Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Vintage hart

Er is niets zo gaaf als een vriendin met een eigen winkel in handwerkgerief ,
die dan op de koop toe ook nog eens een rubriek opent met de meest beeldige spulletjes van Claire en Eef.
Klik maar eens HIER
 
Haha, pure reclame , eigenlijk wel maar anderzijds ook voor velen weer een heerlijke tip!
Dat hoop ik tenminste want ik voelde me heel even als een kind in een snoepwinkeltje hoor!
Ik kocht er (veel te veel) spulletjes en ben gisteravond ook al aan slag gegaan met de prachtige kantjes in roosjesmotief, die zijn toch TE mooi!
 
Maakte er dit mooie vintage hart mee,
zo heerlijk om te doen, het lijkt een beetje scrappen maar dan met stofjes ipv met papier.
Het linnen en kanten stof had ik al, de kantjes en knoopjes (zijn ze niet beeldig) zijn gekocht bij Laura ;)
Het hart heeft een plekje in mijn atelier,
ik kijk er nog even na, 
deze gaat zeker de webwinkel in,
maar zodra ik mijn laptop terug heb want die is gecrascht en in herstel.
Dit berichtje plaats ik dus via mijn i-phone en ik kan verzekeren , ik vind dit geen lachertje!
Daarom ben ik ook een beetje minder aanwezig in blogland en zijn mijn reacties waarschijnlijk ook korter dan jullie van mij gewend zijn ;)
Ik hoop hem heel vlug terug te hebben want ik wil eigenlijk mijn nieuwe aanwinsten ook nog met jullie delen, ze zijn TE mooi ;)

Liefs, Sonja

19 opmerkingen:

  1. Schitterende spulletjes! Ik snap wel dat je in dat winkeltje helemaal in je element bent! Het hartje heb je weer kei mooi gemaakt, Sonja!
    Fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi sonja. Ik hoop ook voor je dat je laptop snel terug komt, dan kunnen we nog meer moois zien. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig hart en wat een leuke spulletjes, ben gelijk geabonneerd op har nieuwsbrief, niet dat ik om iets verlegen zit, maar gewoon zie er zoveel leuks!
    Hoop dat je snel je laptop terug hebt, knuffel
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gemaakte hart is echt prachtig, tot in de kleine details!
    Laura heeft een fantastische web winkel, ik wachtte op een
    kleine houten borduurring en vandaag was hij binnen. Super!
    Nog veel plezier en ook nog een gezellige, knusse avond,
    lieve winterse groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In zo'n winkel zal het voor jou moeilijk zijn om je in te houden...gelukkig doe je dat ook niet ;)! Wat zul je daar blij vandaan komen en al helemaal als je er zoveel moois van kunt maken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooi hart! En als je dan zo mooi winkeltje hebt vol attributen, volgens mij kun jij overal wel iets moois van maken.
    Ik hoop dat je laptop het gauw weer doet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vreselijk leuk hart zeg echt super!!!! En wat een leuke spulletjes allemaal!!! Ik weet het clayre en eef heeft zulke leuke spullen daar wordt je helemaal wilt van!! Hopende dat je laptop het snel weer doet!! Ben benieuwd naar je andere mooie creaties!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja,

    Dat is balen zeg, dat je laptop gecrashed is.Wat ben je dan onthand he?
    Het hart,dat je gemaakt hebt, is zo lief.
    Heerlijk,dat gefrutsel met kant en band.

    Hopelijk kun je snel weer gewoon on line.
    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een snoepwinkeltje is dat zeg....daar kan je écht niet met lege handen vandaan komen. Prachtig.

    Kom maar snel weer online met je mooie foto's.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je vriendin heeft wel heel veel fraais te koop! Echt leuke spulletjes. En jouw hart is super mooi!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze heeft echt prachtige spullen te koop en jij hebt er weer iets moois van gemaakt!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig hart, dit brengt me op een idee.
    Heb namelijk ook nog de nodige kantjes en lintjes liggen.
    Bedankt voor de inspiratie. Leuk die winkel van je vriendin kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is. Ga er zeker een rond snuffelen.
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He wat lastig voor je dat je laptop stuk is. Maar zo kan het ook toch? al moet het niet te lang duren want anders wordt het wel heel lastig voor je. Knap trouwens dat je blogjes maakt via je telefoon, wat een gepriegel he?
    Mooi joh dat hart, schitterend gewoon. Ohh, im zou alles wel willen hebben. Maar goed, ernaar kijken is ook al een feest.

    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend hart, inderdaad een beetje scrappen op stof, prachtig gemaakt. Het lijkt me moeilijk om een vriendin te hebben met zulke mooie spullen van o.a. Clayre en Eef, je ziet dan veel te veel hihi, je wordt er zo hebberig van ook;) Hopelijk is je laoptop weer snel gerepareerd want die kun je niet meer missen.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spullen verkoopt ze!
    Die vakjes naaidoos...waarom ben ik nou maar 1x per jaar jarig:-))
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey lieve vriendin, ik vind je hart super super geweldig. Onze high tea gaat door op 31 januari :)) liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sonja,
    Wat heerlijk om te zien allemaal, die mooie spullen. En de link met scrappen zie ik ook wel ja...
    Ik hoop dat je niet te lang op je laptop hoeft te wachten...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een mooie materialen!! Prachtig die knoopjes!
    Je hebt een mooi hart gemaakt.
    Hopen dat je laptop gauw weer werkt.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi hart heb je gemaakt Sonja! Een mens droomt er zo bij weg... En wat een mooi materiaal! Hopelijk ben je snel weer in blogland aanwezig via je laptop!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen