Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Romantische harten

De afgelopen weken staat het bloggen op een héél laag pitje,
de reden hiervoor is de verhuis van mijn ouders.
Ze verhuizen eind mei van hun huis naar een flat .
Het is dus winkels afstruinen want het 'inrichten' is mijn deel en dat is héél leuk om te doen.
Ondertussen is het ook nog steeds gezellig druk in mijn webwinkeltje en ben ik ook nog bezig met nieuwe spulletjes te maken.

Met Moederdag in aantocht maakte ik romantische harten,
ze staan heel mooi in elk interieur maar hebben toch een beetje een brocante uitstraling met de old-look etiketten in stof in een mooie oudroze kleur en .
Ik maakte een drietal harten met nostalgische afbeeldingen.

Maar ook een drietal harten met enkel de etiketten die iets rustiger ogen en daardoor heel mooi zijn om tussen je oude linnengoed of bij oude zeepjes te leggen.
Je vind de harten in mijn webwinkeltje
HIER

Vanavond ga ik even bijlezen wat jullie allemaal heeft beziggehouden :)
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja
 
 
 


 

 

 

25 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt heel mooi.Jij ook een fijn weekend. Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Dat is een hele drukte van een huis naar een flat, nieuwe inrichting, te veel spullen, je bent er maar druk mee..en dan ook nog zulke mooie harten maken, ze zien er prachtig uit..Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, lieve hartjes.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de verhuizing van je ouders, ik hoop dat ze er straks een heel mooi stekkie zullen krijgen!

    Fijn weekend Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi!! veel succes met verhuizing van je ouders Sonja!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Je harten zijn prachtig. Wat heb je dat weer mooi gemaakt zeg.
    Veel succes met het verhuizen van je ouders, een hele klus...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Verhuizen is altijd een hele klus; succes ermee.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,

    Je harten zijn prachtig geworden ,zeg. Er zullen vast hele blijde moeders zijn, die ze straks uitpakken.
    Fijn weekend,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat zijn je harten weer mooi geworden, de ontvangers zullen daar inderdaad heel blij mee zijn. En verhuizen is een hele klus, leuk dat jij de inrichting op je mag nemen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je harten zeg heel erg mooi. Succes met het shoppen voor je ouders zo te zien op de foto's aan het huis houden jullie allebei wel van het romantische dus dat moet helemaal goed komen. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een paar jaar geleden verhuisden mijn ouders ook naar een appartement, ik weet hoeveel tijd je hiermee kwijt bent Sonja, er komt zoveel bij kijken.
    Maar het is ook leuk om je ouders zo bij te staan.
    Wat een prachtige harten heb je gemaakt.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een drukte brengt een verhuizing met zich mee, vorig jaar verhuisden wij onze schoonmoeder, dus ik begrijp dat de dagen dan voorbij vliegen.
    je harten zijn heel mooi geworden zeg.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo je hebt het er maar druk mee maar fijn dat je je ouders zo kunt helpen daar zullen ze zeker heel blij mee zijn.
    Prachtig zijn je harten, lief toch altijd die romantische plaatjes!
    Succes met de verhuizing en fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, zo'n verhuizing brengt heel wat met zich mee. Fijn dat je kunt helpen.
    En ondertussen prachtige harten gemaakt.
    Wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Wat een prachtige harten. Wat heb je hard gewerkt aan al dat moois.`t is dat ik geen moeder meer heb want anders was ik zeker bij je komen shoppen!!
    Veel succes met het inrichten van het nieuwe huis van je ouders.Wat een leuke klus!! Doe je wel voorzichtig en denk om jezelf !! Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,dat is goed aan jou besteed dat inrichten,het zal er allemaal wel heel smaakvol uit gaan zien,zo vind ik deze harten ook erg mooi. Prachtig om ergens weg te leggen/hangen en moederdag en hartjes gaan héél goed samen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hartjes zijn erg mooi en romantisch!
    Succes met de inrichting van het huis van je ouders!
    Lijkt me ook heerlijk en dankbaar om te doen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie hartjes heb je gemaakt Sonja. Ze zien er super brocant uit. Jij ook een heel fijn weekend! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke hartjes heb je weer gemaakt Sonja, ze zien er echt ouderwets en nostalgisch uit :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sonja..♥
    Prachtig ♥ die mooie♥ Romantische♥ Harten♥ van jou♥..;))
    Lieverd♥ Jij♥ verdient♫ ook zeker een heel groot♥ gouden♥ Hart♥ voor al je mooie♥ creaties♥..;))
    Ik vind vooral die mooie lieve nostalgische♥ prentjes♥ erop zoooo mooi♥..;))
    Ik♥ wens♥ je een Fijn Creatief♥ ZONNIG☼☼☼ weekend♥ toe en veel Liefs♥ en knuf♥ Gaby..;))x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OO Wat is dit toch weer mooi, die hartjes zijn schitterend gemaakt hoor. Je hebt het er maar druk mee lees ik, verhuizing van je ouders, webwinkel,spulletjes maken, een creatieve duizendpoot hihi.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige harten Sonja, erg mooi..Heel veel succes met de verhuizing van je ouders en met het inrichten van hun huis.Dat is aan jou wel toevertrouwd denk ik, wat zullen ze een mooi en knus huisjes krijgen.
    Liefs uit een heel zonnig Amsterdam
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hey schattie, wauw, wat ben jij druk bezig geweest en wat zijn je harten mooi. Wat voor creaties jij altijd uit "mijn stofjes" haalt, onvoorstelbaar. Er gaan weer heel veel moeders blij gemaakt worden. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig zijn ze welke moeder wil niet zo hart voor haar moederdag ...wens je nog een fijne zondag en fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Sonja,

      Wat een snoezige harten heb je gemaakt meisje.
      Heel leuk met die verschillende stofjes er op.
      Harten blijven toch altijd leuk om te maken he?

      Ik wens je heel veel succes met de verhuizing
      en inrichting van het huis...

      Liefs,
      Marijke
      www.marijkevanooijen.blogspot.com

      Verwijderen