Pagina's

maandag 14 januari 2013

Verslingerd

Verslingerd....ben ik aan hartjes, niets zo leuk als 's avonds heerlijk in het zeteltje met de hand hartjes te maken.
Het is dan ook DE tijd van het jaar voor mij met Valentijn voor de deur,
heerlijk, nu mag ik me helemaal uitleven.
Ik maakte hartjes van heel mooi linnen vintage-stof wat ik HIER kocht en besloot er een hartjes-slinger van te maken.
Mooi voor aan de stalraampjes van het fietscafeetje :)
Maar ook aan mijn eigen schoorsteen,
vind dit de ideale combinatie van een beetje rood en toch vintage!
 


 

Ik maakte verschillende valentijnslingers want eens op gang ben ik niet meer te stoppen,
je vind ze in de webwinkel

Fijne winterweek iedereen,
liefs, Sonja
 


 


31 opmerkingen:

  1. Je bent weer goed bezig Sonja, ziet er schattig uit!

    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartjes maken is leuk omdat ze ons blij maken, gelukkig!
    Het thema Valentijn wordt weer fantastisch bij jouw!
    Nog een leuke winterse week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hangt ook menig hartje, al is het al wel wat minder geworden dan voorheen! Niet omdat ik ze niet mooi meer vind, maar omdat ik nogal graag varieer :)!

    Mooie hartjes heb je gemaakt! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook veel hartjes in huis, van stoer tot lief.
    Wat heb jij een mooie hartjesslinger gemaakt Sonja, wat ben je toch heerlijk creatief.
    Fijne avond en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Sonja, ook een favoriet modelletje voor mij.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige hartjes heb je gemaakt, zo lief met de afbeelding er op.
    De hartjesslinger is ook super.

    Groetjes! Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig en sfeervol uit Sonja,wat knap dat je dat met de hand doet,wel een gezellig werkje lijkt me,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,

    Wat heerlijk he die harten ben er helemaal weer weg van!!! Je maakt ze altijd zo mooi!!

    Geniet van het mooie winterlandschap sneeuwt het ook al bij jullie?
    Hier ligt al een dikke pak sneeuw!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi gedaan ziet er weer mooi uit al die hartjes groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartjes wat zijn ze leuk ik hou er ook zo van .

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook heel veel hartjes is huis. Laatst was er een vriendinnetje van jongste dochter begonnen met hartjes tellen, ze is er maar mee gestopt het waren er teveel.
    Jou hartjes zijn ook helemaal leuk.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owww... dit is toch ook weer té schattig! Ik hoop weer wat te kunnen freubelen voor mezelf, dat is er de laatste tijd behoorlijk bij in geschoten. Vind dit wel een superleuk idee!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve hartjes heb je weer gemaakt.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartjes heb je nooit teveel toch? Deze zijn wel heeeel erg lief, een heel hoog hebben hebben gehalte hihi.
    Fijn avond, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wahah ik ben ook dol op hartjes en deze zijn zó leuk !!!
    Dat wordt voor jou héérlijk freubelen bij de kachel ;-)
    Trusten voor straks. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,
    Je maakt ook wel de allermooiste harten hoor. Volgens mij heb jij trouwens engelengeduld om die allemaal met de hand te maken... Super zijn ze...
    En dat laatste plaatje is ook ontzettend lief.
    Ik wens je een fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er echt superschattig uit. Ik kan mij goed voorstellen dat je dat echt heel erg leuk vind. Geniet van deze winterweek. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een goed idee, een slinger van hartjes.
    Ze zijn weer zo mooi gemaakt.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zien er allemaal weer super lief uit Sonja, heerlijk zo dat freubelen he !Kunnen we van genieten !
    Nou hier is het zeker winter er ligt een pak sneeuw !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief bonbonnetje,

    Wat een super toffe harten slinger..
    Ik ben helemaal verslingerd aan harten,
    en jij ook zo te zien hahaha...
    Leuk idee om zo'n hartenslingertje te maken..
    Sonja heb je mijn nieuwe pupje al gezien?
    Er is bij ons een Roosje geboren..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie hartjes, de slinger is ook heel tof.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja, Bedankt voor je lieve berichtje op mijn post over onze hond Banjer. Het deed ons erg goed te weten dat er met ons wordt meegeleefd. Wat een lieve hartjes heb je gemaakt. en ook van de slinger ben ik helemaal weg. Heerlijk om zo lekker met al die stofjes bezig te zijn. Ik heb er helaas niet zo heel veel tijd voor maar mijn handen jeuken als ik al die inspirerende postjes van jou zie op je blog. Je bent echt een grote inspiratiebron voor velen!!
    Veel Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartjes blijven altijd mooi en leuk om te maken. Geniet er nog van en van sneeuw.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartjes zijn altijd mijn favoriet! Wat ben je toch een kei in het maken ervan! Zooo leuk!
    Fijne dag, Sonja!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik ben al mijn hele leven fan van hartjes, sonja, hoe zou dat toch komen? Maar ik borduur ze meestal...
    Je slingers zijn prachtig!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Harten vind ik ook prachtig! Wat mij altijd opvalt is dat jij super regelmatige steekjes maakt met de hand!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohhh wat een lieve hartjes zeg!!!

    echt hel mooi en die afbeelding ohhhh

    ben in love!!

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sonja

    Wat een prachtige en lieve harten, een hartverwarmende blogpost.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een super moie harten Sonja en ik ben er ook aan verslaafd.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als je nog niet verliefd was op jouw harten dan word je het NU wel, wat zijn ze toch iedere keer mooi. En je Valentine prentje is echt geweldig lief!
    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen