Pagina's

zondag 10 februari 2013

Facebook

Deze week is het bloggen er hier écht bij ingeschoten,  dit enerzijds omdat ik druk was in mijn atelier met het bijwerken van de voorraad en anderzijds omdat ik's avonds zoooo moe was dat ik er gewoon de fut niet meer voor had.
Stiekem denk ik dat het griepje hier nog voor iets tussenzit, iedereen waarschuwde me al van : goed uitrusten anders blijft het woekeren.
Dat zal dus de oorzaak zijn dat ik wel meekijk maar gewoon even te moe was om zelf te bloggen of reacties na te laten,
komt hopelijk deze week wél weer goed!
 
 
Wel vind ik op zo momenten facebook fijn, gewoon om even snel een foto op te zetten,meestal rechtstreeks via de telefoon.
 
 
Elke dag breng ik de namiddag door in mijn atelier en dan is facebook zo een beetje mijn venster naar de wereld want webwinkelier is best een eenzaam beroep :)
 
Je kan dan even iets laten zien of ergens een vlugge babbel over hebben, vind dat wel leuk.
Wil je meevolgen wat er gebeurt vanuit mijn atelier dat kan hier:
Ik kwam al velen van mijn volgers tegen op FB , misschien komen er nu nog enkele nieuwe bij :)
 
 
Maar....ik blijf ook zeker bloggen hoor, vind al die mooie blogs veel te leuk om te volgen en zelf vind ik het ook wel fijn om zo af en toe je verhaal kwijt te kunnen.
Nu ga ik even bijlezen en nog een uurtje borduren aan mijn linnedoek voor de wasplaats,
morgen zet ik mijn vorderingen even voor jullie op de foto,
fijne week alvastv voor iedereen,
liefs,Sonja
 
 


22 opmerkingen:

  1. Ha Sonja. Ik zal je gaan zoeken op facebook. Ik ben er niet veel op het ogenblik maar ik b en druk met mijn handwerkjes. Ik heb er vandaag en VRijdag foto's van gepost. Je zei dat je ze graag zou zien dus bij deze.
    IK hoor dat het een vervelende griep is waar je niet zomaar vanaf bent. Beterschap hoor.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch...geniet maar lekker hoor!!...fijne week...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe nog maar even rustig aan Sonja, totdat alle energie weer terug is!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe maar rustig aan en geniet vooral van waar je mee bezig bent! Je winkeltje is weer heerlijk gevuld! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor meid ! Bloggen is heeeel erg leuk, maar er gaat erg veel tijd inzitten vooral als je bij de anderen ook nog iets wilt neerzetten en een dag heeft toch echt maar 24 uur ! Het schiet er bij mij ook wel eens bij in ! En de ene week is de ander niet, ik heb geen facebook, maar vindt de blogs kijken toch wel erg leuk !Probeer waar het gaat het bij te houden tussen m'n werk, huishouden , kids en man !

    Fijne avond
    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe maar rustig aan, en geniet gewoon.
    Fijne week lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. FB is inderdaad wat makkelijker om even een foto te posten! Gewoon even doen waar je je het beste bij voelt! Doe rustig aan, Sonja!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gebeurt bij mij ook wel eens ,dat je wat minder actief bent het is ook geen verplichting
    Als we maar af en toe wat van je horen want je posten zijn wel altijd heel erg leuk.

    Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeeeey Sonja,

    Wat zeggen ze in de reklame?
    Komt wel goed schatje, haha.
    Lieve groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja

    ik heb wel een account op Facebook maar doe er verder niet veel mee. Persoonlijk vind ik bloggen veel leuker maar dat is een kwestie van smaak.
    Ja soms onderschat je als je ziek bent dat het echt toch wel tijd nodig heeft om helemaal weer goed te komen. Doe gewoon rustig aan, wij blijven toch wel komen ook al heb je even geen tijd of zin om berichtjes achter te laten. Het MOET leuk zijn maar niet MOETEN;)
    liefs Hanny en beterschap♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er heerst een hardnekkig griepje waar je maar moeilijk doorheen komt. Gewoon tijd nemen om goed uit te zieken meis.
    Maarre wel fijn dat ik via FB een oogje in het zeil kan houden ;-)
    Pas goed op jezelf! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Druk, druk, druk zijn ...vergeet niet van een rust pauze in te lassen hé. Bloggen is leuk in de week valt het bij mij nog mee, maar in de weekend heb ik dan minder tijd ... ik ben benieuwd naar je vorderingen ... knuffel en liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kennen we Sonja, druk druk druk en dan pas ziek geweest en nog doodmoe, het einde van de winter en vitamientjes op. Ook ik heb er last van :) Rust is dan het beste.
    Facebook doe ik niet, spijtig, maar wel boggen !!! vind ik superleuk!! Ik ga zeker eens in je webwinkel kijken...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sonja, af en toe een beetje rust kan nooit kwaad.
    Ik zie je foto's wel verschijnen.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad leuk om bij gebrek aan tijd af en toe een mooie foto op FB te plaatsen! Inmiddels heb ik je opgezocht en kan ik je nu daar ook volgen.

    Doe het rustig aan en geniet van de dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat heb ik na griep ook altijd, nog een paar weekjes vermoeider dan normaal. Rust nog goed uit!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent wel erg productief, mooi de glaaasjes met kant en de gestempelde hartjes!
    Kan me voorstellen dat je ooit behoefte hebt aan nieuws als je altijd zo alleen aan de freubel bent.
    Voor mij geen faceboek anders kom ik helemaal tijd tekort vrees ik.
    Rust en doe het inderdaad maar rustig aan, buiten is het " mierekoud" zeggen we hier, vanochtend op de fiets voor een boodschap brrrr, ben blij weer binnen te zijn.
    Pas goed op jezelf!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja, Bedankt voor je lieve reactie weer op mijn blog. Wat vervelend dat je zo moe blijft.Er heerst inderdaad nog van alles en als je niet goed uitziekt dan heb je voor je het weet nog een griep te pakken.Je hebt weer prachtige spulletjes gemaakt.Ik kan er zo van genieten als ik zie want iemand met liefde kan maken; vandaar dat ik zo'n trouwe volger van je blijf.
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel nederland lijkt wel geveld door deze griep, in meer of mindere mate, lastig hoor.

    Maar gelukkig doe je nog steeds genoeg, wat een prachtige harten.

    Groetjes Yvonne
    ps Zit nog steeds niet op facebook dus voorlopig kom je me alleen nog maar hier tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind facebook ook fijn voor de 'snelle babbel' en het plaatsen van foto's.

    Fijne avond

    groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja ons Sonja heeft niet veel tijd om ziek te zijn. Ze moet dadelijk weer aan de slag hé.
    Doe het toch maar wat rustig hoor.
    Dikke knuffel Liliane

    BeantwoordenVerwijderen