Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Met volle moed....

Met volle moed....ben ik vandaag terug begonnen met het vullen van mijn webwinkeltje.
De vakantie zit er op maar het heerlijke gevoel van genieten zit er nog steeds in en dat zet ik door in het 'werken' in mijn webwinkeltje.
 
 
'Werken' tussen aanhalingstekens want zo voelt het natuurlijk nooit!
Fijn want het is net een jaartje geleden dat ik het idee kreeg om toch een eigen webwinkeltje te starten.
Toen manlief weer aan het werk ging vond ik het toch wel erg leeg in huis en tja , je kan altijd spulletjes maken maar om daar nu je hele huis mee te vullen, dat is ook niet alles.
En zo ontstond langzaam het idee van een eigen kleine handmade-shopje.
Achter drie weken bestaat 'Atelier Sezoentje' dus al een jaartje, wat vliegt de tijd toch snel , met een hondertal vaste klanten die regelmatig bij me langskomen mag ik me een heel gelukkig mens noemen en dat maakt het heel fijn om er weer opnieuw in te vliegen.
 
 
Langzaam aan zoals jullie van me gewend zijn komen er weer nieuwe dingetjes in de winkel te staan en ga ik ook opnieuw zo nu en dan bloggen over de bezigheden in en rond mijn atelier en huisje.
Af en toe met een persoonlijke noot want ook dat hoort er voor mij bij.
Ik heb er zin in en hoop dat mijn volgers dit ook hebben.
 
 
De eerste werkjes zijn weer geplaatst in de winkel en kan je vinden onder de rubriek
 
 
Meestal kast- of deurhangers met kleine borduurtjes omdat daar vraag naar was, ze blijven ook gewoon leuk om iemand cadeau te doen.
Er volgt natuurlijk nog meer maar ik doe het een beetje nog in een zomers tempo met dit heerlijke weer: rustig aan!
Hopelijk kunnen jullie dan ook een beetje aanhouden,
fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 
 


13 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja..♥
    Ik♥ kom net even binnen was buiten haken even afkoelen☺ ha ha ..het is warm☼ ja en het blijft ook zo die lange hete zomer☼ waar wij♥ zolang op hebben moeten wachten..;)))
    Dat je web winkeltje♥ al bijna een jaar♥ bestaat poehh wat vliegt♫ de tijd meid♥ ongelooflijk hé?..;))
    Je hebt weer prachtige♥ borduursels♥ gemaakt vooral die van de sleutel♫ naar mijn H♥rt is lief♥..;))
    Je kan wel snel borduren♥ hoe je het doet vraag ik me af..;))
    Sonja♥ straks ga ik weer snuffelen♥ in je web winkeltje♥ ben benieuwd ..;))
    Liefs♥ en fijne zomerdagen♫☼ Gaby ..Knuffel..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige borduurwerkjes hen je weer gemaakt ik ga even neusen in je web winkeltje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch heerlijk om bezig te zijn met dat wat je leuk vind. Je hangertjes/speldenkussentjes of waar men het voor gebruikt, zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat heb je toch weer mooie geborduurde creaties gemaakt, zo ontzettend fijntjes en mooi van kleur. Al bijna een jaar een webwinkel, wat goed van je en je hebt gelijk dat je nog even rustig aan doet hoor, nu het mooi weer is moeten we er lekker van genieten toch?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja,

    Alvast van harte met je 1 jarig bestaan !!! Wat maak je toch altijd mooie dingen altijd verfijnd en erg proffesioneel!!

    Ga zo door!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,wat een lieve spulletjes laat je weer zien en je prachtige hart wat ik bij Barbotine kocht hangt hier in de keuken te pronken hoor.Is het nu al bijna weer één jaar dat je winkeltje bestaat,wat vliegt de tijd,alvast gefeliciteerd hoor ;). Nog even van de zomer genieten en dan gaan we het binnen weer gezellig maken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Wat fijn dat je er weer bent, en wat geniet ik weer van al die mooie spulletjes van jou.
    Leuk dat je je webwinkel weer aan het vullen bent, ik ga er gauw eens even kijken.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sonja,
    Wat ben je weer heerlijke dingen aan het maken. Dat het al weer een jaar geleden is dat je je webwinkel begon.
    Ik kijk af en toe. En het hart en zeepzakje wat ik van je kreeg hebben nog steeds een plaats in mijn woonkamer.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja

    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben
    van de vakantie, de tijd vliegt dan altijd.

    Maar weer allemaal mooie nieuwe spulltjes
    maken voor je webshopje is zeker ook een
    feestje te noemen.

    Erg leuk wat je hier weer allemaal laat zien,
    en niet te geloven zeg dat je shopje al
    bijna weer 1 jaar bestaat.
    Ben erg blij voor je dat het zo'n succes
    is geworden en hoop dat er nog vele vele
    jaren bij zullen komen.....

    Wens je een mooie nieuwe week toe

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja, wat maak je prachtige spulletjes, ik raak er helemaal door geinspireerd.
    Nu ga ik eerst eens even op mijn gemak in je winkeltje kijken.

    Lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er allemaal prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je blijvend succes toe met je winkel Sonja!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen