Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Nieuwe werkjes

 
Zaterdagavond ging ik al aan slag met mijn nieuwe stofjes, je kan gewoon niet anders dan eraan te beginnen.
Ik maakte wel eerst deze 'country kitchen' keukenhanger af want de vorige was meteen verkocht uit de webwinkel.
Ik denk dat ik er nog maar een ga maken voor mezelf want ook tussen mijn spulletjes staat deze best leuk :)
 
 
Maar ook dit prachtige landelijk gebloemde linnen stofje schreeuwde om aandacht, ik vind het zo mooi, het is weer iets heel anders dan een ruitje maar ziet er toch heel landelijk uit.
 
 
Maar ook die nieuwe frisse lentestofjes, mmmmmmmmmm, heerlijk romantisch, dus helemaal mijn ding.
Ik gebruikt mooi voorgekleurd borduurlinnen  wat een prachtige vintage-uitstraling heeft en borduurde met een oudroze kleur van DMC .
Daarna maakte ik er een speldenkussentje , een kasthanger en een mooi groot hart van.
Deze spulletje komen niet in de webwinkel, ze gaan morgen mee naar de prachtige winkel van Barbotine.
mocht je intresse hebben dan mag je me uiteraard wel altijd mailen
 
 
 
Op het hart staat een stichery : Take time to smell the roses.
En ook al werkt het weer absoluut niet mee,
toch doet me dit verlangen naar de zomer :)
Vandaag valt hier in het Belgische Limburg de regen met bakken uit de lucht, dus duik ik mijn atelier in, altijd een heerlijk licht plekje.
Ik heb bijna een nieuw borduurwerkje af uit één van de mooie nieuwe boeken uit de vorige post maar die krijgen jullie later te zien .
Fijne woensdag iedereen,
liefs, Sonja

 

24 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal weer heel mooi uit zeg. Veel plezier vandaag =, het is hier ook druilerig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij zo op deze morgen Sonja.
    Hier in Brabant sneeuwt het flink, bah ik ben het zo beu!!!
    Die stofjes maken je blij en ik vind dat je ze weer super hebt weten te verwerken in je mooie creaties.
    Blijf maar lekker binnen vandaag en geniet van je hobby.
    Heel veel liefs Chrissie XXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige dingen laat je weer zien, hier krijgt eens mens inspiratie van! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefste Sonja,
    Wat een plaatjes weer allemaal, ik smelt er weer weg van!
    Als ik het kraagje en het hartje samen zie,
    dan wordt dit wel prachtig in mijn gerestylde kitchen.
    Ik ben ook druk bezig met het haak ideetje van op onze meidendag
    en het ziet er goed uit! Leuk hé ...
    Nog een fijne dag gevuld met veel creatieve ideeën,
    liefs en knuffel Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Sonja het is allemaal weer te mooi. Ik ga je even mailen hoor, dat speldenkussen vind ik toch zooo mooi.
    Enne, ik slaap tegenwoordig weer heel goed hoor....... gelukkig!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn de nieuwe werkjes.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Ik krijg gewoon zelf ook de kriebels om aan zulke mooie dingen te beginnen als ik dit zie...
    Maar ja, er ligt nog zoveel.
    Ik geniet van je blog!

    groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat heb je weer mooi dingen gemaakt. Joepie misschien kan ik ze morgen in het echt zien. Het zijn echte juweeltjes geworden hoor.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww ziet er super uit wat kan je dat toch mooi zeg en wat een geduld hahahah....wens je veel plezier mat je mooie werkjes en nog een fijne week ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve Sonja,

    hier ligt sneeuw ! brrr.. maar ik wor wel vrolijk van alle mooie spulletjes die je gemaakt hebt !
    als je weer aan de slag gaat heb ik wel interesse om een country kitchen hanger van je te kopen !

    lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er prachtig uit Sonja,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier valt de hele ochtend al natte sneeuw, dus ik blijf ook maar lekker binnen. Wat maak je toch mooie spulletjes, Sonja!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige spulletjes heb je weer gemaakt, Sonja! Ik ben dol op de country look! Het ziet er zo gezellig uit!
    Fijne dag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Wat maak je toch altijd mooie spulletjes zeg. En zo te lezen blijf jij dit met heel je ziel en zaligheid doen. Je vertelt er zo vol liefde over en dat kun je terugzien in je werk...
    Fijn dat je ook op een regenachtige grijze dag zo heerlijk kunt werken.. en genieten...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg, vooral die keukenhanger vind ik gaaf! Wat moet jij een geduld hebben!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn het weer allemaal lieve, schattige werkjes!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn weer mooi, Sonja!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer prachtige spullen gemaakt!!!! Super mooi allemaal weer!! Ik denk dat de lente niet komt!!! Als het dan maar gelijk zomer wordt vind je niet hahaha!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt weer zulke prachtige dingen gemaakt!! Waar blijf je je inspiratie halen??? Hopelijk steek jij de lente nu aan!
    Ben benieuwd naar je nieuwe borduurtje :)
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, die stofjes
    zijn ook erg mooi!

    groetjesw Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sonja,
    wat een leuke dingen heb je gemaakt, die hartjes van bloemetjes stof zijn allerliefst.
    Fijne avond, groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd leuk om weer met nieuwe materialen te werken en mooie spullen te maken.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen