Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Pastel vazen

Niks zo goed als gewoon beginnen bij het begin,
dus vandaag begonnen met mijn grote schoonmaak ronde op de slaapkamer.
Alles werd eruit gehaald, stoelhoezen, kussenslopen, gordijnen , linnengoed, alles wat ook maar in de wasmachine kon is vandaag de revue gepasseerd.
Heerlijk met een lijn vol fris wasgoed en daarna lekker alles gesopt en dan,
dan is mijn moment daar.........
want alles moet ook weer een nieuw plekje krijgen.
Genieten!!!
 

 
 
Een tijdje geleden kreeg ik deze prachtige set vazen van een vriendin van mijn moeder.
Ondanks dat ik niet zo een voorstander ben van pasteltinten was het liefde op het eerste gezicht met deze prachtige vazen.
Een mooie set van drie die een plekje kreeg op het oude opstapje wat toch wel een heel mooie kleurencombinatie bleek te zijn en om nu elke avond dit tafereeltje als laatste te zien voordat ik mijn ogen sluit.....
ik vind het niet echt een straf ;)
 
 
Net als dit uitzicht wat ik heb vanuit mijn plekje waar de strijkplank staat,
zelfs de dames in de weide waren vandaag een beetje lui van de warmte.
Heerlijk genieten van deze zomers dag was het,
de mand met strijkgoed is nog steeds gevuld maar morgen is het nog een dag dus die kan wachten.
Er wordt regen voorspeld dus morgen ga ik gewoon langzaam verder met het inrichten van mijn slaapkamertje :)
 
Fijn weekend,
liefs , Sonja


17 opmerkingen:

  1. Vooral het alles opnieuw een plekje geven is leuk! Met dezelfde materialen kun je de slaapkamer dan toch weer een heel ander uiterlijk geven.

    Ik strijk zelden (niemand hier) maar ik heb dan ook niet zo'n mooi uitzicht ;-)!

    Fijn weekend Sonja en succes morgen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, bij jou is alles weer schoon!
    Ik heb echt een hekel aan schoonmaken en daarom staat er zo min mogelijk op m'n slaapkamer...
    Wat was het heerlijk weer hè vandaag...

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combinatie bij elkaar. Ik vind je heel moedig, dat je daar puf voor had met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles weer lekker aan kant!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent flink bezig. Petje af. Wat een prachtige vazen. Ik ben wel gek op pastelletjes en smelt helemaal als ik zoiets zie. Een schitterend cadeau.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vazenset! En ik vind het daar ook heel mooi staan. Het is een eenheid van kleur!
    Doe je echt in het hele huis grote schoonmaak? Of alleen in de slaapkamer?
    Ik ben echt aan het opruimen begonnen, maar het staat op dit moment helemaal op een laag pitje. Misschien krijg ik door jou weer pit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze vazen Sonja! Zeker geen straf om naar te kijken, ze zijn fantastisch. Heerlijk hoor alles weer fris en schoon! Hier hebben de kids nog een week vrij maar als ze weer naar school gaan wil ik hier ook lekker aan de slag. Jou uitzicht is al net zo als de mijne, ook ik kijk uit over weilanden met koeien en dat is toch elke dag weer genieten. Fijn weekend. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg jij heb tniet stil gezeten zo meteen weer na de vakantie!
    Mooi staan die vazen op dat blauwe tafel/krukje.
    Mooi uitzicht vanaf je strijkplank ook maar laat die strijk nog maar even liggen veel te warm haha
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    Lekker he, zo'n kamer weer heerlijk schoon en fris! Wat een mooie vazenset heb je gekregen. Mooie combi met dat opstapje.
    Ik wens je een heerlijk weekend, doe rustig aan hoor!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, wat een geweldige vazen ik vind ze super en het opnieuw alles neerzetten is zow leuk om te doen.

    Wat een mooi uitzicht heb je...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vazen,ze hebben inderdaad iets unieks over zich heen. En wat woon je heerlijk landelijk, genieten!Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze gaaf die vazen zou den niet misstaan hier in huis hihihi
    Ja wij hebben met onze spulletjes heel wat af te rommelen heerlijk toch !

    Fijn weekend

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha,goed bezig Sonja,krijg bijna zin om nu ook te gaan soppen...bijna hé..;)..fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja..♥
    Oooohh ik ben verliefd♥ op je mooie♥ vazen set♥..;)
    Ik vind ze PRACHTIG♥ zijn ook mijn favoriet♫ kleuren♥ door mijn hele huisje♥..;))
    ja het poetsen♫ schiet er bij mij ook behoorlijk in soms te warm☼ dan weer geen tijd♥ of mijn♥ hobby neemt alle tijd in beslag dat ik gewoon alles om mij♥ heen vergeet♥ ..;))
    Strijkgoed♫ heb ik ook nog staan van de week♥ doe ik het wel wahaha..;)
    Je was zal wel heerlijk♥ ruiken fris♥ en schoon♥ nu..))
    Je hebt wel een mooi♥ uitzicht♥ en leuk gezelschap♥ die koeien♥ tijdens je strijk wasje ..lieve♥zucht..;))
    Lieverd♥ geniet van je dag♫ en komende zomerweek☼ veel Liefs♥ Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent er echt wel ingevlogen! Grote schoonmaak, een hele klus, maar als het gedaan is, zijn we weer tevreden!
    Je vazen zijn supermooi en staan daar echt wel op hun plaats vind ik :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sonja,
    Wat een schattig hoekje heb je gemaakt,met die drie vazen.

    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal mijn stijl!!
    De bijhorende decoratie maakt het helemaal af.
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen