Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Vakantie-modus

Al lijkt het misschien wat vroeg op het jaar maar ik schakel in vakantiemodus.
Vaak krijg ik mail van lieve blogvriendinnen die roepen van 'let je wel op jezelf'
Ik geef toe, ik vergeet het wel eens.
Maar ...er wordt dus aan gewerkt.
Deze week werden mijn spulletjes in het fietscafeetje 'de luysmolen' bijgevuld dus daar kunnen ze weer even vooruit.
 
 
Ik maakt nog deze harten met gebakjes op die zo mooi passen in het geheel.
Voor ik weer naar huis fietste want het is hier maar twee huizen vanaf toch nog even genoten van het goede leven met een heerlijk kopje koffie en Belgische appeltaart :)
 
 
 

Thuisgekomen ben ik nog even aan het borduren geweest, wat is het zalig om dit te kunnen doen, lekker in het zonnetje.
Nog een dagje of avond eraan werken en dan is het helemaal af en kan ik het gaan verwerken.
Dit werkje krijgt een plekje in mijn keukentje.
 
 


 
Maar vandaag, nu de warmt eindelijk het land uit lijkt te zijn ga ik eerst maar eens als een tornado het huis door, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk gedaan hebben zodat ik deze namiddag lekker verder kan met mijn handwerkjes.
 

 
Fijne dag iedereen,
liefs, Sonja
 


23 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ja, je moet zeker op jezelf letten hoor, anders ben je straks weer helemaal terug bij af. Genieten moet het motto van de dag zijn, elke dag weer, en natuurlijk moet je ook je huis bijhouden. Maar soms moet je gewoon even pas op de plaats maken. Dus heel goed van je om over te schakelen in vakantiemodus... Geniet meid!
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk dat je overschakeld in vakantie modus. Jij bent zelf het belangrijkste en je moet juist de dingen doen die je energie geven en niet de dingen die energie kosten.Geniet van je vakantiemodus. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja..♥
    Ja belangrijk♥ is ♥jezelf♥ niet te vergeten.. dus een goed idee♫ om over te schakelen naar vakantie♫ modus♫..;))
    Geniet van je mooie♥ borduurwerkje♥ met de heerlijke appel taart.mmm..en GENIET♥ van alles wat je leuk vind dan merk je vanzelf dat je je weer oplaad...;)))
    Prachtige foto's Sonja met die parasol LIEF♥..;))
    Geniet♥ meid♥ en Fijn♫ ontspannend♫ weekend♥ met je lief♥ veel Liefs Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vacantiemodus, gelijk heb je hoor. Wat ben je weer lekker bezig, mooi dat borduurwerk en die hartjes, prachtig gedaan! Wij gaan, als we naar zee gaan, altijd die Middelburg in België, daar is ook een fietscafe en zo gezellig. Geen idee hoe het daar heet, het ligt aan de oude smokkelaarsroute en is er supergezelig. Ik noem het cafe altijd "kanneke koffie" omdat je dat daar kunt bestellen en er altijd lekkere dingen bij krijgt...;)
    Geniet van je tijd,
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel belangrijk om tijd voor jezelf te nemen,wat een schattige hartjes maakte je,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een geweldige harten met taartjes
    gemaakt lieve Sonja..

    En inderdaad goed opletten dat je lekker de tijd
    neemt voor jezelf...maar als je lekker bezig bent
    om mooie dingen te maken, geeft dat ook een
    heerlijke ontspanning...tenminste bij mij is dat
    altijd zo..

    Groetjes en een fijne dag!
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer leuk uit, die hartjes en je borduursel.
    Heerlijk even tijd voor jezelf, genieten van een taartje en borduren in het zonnetje. Helaas houdt het huishouden nooit op, maar als het eenmaal is gedaan kan ik erg genieten van een gezellig opgeruimd huis. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, lieve hartjes zijn het. Je borduurwerkje ziet er ook erg gaaf uit.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige hartjes heb je gemaakt voor het cafe. En je borduurwerkje ziet er ook heel gezellig uit.
    Je hebt gelijk dat je eens even weer goed voor jezelf gaat zorgen. Ik wens je een hele fijne tijd!!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet er van, Sonja (al hoop ik dat je toch zo nu en dan komt buurten)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. piep heel vstandig die vakantiemodus
    lekker genieten

    en heeeeeel af en toe maar tornado spelen

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The cushions are very beautiful!
    Also the stitched is delicious ...
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je borduurtje voor in je keuken en over het weer.... het lijkt wel of ik in een ander land woon dan jij....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    groot gelijk hoor meid...neem het er maar lekker van!! En geniet van het mooie weer onder het genot van een prachtig borduurwerkje. Je bent al verder als ik maar bij mij is er een verzoek van een collega tussendoor gekomen om een koe te haken. Ook leuk om te doen hoor!! Jouw haakwerkje op F.B is echt een juweeltje!! Je weet ook weer iedere keer om zo iets origineels van patroontjes te maken!1 knap hoor!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je toch prachtige spulletjes! Je "taarten" hartjes zijn ook erg leuk. Geniet maar lekker van je vakantiemodus.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet van de vakantie-modus en kom lekker tot rust! Je hebt weer prachtige creaties gemaakt, wat zal dat heerlijk ontspannend werken.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genieten maar fijn van en hopelijk zit het weer een beetje mee.
    De hartjes zijn heel erg mooi en het borduurwerkje ook
    super
    lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed idee meis, een vakantie modus
    in te stellen. Wat ben je met een
    schattig borduurtje bezig, er staan
    volgens mij veel leuke patroontjes
    in dat mooie boekwerkje.

    En je harten zijn ook al zo mooi met
    die heerlijke taartjes erop.
    Alhoewel.....die heerlijke appelpunt
    ziet er ook erg verleidelijk uit, hahaha.
    Vertel.....was hij lekker???

    Geniet maar heerlijk van deze modus,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hopen dat het een mooie lange warme zomer wordt, want dat hebben we allemaal wel verdiend.
    geniet er van
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. laten we hopen op een mooie zomer geniet er maar lekker van

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Sonja,

    Ik wens je een hele fijne, zonnige vakantie!
    Geniet maar lekker!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Sonja
    je hebt groot gelijk meisje en ga maar lekker van de zomer genieten.
    ik heb genoten van je prachtige post.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet van de rust! Ik ben nog niet in vakantiemodus. En druk zal het in de vakantie zeker zijn, met twee kleine jongens in huis héhé :-).

    goedele

    BeantwoordenVerwijderen