Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Heerlijk dagje stappen

Wat kan een mens daar toch van genieten, gewoon een dagje erop uit en alles even achter laten.
Lekker op stap met een lieve vriendin die identiek dezelfde interesse's heeft, zo heerlijk!
Laura en ik kunnen er wat van hoor, dat geef ik toe ,
en ik vermoed dat ik niet de enige ben die nu met de voetjes omhoog heerlijk zit na te genieten van al het moois wat we vandaag voorbij zagen komen want bij Barbotine keken we onze ogen weeral uit!
Zoveel nieuwe spulletjes en wat een prachtige sfeer, je zou er wel willen wonen :)
Kijken jullie even mee?
 
Je komt er binnen in het vreselijk gezellige keukentje, de tafel ziet er toch wel héél uitnodigend uit, nietwaar?
 

 
 
Met heerlijk servies met een mooi rood bloemetje waar je elk stuk apart van kan kopen.
Zien jullie dit mooie kannetje,
het riep naar me, ik kon het gewoon niet laten staan.
Dit is het begin van een nieuwe verzameling :)
 
 
Spijt had ik van het theepotje, mmmmmm, die ging met Laura mee maar hij staat wél op mijn wensenlijstje, dat moet een mens toch hebben hè!
Meteen ook een goed excuus om opnieuw zo een leuke uitstap op onze kalender te zetten !
 
 
 
Mmmmmmmmmmm,deze mooie kast, nog zo een smulhoekje, met de meest prachtige decoraties gevuld.
 
 
Die prent, prachtig hè!
 
 
En dan de nieuwe hoekjes, ook al zo mooi, de badkamer met het meest prachtige linnengoed wat je je kan voorstellen.
 

 

Al dit moois valt eigenlijk gewoon moeilijk te omschrijven,
jullie moeten dit eigenlijk gewoon met eigen ogen zien.

 


 
 Het komende pinksterweekend is misschien voor de brocante liefhebbers wel hét moment om dit in je agenda te noteren want er is ook een grote antiek-en brocante markt  in Maaseik dus de ideale combinatie!
 


 
 Bovendien vind je op de Bleumerstraat tal van lekkernijen......zoals gerookte zalm op houtskool en geserveerd in oude klederdracht...........genieten....alleen al van de sfeer!
 
 

 
En ............als je dan toch in de buurt bent dan ben je maar een boogscheut verwijdert van de prachtige hoeve van  All seasons decorations
Margot maakt de meest prachtige groendecoraties, zoals deze guirlande die bij Barbotine hing..
 
 
Jullie horen het al: ik verveel me dit weekend niet,
maar............eerst weer even met de voetjes omhoog,
even al deze mooie indrukken laten bezinken en lekker genieten van mijn eigen plekje,
want na zo een mooie dag is het heerlijk om gewoon weer thuis te komen.
Fijne avond,
liefs, Sonja
 


26 opmerkingen:

  1. Oh wat heb jij een heerlijk dagje gehad.
    Hele leuke foto's, ik geniet mee.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh heerlijk!
    Wat heb je een mooie/gezellige blog ik ga je meteen volgen!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeertje zeg. Daar kan je wel een tijdje in zoet brengen. 't Jammer dat het niet bij mij in de buurt is, maar anders.....
    Groetjes van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's spreken boekdelen. Wat een mooie sfeerwinkel. Het is alleen zo veel te ver weg.
    Servies sparen is leuk hoor! Kun je weer mooie verjaardags- en kerstlijstjes maken!
    Leuk om te zien Sonja en geniet lekker van je rust!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..., ik word al heel erg hebberig van het kijken naar je foto's! Laat staan als ik daar zelf zou rondlopen...
    Ze weten het wel prachtig uit te stallen hè..
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, maar dat kan ook bijna niet anders als je beiden van hetzelfde houdt.
    Wat een mooi kannetje heb je gekocht!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's heb je gemaakt van al die prachtige spullen. Ik kan me goed indenken dat jullie genoten hebben, heerlijk om zo rond te lopen en al dat moois te bewonderen en nog een leuk kannetje kunnen kopen ook. En dan weer lekker thuis, moe maar voldaan en gezellig in je eigen huisje, ook altijd fijn weer.
    Dit was dus een dag om weer eens over te doen, geniet er lekker van,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat dit smullen was, begrijp ik wel...dit ziet er goed uit zeg! Je hebt je nog netjes gedragen wat je aankopen betreft (of heb je niet alles verteld ;-)). Ik wens je een heel fijn weekend toe, gaat lukken met al die plannen en nu hopen dat de zon zich regelmatig laat zien!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt Sonja voor dit uitgebreide fotoverslag. Leuk en fijn dat jullie zo'n heerlijke dag gehad hebben. Groeten, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er inderdaad erg gezellig uit Sonja. Ik ben een beetje jaloers op je! Vooral als je met dit regenachtige weer de hele dag maar binnen zit,daar heb je op zo'n knusse plek geen last van. Maar wij hebben lekker mee kunnen genieten van alle foto's.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk wat een mooie plaatjes Sonja en je kannetje is een snoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Ik heb zitten genieten van je leuke verhaal en alle mooie foto's die erbij zaten. We een prachtige winkel heeft Barbotine. Jammer dat deze winkel voor mij zo ver weg zit maar ik zal in een vakantie zeker eens de tijd nemen om bij haar langs te gaan. Wat een lief kannetje heb je gekocht. Maar de theepot die Lsura heeft gekocht is ook heel lief. Wat kan zo'n dag je gelukkig maken hè!!Ga lekker met de beenjtes omhoog en geniet na van deze heerlijke dag!!
    Die kunnen ze je niet meer afnemen!!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh dat is genieten!!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me dus perfect voorstellen dat jullie
    een leuke dag hadden samen.
    Leuk kannetje met rode bloemetjes, helemaal mijn stijl!
    Zal mooi staan in je nieuw ingerichte keuken.
    Jij ook een fijn Pinksterweekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer een hele fijne supergezellige dag geweest Sonja, genieten, genieten en nog eens genieten, zo plezant!
    Je hebt toch weer iets gevonden :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk uitstapje!
    Wat een mooie spulletjes allemaal!
    Daar zou ik ook wel uren kunnen doorbrengen!

    Fijn weekend!
    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, Sonja, wat een ontzettend gaaf winkeltje. Bij de foto's kun je al wegdromen.Prachtige dingen hebben ze daar.
    Ik kan me voorstellen,dat jullie ontzettend genoten hebben.
    Fijne Pinksterdagen,

    Groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat laat je mooie dingen zien, kan mij voorstellen dat je in de verleiding komt om zulke spulletjes te kopen en thuis van te genieten!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi! Ook mijn ding, met al dat rood. Ik wist niet dat All Seasons zo dicht bij Maaseik lag.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie spulletjes allemaal, net een snoepwinkel zo leuk!
    Kan me goed voorstellen dat je niet kiezen kan.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan me goed voorstellen, dat je je ogen uitgekeken hebt in deze winkel; wat is daar veel te zien...en te kopen!
    Gaaf hoor, lekker nagenieten! Fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's Sonja,het geeft me al een beetje een indruk.Jammer dat ik dit weekend niet in de gelegenheid ben om te gaan(ik zit in Frankrijk...ook niet verkeerd,hoewel het weer is slecht ;( )maar brocantemarkten genoeg...fijne pinksteren en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet nog na :-)), met mijn voetjes omhoog kijk ik nog eens naar je mooie foto's. Nu sparen voor de mooie kan, datum staat al vast, nu al weer zin. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Me encanta tu blog y lo que muestras en el!! Es una belleza!
    Besos desde Salamanca ( España)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow wat een super leuke winkel,ik heb al verschillende dingetjes gezien die ik wel zou willen haha,maar ben aan het sparen om de tuinen af te maken,wens je een fijne woensdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen