Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

SAL van Soed Idee

Sinds dit weekend is voor mij de zomer begonnen,
en neen hoor, hier schijnt de zon OOK niet maar
de Tour de France is van start gegaan en daar ben ik helemaal verslaafd aan.
Ik vind het heerlijk om te genieten van de prachtige Franse uitzichten, prachtige kastelen, nostalgische dorpjes en  de laatavondshows die uitgezonden worden .
Natuurlijk moet je dan wél wat te doen hebben en dus besloot ik mee te doen aan de SAL van Simone van Soed Idee
 
Ook haar vorige SAL heb ik gemaakt, al was het wel achteraf pas toen iedereen hem eigenlijk al af had.
Hij ligt nu als onderlegger op het rek in de woonkamer.
Rood-wit borduurwerk in combinatie met kant,
ik vind het prachtig!
 
 
 

 
 
Op onderstaande foto zien jullie de huidige SAL, ondertussen staat het volledige blog al op de site van Simone dus ik moet me gaan bijwerken.
Maar de Tour de France duurt nog bijna drie weken dus dat komt vast helemaal goed.
 

 

Ik heb me ook aangemeld voor de SAL van Annelein Design
die ik wil maken in dezelfde materialen.
Nu alleen nog een leuk plekje bedenken om al deze lapjes een mooi plekje te geven :)
Fijne avond,
liefs, Sonja
 

20 opmerkingen:

  1. De Tour biedt inderdaad prachtige vergezichten maar verder heb ik met deze sport niet veel...doe mij Wimbledon maar ;-). Je bent met mooie projecten bezig.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee...maar, mijn eerste sal is nog steeds niet klaar....ben bezig met die dunne draadjes erdoorheen te weven, zie dat jij het niet gedaan hebt, ik had ook al spijt dat ik begonnen was...een kantje er aan zetten was idd een beter idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja..♥
    Grappig♫ dat je van Tour de France houd..;))
    Wat ben je toch snel met borduren♥ zie ik zo prachtig♥ alweer je werkjes♥ .. zeker het rood wit landelijk♥ kleurtje♥ past ook helemaal bij jou stijl♥..;))
    Maar Sonja♥ was betekent SAL..oeps weet het niet erg hé ..;(?
    Hier was de zon☼ de hele dag♥ dus heerlijk weertje maar morgen weer minder..;(
    Ja die zomer erg hé hopelijk word het volgende week echt Mooi zomer☼ weer♥..;))
    Geniet van het avondje Liefs♥ Knuf♫ Gaby..X♥X



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig borduurwerk met kant!! Mooi ook het rood/wit.
    Ik kijk ook veel Tour de France, ook om de prachtige beelden en dan de tourradio erbij aan. Het commentaar bij de beelden is altijd zo saai en de tourradio is heel gezellig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, oke. Jij bent ook al gezwicht voor het borduurwerk
    Dan biedt de tour inderdaad uitkomst want die 2 dingen zijn prima te combineren.
    Het ziet er tot nu toe mooi uit. leuk weer dat je er een kantrandje om heen gedaan hebt. dat geeft weer inspiratie.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig , ik kijk om dezelfde reden naar de Tour hahah, wat een leuke SAL's , bedankt voor de tip...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier staat de tv met enige regelmaat aan op de Tour, ik borduur dan wel niet maar je kan er ook prima 3d-plaatjes bij knippen. Je borduurwerk ziet er schitterend uit en ben benieuwd naar het geheel.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO Wat is dit toch weer mooi. Dat jij dat kunt, borduren en televisie kijken. Ik kan niet eens borduren terwijl ik dan zo goed op let en met niets anders bezig ben. Ik kom nooit uit dus heb het maar opgegeven maar oo wat is dit mooi om te zien.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeerlijk blijft het toch dat borduren he,m'n hussie kijkt wel de Tour maar ik zit ernaast met een borduurtje
    ik heb de SAL wel opgeslagen maar ben momenteel met een andere grote lap bezig ga geen 2 dingen tegelijk beginnen want dan weet ik het wel ;)
    Nog heel veel borduurplezier

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vreselijk haha dat gefietst,maar je lapje vind ik super! fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en smaakvol Sonja! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Sonja, ook ik hoor bij die mensen die graag koers zien en ondertussen handwerken, dat gaat prima samen vind ik, daar geniet ik ook enorm van! Je SAL van soed idee ziet er goed uit, ook de nieuwe, ik heb ze ook afgeprint, maar nog geen enkele ervan gemaakt. De SAL van Annelein heb ik ook gezien, maar durf me niet in te schrijven omdat ik niet genoeg tijd heb om te kunnen blijven volgen denk ik.
    Misschien toch overwegen???? Zo met de koers nu????
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    Ik zie het al, jij gaat je de komende weken heel goed vermaken. Voor de tv, genietend van de mooie beelden en tegelijkertijd zo'n prachtig borduurtje maken...
    Geniet ervan meid,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik geniet elk jaar van de tour en met zo'n mooi werkje onderhanden, vliegt dan de tijd...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk al die mooie lapjes straks in dezelfde kleuren en dan dat mooie kant erom maakt ze helemaal af! Geniet van je mooie steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo, jij hebt zeker nog eat te doen de komende drie weken!
    Dat ziet er allemaal echt prachtig uit, mooi dat rode borduurwerk, ik zou dat niet kunnen bij de tv hoor.
    Ben heel benieuwd hoe het gat worden, ziet er nu al leuk uit.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Snoezig, die geborduurde kleedjes. Staat prachtig met die kannen.
    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De Soed Idee SAL ziet er al prachtig uit. En de Camille SAL is net zo leuk om aan te werken. Veel succes met het borduren, Joke

    BeantwoordenVerwijderen