Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Druk met interne verhuizingen

Ben deze week niet zo heel veel op Blogger aanwezig geweest omdat ik het nog steeds heel druk had met de 'interne verhuizing'
Begin van deze week voelde ik me gelukkig weer veel beter en kon ik beginnen aan het opruimen van de kerstspullen.
Eindelijk want nu was ik ze echt beu!
Tijd om weer eens iets nieuws en fris tevoorschijn te toveren.
De spiegel kreeg een poetsbeurt en werd weer op zijn vaste plekje gehangen ,
fijn want zo lijkt de huiskamer wel een stuk groter.
 


 

 
Ervoor mijn nieuwe bankje wat ik een tijdje terug kocht bij Caatje in Heel.
Prachtige spulletjes vind je daar!
Ik val er ook altijd voor het mooie oude kant wat ze altijd heeft.
 
Voor mijn verzameling in mijn vakkenbakje maar eerst nog even in de oude sauskom om er gewoon naar te kijken en te genieten.
Want van kant kan ik zooooo genieten, vind het alitjd zo heerlijk romantisch staan :)
Ik bekleede er glaasjes mee  en vooral "s avonds is dit heel erg mooi omdat je zo rondom de kaarsjes het licht heel mooie kanttekeningen ziet maken.
Ga nog een wijntje inschenken en genieten.
Morgen ga ik verder met mijn interne verhuizingen want alle afgewerkte spulletjes uit het atelier zijn verhuisd naar mijn "'blauwe kamer" en nu moet er natuurlijk weer het één en ander verschoven worden in mijn atelier.
Anders zou ik me toch maar vervelen ;)
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja


26 opmerkingen:

  1. En op verveling zit jij niet te wachten ;)! Ach, zo blijf je lekker bezig. Ik heb vandaag de woonbladen maar eens uitgezocht, er moest natuurlijk ruimte komen voor de jaargangen 2013.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heerlijk opgeknapt van de griep en nu je huisje aan het veranderen en je atelier, goed bezig jij..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja

    Jij je eigen vervelen.....volgens mij komt dat niet in jou woordenboek voor hihihi.
    Leuk idee van dat kant om die glaasjes.
    Veel plezier nog met het inrichten en heerlijk rommelen.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,

    Fijn he als alles weer helemaal strak is!! Kerst is erg leuk maar als alles weer klaar is geeft dat ook weer ruimte voor nieuwe ideeën. Leuk om je blog weer te zien, want ik was er even tussen uit binnenkort ga ik weer freubelen!!

    Een fijn weekend

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes, ik vind je beeld ook zo mooi! Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee vervelen hoort niet bij jou.
    Wat een prachtige foto's heb je weer laten zien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een leuke foto's
    Het glaasje met kant ziet er ook erg gezellig uit
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het weer wat beter met je gaat en je de Kerstspullen op hebt kunnen ruimen. Het is ook weer heerlijk als je kamer weer in orde is en je weer lekker van je spullen kunt genieten. Kant is ook heerlijk romantisch en om zo'n glaasje staat het prachtig.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker he zo'n interne opruiming. Lijkt dan net of alles weer nieuw is. Prachtig zo je spiegel. Met al dat leuks ervoor. Fijn weekend wens ik je x
    leni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieve Sonja,

    Dat geloof ik graag hoor dat je heel
    druk bent met de verhuizing naar de
    andere ruimte. Maar wel HEEL leuk
    om daar mee bezig te zijn natuurlijk.

    Voor alles weer een nieuw plekje zoeken,
    ben je al een beetje aan de kleur gewend???
    Het is net wat jezelf al schreef in je
    vorige post, als alles straks op z'n plekje
    ligt, staat en hangt dan is er vast nog maar
    heel weinig van het blauw te bespeuren.

    Succes lieverd met deze mega klus.....

    Wens je een heerlik weekend,

    Veel liefs
    Josephine


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer boel mooie foto's heb je er bij gezet ,ook hier is een kantjes gek als iets zie dan moe ik het hebbe en dan stal ik uit bij me dienbladje van opoe ook beklee ik me vaasjes er mee en me engeltjes liggen op brugs kantje gedrapeerd moet er nog een sfoto van maken , maar te druk met de bestelling vintage kaartjen voor valentijn eerst de kerst en vollop in de hartjes zo blijf mens bezig...............doeiiiiiiiiii tanja uit zeeland dus dicht bij brugge kant ......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat ziet er allemaal weer prachtig uit. Ik heb ook even bij Caatje gekeken. Prachtig wat heeft ze mooie spullen.
    beterschap verder!

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat prachtig!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verhuizen ... naar een nieuw atelier.
    Dit zal een boost geven om met nieuwe ideeën
    van start te gaan! Bovendien heb je weer
    met leuke spulletjes gedecoreerd. Mooi!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja,
    Heerlijk post heb je weer neergezet. Ik lees ze altijd graag. Ben blij, dat je weer opgeknapt bent.Ziek zijn is niks.
    Ik moest glimlachen, om de foto van de spiegel,met het bankje ervoor en het beeld.Heb precies hetzelfde beeld. Het staat bij mij in de tuin,maar verleden jaar heb ik het schoongemaakt en een tijd binnen gezet. Nu staat het weer tussen de planten,maar als ik zo naar die foto kijk.....................hmm, misschien toch maar weer eens naar binnen. Fijn weekend,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er allemaal weer echt gezellig uit hoor.
    Fijn dat je weer 'n beetje bent opgeknapt.
    Ik wens je een fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er weer gezellig uit en wat een mooie juskom, kijk die verzamel ik ook, maar gebruik ze nooit voor kant, wel voor bolletjes! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Plezant, zo na kerst weer nieuwe andere gezellige hoekjes maken, niet? Dan heb je meteen weer een ander huis!
    En bij jou ziet alles er altijd prachtig uit :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi lieve Sonja. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ik ben niet echt ziek maar met dat sombere weer kon ik niet eens echt lekker naar buiten en foto's maken. Ik ben wel wat aan het quilten geweest dus ik heb nog wel wat gedaan.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij komt het woord vervelen niet in jouw woordenboek voor ;) Fijn dat je weer bent opgeknapt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Lieve Sonja ..♥
    Héhé eindelijk ben ik♥ nu ff hier.. ;)
    Zit hier al 2 uurtjes en heb net 3 berichtjes op posten♥ geschreven om gekkie van te worden wehehehe..;(
    Ik moet wachten tot iemand♥ mijn pc♥ kan ordenen kan het zelf niet ..;(
    Nog ff doorsparen voor Laptop..lieve zucht..;))
    Heerlijk hé als je alles weer een nieuw plekje♥ kan geven en nieuwe♥ ruimte♥ zoals je♥ het zelf wilt vind het zelf ook leuk♥ om te doen..;))
    Ben zelf nog bezig met opruimen van de kerstspulletjes lieve zucht ..;))
    Bedankt voor je Lieve♥ Tips♥ nog en hopelijk is dit snel opgelost..mja zal toch even duren snif ..;)
    Wens je alle Liefs♥ lieverdje en Fijne♥ Zondag♥ Dikke Knuffel Liefs Gaby..X♥X;)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben benieuwd, zal weer vlug eens moeten langs komen om al dit moois te bewonderen. Hier alles op een laag pitje, op z'n winters hé.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker bezig blijven is voor jou ook niets vreemd!!

    Het ziet er allemaal weer opgeruimd en gezellig uit.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja gek is dat hè, hoewel je enorm van de kerstsfeer in huis kunt genieten, op een gegeven moment is het voorbij en verlang je weer naar andere spulletjes om je heen. Ziet er weer mooi uit bij jou! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi romantisch plekje heb je ervan gemaakt, echt genieten!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er nu alweer heel erg sfeervol uit Sonja, ben zoo benieuwd hoe de andere kamer eruit ziet !

    Prachtige spullen heb je weer gekocht !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen