Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Rustig aan...

Rustig aan.....dan breekt het lijntje niet,
daar houd ik me even aan want het is nodig.
De laatste weken waren 'gezellig' druk en zoals ik in mijn eerdere post al vertelde maar ik begin het nu toch wel fysiek te voelen.
En met fibromyalgie kan je dat nu eenmaal niet negeren.


 

 
Er is de laatste tijd dan ook minder uit mijn handen gekomen dan ik van mezelf gewoon ben.
Door een schouderblessure heb ik bewust minder zitten borduren maar intussen de draad 'letterlijk' wel weer opgenomen.
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan :)

 

Uit dit mooie boekje wat ik HIER kocht maakte ik labels voor aan mijn flessen te hangen
.Heerlijke zomerse labels met aardbeien.
Mooi aan de flessen van Ikea voor in mijn mooie brocante flessenrekje wat ik kreeg van mijn vriendin Marga een tijdje geleden voor mijn verjaardag.



En zien jullie de mooie gehaakte onderleggers?
Die haakte mijn vriendin Elly voor me, ik ben er zo blij mee, vind ze heerlijk passen in mijn brocante keukentje en ze doen heel erg mooi dienst op onze witte eettafel.
Dankjewel voor dit prachtige werk lieverd xxx
 


Vandaag ben ik een dagje mijn atelier ingedoken, kijk eens wat een uitzicht van bovenuit.
De lente is toch echt wel in het land want je ziet gewoon de natuur elke dag een beetje groener worden.


 
Vandaag maakte ik mijn kantkaartjes af waar ik al een tijd geleden aan begonnen was.
Ze waren al geknipt, heerlijk werkje om 's avonds in de zetel te doen.
Nu moest ik ze alleen nog stempelen en het kreukellint errond draaien.

 
Je kan ze in mijn webwinkeltje vinden : HIER




 
Nu ga ik even met de voetjes omhoog en jullie blogs bijlezen.
Met de verhuis van mijn ouders staat alles op schema, het weekend van 24 mei verhuizen ze officieel,daarna ga ik hopelijk meer tijd hebben om weer langs te komen op jullie blogs.
Morgen neem ik een heerlijk dagje voor mezelf,
ga lekker een dagje stappen met Laura.
Barbotine staat op onze agenda,
dus foto's gaan zéker volgen.
Fijne avond, liefs, Sonja 
 


24 opmerkingen:

  1. Doe inderdaad maar rustig aan Sonja, want je energievoorraad is een kostbaar iets!
    Wat heb jij een mooi uitzicht vanuit je atelier, geen wonder dat er zoveel creativiteit naar boven borrelt in die ruimte...
    De labeltjes worden prachtig, kan ook niet anders met zo'n heerlijk boek. Ik wens je morgen een hele fijne dag, geniet er van!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je dag morgen !
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo Sonja naar je lijf luisteren, heel belangrijk en fijne dag morgen!! Liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij ben je toch nog behoorlijk druk geweest! Maar goed, ik mag aannemen dat je zelf wel aanvoelt wanneer je écht even moet stoppen. Wat heb je een prachtig uitzicht vanuit je werkkamer, wat zitten jullie daar mooi en vrij!

    Een fijne avond Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Ja, een pas op de plaats is af en toe heel hard nodig, dat ervaar ik zelf ook... Je hebt wel weer heel mooie spullen gemaakt hoor. Ik wens je enorm veel plezier morgen met Laura.
    En voor nu een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die geborduurde labeltjes en wat een schitterend uitzicht,nu nog een beetje zonneschijn aub....;) Geniet van je dag morgen en de groetjes aan Laura,hihi en mijn man heb ik laatst al lekker gemaakt met info over Maaseik(ziet er gezellig uit),dus bij Barbotine gaan ze me binnenkort vast een keer zien,LOL,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    ik was er al bang voor dat al die drukte niet best voor je gezondheid zou zijn. Pas je wel een beetje op jezelf. Ik heb makkelijk praten want het lijkt me niet meevallen altijd jezelf in acht te moeten nemen.
    Wat is je labeltje leuk geworden. Wat een geweldig boek hè.
    Ik kom tijd tekort voor alle leuke dingen die ik er nog uit wil maken. Wat een gaaf flessenrek heb je. Leuk zo met die flessen en het labeltje eraan. Weer een mooi plekje voor zoeken in je prachtige keuken. Wat woon je trouwens mooi zeg. Met zo'n uitzicht zou er niet veel uit mijn handen komen. Echt prachtig hoor. en wat leuk dat je morgen met Laura naar Barbotine gaat. Heel veel plezier voor alle twee. Doe je Laura de groetjes van me!! tot gauw weer. Veel liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer te horen dat je ziek bent, maar wat een mooie dingen weer. Geweldig, die gehaakte onderzettertjes en ook heel mooi de kantkaartjes. Heerlijk uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar dat je die ziekte hebt, dan word je af en toe toch teruggefloten. Maar je hebt desondanks mooie werkjes gemaakt! Gezellige dag morgen, hoor!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer mooie dingen laten zien.
    Dat rustig aan doen zal niet meevallen, denk ik.
    Ik herken dat wel. Als je lekker bezig bent, is het moeilijk om te stoppen.
    Wat een schitterend uitzicht heb je!
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via kom ik op je blog terecht. Ik heb heerlijk even rondgekeken. Je hebt een mooie en sfeervolle blog. Je webwinkel heb ik ook bekeken. Leuk hoor! Je zelfgemaakte spulletjes vind ik ook erg mooi. Je hebt er weer een volger bij!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat gaat vaak zo, dat als er extra dingen te doen zijn die energie van je vergen, dat je teruggefloten wordt met dit soort problemen. Hopelijk kun je er een beetje tegen. Soms kun je er ook verdrietig van worden.
    Maar je hebt wel prachtige labeltjes gemaakt. Ze zien er heel gezellig uit.
    Ik wens je heel veel sterkte Sonja en pas goed op jezelf!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja,

    Meisje toch, je bent ook zo'n bezig
    bijtje, en tsja....soms moet je even
    gas terug nemen. Best heel moeilijk
    als je hoofd zo vol met ideetjes zit.

    Gelukkig is alles voor de verhuizing
    van je ouders nu een beetje op orde.
    Daar komt altijd een hoop bij kijken.

    Je kaartjes zijn weer zo lief geworden.

    Goed op jezelf passen hoor, dan kan je
    binnenkort weer een heleboel aan.

    Wat een enig boekje lijkt me dat zeg,
    zo grappig al die kleine gezellige
    borduurtjes.

    Sterkte meis,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kantkaartjes heb je gemaakt!!
    Gewoon goed luisteren naar je lijf en toch weet ik dat ik dat ook niet altijd doe,... het is toch wel moeilijk als je van lekekr bezig houd,..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja soms moet je jezelf een halt toeroepen, luisteren naar je lichaam en soms een stapje terug helaas. Maar...gemakkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je zo'n creatief iemand als jij bent en lekker bezig wilt zijn. Die gehaakte onderzetters zijn prachtig, wat lief dat ze die voor jou gemaakt heeft. Je labels en andere borduursels zijn ook al zo'n schatjes, dan je kantkaarten, wat een gezelligheid zeg, heerlijk.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,
    Vandaag lekker een dagje weg, dat doet je goed, vergeet je even de pijn (en ik kan het weten )..je hebt weer prachtige dingen gemaakt, zó leuk om al je spulletjes te zien..
    Fijne dag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe maar kalm aan en geniet van je dagje uit, ik ben weer weg van jouw creaties, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weet heel goed hoe het voelt hoor!
    Gewoon even gas terug nemen.
    Maar dat is bij ons, bezige bijen, makkelijker gezegd dan gedaan!
    Uiteindelijk kunnen we toch niet stil zitten!
    Mooie spulletjes heb je gemaakt!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je creativiteit is heerlijk, ik geniet er iedere keer weer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu Sonja, houd je daar dan maar wat aan, rustigaan, dat is af en toe wel nodig, zeker als je lichaam dat aangeeft! Maar borduren is nu geen belastende opdracht hé, dat kan je tussendoor wel eens doen :)
    Je hebt weer prachtige labeltjes gemaakt, echt tof! En dat aan die glazen flessen, zo wow...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja wat is het toch altijd heerlijk om je postjes te lezen, je flessenhangers en je kaartjes zijn geweldig leuk..Doe maar rustig aan..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja...denk je een beetje om jezelf? Je labels zijn mooi!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige labels heb je gemaakt en dat doosje met kantjes zo lief!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed naar je lichaam luisteren! Toch zal het niet meevallen voor zo'n bezige bij om stil te zitten; je nieuwe spulletjes zien er allemaal weer prachtig uit.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen