Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Update van de linnendoek

Het is zooooo verslavend , deze linnendoek, hij 'roept' gewoon op me!
Ik borduur heel graag in één kleur zoals meestal ziet maar dit mooie kleurrijke werkje spreekt me toch ook enorm aan, het is écht opletten en tellen met deze hele kleine kruisjes maar zoooooooo ontspannend,
als ik eraan werk heb ik gewoon geen tijd om aan iets anders te denken en dat is zo af en toe wel eens welkom ;)
Eerst stelde ik me nog de vraag of deze kleurrijke doek wel in mijn wasplaats zou passen maar ik heb hem hier al eens neergehangen en ben er helemaal tevreden mee.
Dit komt helemaal goed :)


 


 
 
Vandaag scheen hier buiten heerlijk het zonnetje,eindelijk!
Ik ga ervan aan het dromen, van heerlijke voorjaarsdagen met prachtig fris groen in de tuin.
Nu staat dat frisse groen in de keuken en de eerste mooie lichtblauwe bloempjes komen tevoorschijn maar 's avonds gaan toch de kaarsjes maar aan.
En dan lekker de bank op, heerlijk bijlezen wat jullie allemaal gepost hebben én ik zag nog een héél mooi nieuw blog van Marja
De naam alleen al klinkt veelbelovend en ik ben héél erg blij dat Marja een blog begonnen is want ik ben al een hele tijd fan van haar mooie sfeerwoning.
 
Fijne avond iedereen,
Liefs,Sonja

20 opmerkingen:

  1. Ha Sonja,

    Wat een prachtige kleuren gebruik je. Maar wat knap om op een theedoek te borduren. Dat is toch heel moeilijk?
    Knap hoor, ik ben benieuwd als hij klaar is.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja..♥
    Héhé eindelijk kan ik je MOOIE♥ posten♥ weer even lezen..;) Sorry ik loop achter erg is dat snif snif..;(
    Ik stuur je mailtje ..;))
    Oooh je bent Heerlijk♥ bezig geweest ik probeer ook voor morgen weer een post♥ te plaatsen..;))
    Sonja jou theedoeken zijn om te zoenen♥ zo Moooiii♥ ik wil ook graag het patroontje..;))
    Ja je bent een vlijtig meisje Sonja dat mooie borduren zit in je lieve♥ hartje♥en ik Geniet ervan..:)
    Wens je alle Liefs toe Morgen en fijne Valentine met je Lief Knuffels en Liefs Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Ik vond je berichtje over de theedoek weer zo leuk om te lezen. Je theedoek wordt prachtig maar het lijkt mij juist moeilijk om je te ontspannen omdat het een telpatroon met meerdere kleurtje betreft en ook van die fijne steekjes!!
    Knap hoor. Bedankt voor je leuke blogtip. Ik ga haar zeker ook volgen.
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word juist nerveus wanneer ik al die kleine steekjes zie, gelukkig maar dat iedereen zo zijn hobby heeft :-)!

    Een fijne avond Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sonja

    Ik vind het linnendoek heel mooi passen in je wasplaats.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De theedoek wordt heel mooi Sonja! Het is wel heel fijn werk. De foto waar de theedoek over het wasbord hangt is ook een mooi stilleven.
    Het blog van Marja heb ik ook al ondekt. Ziet er veel belovend uit!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De theedoek ziet er al veelbelovend uit
    lieve Sonja, een heel priegel werkje maar
    zeker een uitdaging.

    Als ik de kleuren zo eens bekijk, en de doek
    zie hangen op het wasbord weet ik wel zeker
    dat het heel erg goed past in je waskamertje.

    En zo lief de blauwe druifjes in die
    die mooie kan, een vleugje Lente!

    Geniet lieverd van alle bezigheden,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO wat wordt die linnendoek mooi! Jij vindt dat ontspannend schrijf je, daar kan ik me nu niets bij voorstellen bij al dat getel;) Gelukkig heeft zo ieder zijn eigen ding, ik kom zojuist van mijn hobbykamer en heb ook heerlijk zitten te freubelen, je vergeet dan alle tijd, zo heerlijk is dat.
    Je bent lekker bezig hoor,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen bonbonnetje,

    Jouw linnendoekje is prachtig aan her worden hoor..
    Ja het is een echte monniken baan dat borduren, maar ohhh..
    wat wordt het schattig!

    En je hebt het voorjaar ook al een beetje in huis gehaald...
    zo lief die blauw druifjes...lekker straks wordt het voorjaar.
    We hebben er allemaal zo'n zin in..

    Liefs van kaaskoppie
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De linnendoek past helemaal in je wasplaats, Sonja! Het wordt prachtig....wat een priegelwerkje zeg! Wat heb je toch een gezellige servieskast.....zo leuk met die oude spulletjes!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja,
    Ik vind je theedoek gaaf, inderdaad een mooie kleur
    combinatie. Het wordt prachtig!
    Vandaag draag ik je voor Valentijn een warm hart toe!
    Liefs en knuffel,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Sonja,

    wat een prachtige doek en wat een ongelooflijk geduld.
    zou ik niet hebben! :)
    lief dat je mijn blog vermeld, dankjewel.
    fijne Valentijnsdag , lieve groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De theedoek ziet er al prachtig uit, van dit borduurwerk
    wordt je "zen".
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om een ontspannende hobby te hebben! Gezellig de blauwe druifjes in een mooie ringenkan.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Hij wordt echt prachtig hoor, en ik vind de kleuren super lief.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi sonja,

    Je linnendoek gaat goed vooruit.Zeker een stimulans om je " was plaatsje" te zien, des te eerder wil je je doek af hebben.Leuk!!
    Wat lief dat je volger bij mij bent geworden, en dat je een berichtje achterlaat.Voel me helemaal vereerd.Dank je wel.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat wordt je linnendoek mooi! Prachtig al die mooie kleurtjes die je gebruikt! Geniet van je steekjes en je schattige kamer, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je linnedoek wordt prachtig Sonja en mooie foto,s heb je weer gemaakt.
    ik vind de kleurtjes ook erg mooi.

    liefs an

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vindt je linnendoek heel mooi worden en ik ben wel weer toe aan wat kleur,en heerlijk toch om zo ontspannend met friemelwerkjes bezig te zijn?lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat gaat zeker heel prachtig staan in je wasplaats!
    Wat een klein werk dat jij dat nog goed kunt zien, ik heb daar meer en meer moeite mee maar het is knap werk.
    Inderdaad kun je dan alles even lekker vergeten om je heen.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen