een stapje terug is niet leuk maar soms wel noodzakelijk, sterkte.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, spijtig genoeg blijft vakantietijd niet eeuwig duren en roept de plicht ons weer tot de orde! Je zal met je winkeltje binnenkort wel een drukke periode voor de boeg hebben en dat zal best vermoeiend voor je zijn. Op tijd toch een rustpauze inlassen en ontspanning nemen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen