Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

La vitrine aux oiseaux

Wat een rare titel zullen jullie denken maar zo heet het borduurwerkje met de vogeltjes wat ik borduurde uit het mooie boekje
"Gourmandises des quratre saisons"
 
Werkelijk een prachtig boekje met heerlijke borduurtjes in voor elk seizoen.
Dit werkje vond ik meteen leuk omdat het in het boekje werd afgebeeld in een soort van dienbladje.
Net weer even anders dan een gewoon lijstje.
 
 
Toen ik dit dienbladje tegenkwam met de leuke hartjesrand en de touwen als handvat zag ik ook meteen mijn borduurtje erin verwerkt!
 
 
Het lijkt er wel voor gemaakt, ik kan het zo ophangen aan het vlinderkapstokje in mijn keukentje  waar wel elk seizoen iets anders aan hangt.
 
s

 
 Nu even bedenken wat mijn volgende werkje gaat worden,
mmmmmmmmmmmmmm,
ik heb het haken ontdekt en dat blijkt héél erg verslavend :)
 
 

 
Tot mijn volgende post, ik kreeg al ongeruste mails van stille lezers die dachten dat ik een blogpauze ging inlassen naar aanleiding van mijn vorige post ivm de vakantiemodus,
nee hoor, ik blijf lekker bloggen , maar doe alles gedurende de zomermaanden in een lager tempo ;)
Liefs, Sonja


24 opmerkingen:

  1. Ik vind de titel anders best chique ;-)! Mooi borduurwerkje heb je gemaakt, Sonja!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig en dat blaadjes is een perfecte omlijsting, ben ook weg van het borduurpatroontje!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig je borduur werkje,ik ben dol op vogels,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig borduurwerkje, ik ben benieuwd naar het resultaat van het haken.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Prachtig vind ik dit borduurwerk. En hoe leuk is dat om het in een dienblaadje te verwerken. En weer zo vreselijk mooi gedaan.
    Haken is ook ontzettend leuk, doe ik zelf veel...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superrrr mooi borduurtje en zooo leuk afgewerkt in een dienblad, het lijft heerlijk om te doen he borduren !

    lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk borduurwerkje en wat staat het mooi in het dienblaadje!
    En ja, haken is heel verslavend, ben benieuwd wat er uit je handen komt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk borduurtje en mooi gecombineerd met het dienblaadje!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je borduurwerk prachtig geworden! Het hartje vind ik ook erg lief, wat een mooi stofje.

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig borduurwerkje Sonja en wat een leuk idee om dit in een dienblaadje te doen. Het is een mooi geheel geworden.
    Ik ga wel in de vakantiemodus en stop even met de blogposten.
    Ik wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, lekker franse titel... vind ik geweldig!
    Het is weer een schitterend geheel geworden, Sonja...
    Veel plezier met haken en met vakantie houden, heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk borduurwerk. Grappig het dienblaadje gewoon als lijstje gebruiken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk Sonja,dit is leuk gemaakt,hier zul je nog lang graag naar kijken. Groot gelijk dat je lekker een vakantiemodus aanhoudt,dat doet je vast goed,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooo,echt prachtig en vrolijk dit borduursel in het dienblad!
    Mooi patroontje en hele mooie kleurtjes dat staat erg mooi in je keuken denk ik en dan kun je er ook steeds lekker naar kijken en trots op zijn.
    Haken is inderdaad ook erg leuk, ik moet dat ook eens meer gaan doen maar ja....tijd nemen he!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig borduurtje Sonja, en wat een superleuk idee om het zo op te hangen.Je hebt gelijk dat je het rustig aan doet hoor...Geniet van alles
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,
    Ik heb al op F.B. verteld dat je werkje erg mooi is. Heerlijk als je je paleisje weer met zo iets moois kunt aankleden. Ben heel benieuwd wat je volgende haakwerkje gaat worden. Geniet van de rust en het mooie weer wat er aan zit te komen!!
    Liefs van Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig borduurwerkje! En ontzettend leuk om het in dit dienblad te doen. Wat een leuk resultaat!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helaas hier geen ster in handwerken, daarom extra genieten van o.a. jou creatieve kunsten!

    Fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig patroontje!
    Zo fijntjes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooi hartje. Doe maar rustig aan hoor!!
    groetjes merian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een schoonheid dit borduurtje
    lieve Sonja, het dienblad is er zeker
    heel geschikt voor, zo'n leuk geheel
    is het geworden.

    Mooi ook met het kantje er omheen en
    de bloemetjes achterrand, SUPER!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer zo'n prachtig werkje Sonja en wat een leuk ideetje om het in een dienblad te zetten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje!!!
    Erg leuk idee in dat dienblaadje, je moet er maar opkomen.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Lieverd..♥
    Prachtig ♥ dit idee♥ wat is het mooi♥ geworden ook het patroon is zo schattig♥..;)
    Waar had je dit patroontje♥ nog eens van Laura..?
    Ik verneem het wel van je♥ echt Mooi♥..;))
    Het weer is erg hé.. wat is het koud en nat lijkt wel herfst hopelijk komt het mooie weer er SNEL aan ..;(
    Nog een fijn♫ hopelijk Zonnig☼ weekend♥ Liefs♥ en Knuf Gaby..X♥X


    BeantwoordenVerwijderen