Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Welkom 2013

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen die hier voorbij komt,
ik wens elk van jullie heel veel gelukkige momenten toe in het nieuwe jaar maar bovenal een heel goede gezondheid!

 
 
Wij gingen het jaar heel rustig tegemoet, heerlijk onder ons twee,
mijmerend over de mogelijkheden die het nieuwe jaar ons te bieden heeft!
 
 
Want zo een nieuw jaar geeft toch altijd veel hoop,
je weet niet wat er komen kan en dat is ook maar goed maar toch schept het bij iedereen verwachtingen, worden er plannetjes gemaakt en goede voornemens.
Ik wens iedereen toe dat de gemaakte voornemens uit zullen komen in dit nieuwe frisse jaar!
 
Liefs, Sonja

35 opmerkingen:

  1. Voor jou ook alle goeds gewenst voor dit nieuwe jaar!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou en je familie een jaar gevuld met liefde, geluk, vriendschap, gezondheid ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop nog vele leuke dingen bij je te zien in het nieuwe jaar!

    Gelukkig, gezond en een kreatief jaar gewenst!

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou een goed, gezond en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie ook een heel mooi en vooral gezond 2013!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja,

    ik wens jou ook een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2013.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeeeeey Sonja,
    Voor jullie beiden een gezond en gelukkig 2013 toegewenst.
    Voor jou lieve Sonja, veel creativiteit toegewenst en voor je mannetje een succesvol zakenjaar.
    Lieve groetjes, xxx Elly,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor jullie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijven dromen, sommigen komen echt uit!
    Succes en geluk in 2013

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jullie alle goeds Sonja en dat we maar veel mogen genieten van elkaar!!!!!
    Dat hoop ik echt.

    heel veel liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jij en allen die je lief zijn een heel fijn gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou en allen die je dierbaar zijn een gelukkig en gezond 2013 toe lieve Sonja.
    Bedankt voor je mooie posten en altijd lieve reacties, dat 2013 ook weer zo'n mooi blogjaar mag worden.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel goed en vooral gezond 2013 wens ik voor jou en je dierbaren.
    Nog bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar !!!!
    En dat wij ook het komend jaar weer volop mogen genieten van je mooie blog
    liefs Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sonja jullie ook alle beste wensen voor dit nieuwe jaar......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Wat een mooie manier om het nieuwe jaar mee te starten; vol met mooie, creatieve en fijne plannen...
    Ik wens voor jullie dat al jullie plannen en dromen uit zullen komen...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel gelukkig 2013 voor jou en je familie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook lieverd......liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook een gelukkig nieuwjaar voor jullie!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel gelukkig, goed, gezond nieuw jaar gewenst Sonja, dat het maar een pracht van een jaar voor jullie mag worden! Lieve, creatieve groetjes, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sonja,
    Voor jou en je man ook alle goeds voor 2013, voor je persoonlijk en voor je winkel!
    En ik hoop op een mooi blogjaar!

    Liefs van Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het allerbeste ook voor jullie, heel veel geluk, gezondheid, liefde en creativiteit in het nieuwe jaar!
    We kijken uit naar je postjes op de blog!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bonne année 2013
    Joie bonheur santé
    Bisous Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, de goede voornemens, herkenbaar. Ik schreef er zelfs over vandaag. Ik wens je het allerbeste voor 2013!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel geluk,gezondheid en creativiteit gewenst voor dit nieuwe jaar!

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you Sonja!
    I wish you a ver happy and healthy New Year too.
    Hugs
    Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lieve Sonja.
    een fantastisch, gezond en gelukkig nieuwjaar meisje.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Lieverd,
    de allerbeste wensen, en 'n super gezond en fijn jaar voor jou en je familie. liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Sonja, ik wens jou ook een goed en vooral gezond 2013 toe en dat wij ook het komend jaar weer volop mogen genieten van je mooie blog !!!!!!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook voor jou een heel gelukkig en vooral gezond 2013 toegewenst en weer een heel creatief nieuw jaar!!
    eerdaags ga ik even bijlezen , he nog een paar dagen vakantie !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar gewenst Sonja!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook voor jullie Sonja een heel gelukkig en gezond 2013!!
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wens jou ook een geweldig 2013.
    Dat er maar veel mooie momenten mogen komen.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. LIEVE♥ Sonja..♥
    Eindelijk kan ik weer posten♥ gaan lezen♫..Ik♥ Wens♥ je/jullie dus nogmaals HEEL♫ VEEL♫ GELUK♫ GEZONHEID♥ LIEFDE♥ EN HOOP♫..in het nieuwe Creatieve♫ Jaar 2013♥..;))
    Ik ga nu snel verder de andere posten♥ lezen veel Liefs Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wens jullie ook een gezellig, creatief en vooral gezond 2013 toe en veel succes met jullie nieuwe ondernemingen!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen