Pagina's

vrijdag 8 maart 2013

Ik ben buiten


ja, ik WAS buiten want volgens alle weerberichten was dit voorlopig helaas de laatste dag dat het daar aangenaam vertoeven was.
Heerlijk om de laatste dagen het zonnetje weer op je huid te voelen en héél veel energie te krijgen van het mooie voorjaarsweer.
Vandaag kwamen spontaan de eerste lentekriebeltjes opzetten die zich vertaalde in viooltjes op het terras, een heerlijk ruikend sopje door de keuken en de eerste eitjes en paasdecoratie in huis.
Ook al zeggen ze dat er weer winter komt, ik kan hem aan, dat gevoel heb ik tenminste :)


Die stukken ga ik ook gewoon dagelijks gebruiken.
Stilaan sluipen toch de rode tinten weer in huis,
ik denk dat het komt doordat ik ook zo graag met rode stofjes werk en rood-wit borduurwerk OOK altijd om te smullen vind.



Of zou het komen door de landelijke omgeving want tja, landelijk wonen wij wel: kijk maar eens naar het uitzicht vanuit mijn handwerkplekje:


                                                                                     
In de keuken heb ik al het blauwe servies opgeruimd, deze keer voorgoed want het meeste is van de hand gedaan, op een paar mooie stukken die ik van iemand kreeg die me lief is.

De natuur ligt er nog kaal bij , ik kijk alweer uit naar de blaadjes die op de bomen gaan komen en heerlijk groen in de omgeving.

Intussen probeer ik het in de keuken gezellig te maken met hier en daar een beetje voorjaar en natuurlijk een heerlijke bos tulpen op tafel,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen