Pagina's

maandag 3 december 2012

Wat mij nu overkomt.....

 
Wat mi jnu overkomt..........is zoveel moois dat ik het zelf niet helemaal kan bevatten.
Slechts een paar maanden geleden zat ik nog te twijfelen,
ga ik een eigen webwinkeltje starten of niet,
zit er eigenlijk wel iemand te wachten op mijn knutsels, is het wel voldoende alleen handgemaakte decoraties en het meest belangrijke:
ga ik er plezier en voldoening uit kunnen halen.
En nu kan ik antwoorden met een voluit : JA
 
 
Het is zo heerlijk om bezig te zijn, om al jullie lieve reacties te krijgen en om eindelijk weer een doel in mijn leventje te hebben.
En dan denk je, ja het is helemaal goed zo.
En dan komt er de unieke kans bij om mijn producten bij mijn buurvrouw in het fietscafeetje te leggen wat ik een heerlijke unieke kans vind zoals jullie lazen en zagen in een vorige post. 
Maar mijn geluk is blijkbaar nog niet op want afgelopen zaterdag kwamen we in de gezellige winkel van Petra in Maaseik
en overkwam me het volgende..................
 
Petra leerde ik een tijdje geleden kennen via facebook en er was meteen een klik,
het is dan ook een schat van een vrouw waar ik heel veel bewondering voor heb en dat geld niet alleen op professioneel vlak maar ook zeker als mens:)
We hebben wel wat dingen gemeen en dan doe je zo af en toe een babbel en zaterdag vroeg ze me of ik interesse had om mijn producten te verkopen in haar prachtige winkel.
Jullie geloven vast wel dat mijn hart een vreugdesprongetje maakte,
ooooooooooooooh, dit is gewoon een droom!
Na twee dagen zit ik mezelf nog in mijn arm te nijpen,
soms kan ik zelf niet geloven dat dit me allemaal overkomt.
Vanaf januari ga ik voor haar aan slag , ik krijg zoveel energie van al dit moois,
en vind het heel bijzonder dat zo dingen gewoon op mijn pad komen en geniet met volle teugen van al het moois wat me overkomt
en soms......heb ik het gevoel dat er een engeltje met mee meereist  ;)
 
Dankjewel lieve Petra voor deze hele mooie kans die je me geeft
xxx
 
Gaan jullie een rondje met me mee door haar mooie sfeervolle winkel,
voor mij is dit echt een winkel met een ziel en je kan er de warmte die Petra als mens uitstraalt gewoon ervaren!
Zeker een aanrader als je in Limburg bent!
 

 

 

 

 




 

 





 
Ik wens jullie allemaal een heel mooie gezellige winterweek toe
liefs, Sonja



55 opmerkingen:

  1. Het is je helemaal gegund, Sonja! Je maakt ook zulke prachtige dingen! En je ziet het....dromen kunnen uitkomen!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik dit leuk voor je!!!!!!!super...geniet van de aanloop naar en geniet in januari nog meer als je mooie spulletjes in de leuke winkel liggen...hartstikke leuk.

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Sonja, net een sprookje!!! Maar het is je van harte gegund! Geniet ervan.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JOEPIEEEEEEEEEE ik stuiter voor je van geluk.
    Wat een eer, een ongelooflijke kans Sonja en als er een is die ik het gun ben jij het wel.
    Je bent een scheetje, dat weet je wel dat ik dat vind.
    Meid, wat een kans en met 4 armen ) die van je manneke erbij doen' aannemen.
    Heerlijk en van harte gefeliciteerd meis, ik ben super blij voor je.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, die notenkraker van foto 1, is dat een kerstbal of een houten popje en zo ja hahahah, kijk maar welke ja, ik ben dol op notenkrakers, de MAX onder de popjes!!!
    Knuffies Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sonja,

    Wat een geweldige kans.Je spulletjes komen daar echt goed op zijn plaats.Wat een leuke winkel, bedankt voor de rondleiding.Wat een moois.
    Het is je echt gegund.
    En hoe is het gezegde ook alweer...wie goed doet...goed ontvangt????Ben het even kwijt,maar je weet vast wat ik bedoel.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik super leuk voor je, Sonja! Wat een eer dat jouw spullen straks ook in deze mooie winkel komen te liggen. Zo zie je maar waar iets toe kan leiden, het is je van harte gegund!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk voor je Sonja, 't is echt een prachtige winkel
    war jouw spulletjes komen te liggen.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk lieve Sonja ik ben zo blij voor je maar je maakt ook prachtige creaties en wat een prachtwinkel het is je van harte gegund meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat súperleuk voor je Sonja,het is je van harte gegund en zo wordt al het moois voor veel mensen gemakkelijker te kopen.Kun je het zo allemaal nog wel bijhouden?Ik hoop dat je ook blijft bloggen want je brengt zoveel gezelligheid via het scherm binnen? Geniet er maar met volle teugen van,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie je wel, het kon niet uitblijven. ik had het al zo vaak gezegd he? jij maakt veel te veel mooie spulletjes. Dat kun je niet voor jezelf houden.
    gefeliciteerd, het is je van harte gegund.
    Droom er maar van!

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,

    WOW meisje dit is echt super...gefeliciteerd, nu kun je al je mooie spulltjes leuk in de winkel laten zien en je hebt al het fietscafé....gefeliciteerd...

    Heel veel succes...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie winkel. En wat komen jou mooie spullen daar goed uit. Ik weet het zeker . Super voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk zeg, dat je zoveel mooie kansen krijgt. Je verdient het ook, want je spulletjes zijn echt super mooi. Heel fijn dat je nog zo'n mooie kans krijgt. Jij ook een hele fijne week. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een mooie kans! en het is je van harte gegund!!

    Echt super leuk voor je, en het gaat vast een succes worden met de mooie dingen die jij maakt!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd. Een mooie plek om je spullen te verkopen. Maar ik denk dat de winkel net zo blij is met jouw knutsels als de knutsels met de winkel. Veel plezier!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf Sonja, jouw zelfgemaakte spullen passen gewoon helemaal in deze winkel! Echt een waardering voor je werk!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch nieuws Sonja!! Je verdient het ook, want je maakt prachtige dingen!! Heel veel plezier met het maken van nieuwe dingen voor in de winkel van Petra, en dat er maar heeeeel veel verkocht mag worden ( maar daar twijfel ik niet aan)!!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gun ik je dit, Sonja! Wat fijn dat je werk gewaardeerd wordt en dat je zo weer doel hebt.
    En ook nog in een prachtige winkel!
    Ik wens je echt heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje Sonja,
    Wat heerlijk voor je zeg. En ik gun, gun, gun het je met heel mijn hart... Als iemand het verdient ben jij het. Je maakt ook zulke prachtige dingen...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Das toch super je eigen gemaakte spullen in een winkel en wat voor winkel !!
    Geniet er maar lekker van !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja,

    Gefeliciteerd!!Het is je van harte gegund.Denk dat jouw spullen prima tot zijn recht komen in deze mooie winkel.
    Ik hoop dat je er veel energie van krijgt, en weet zeker
    dat je er heeeeeeeeeeeeeeel veel liefde instopt.

    Liebve groet,

    Nicole xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk zeg...!!.....ik vind het een goed plan hoor zou vast goedkomen.....succes liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief bonbonnetje,

    Van harte gefeliciteerd meid...je verdient het hoor.
    Jouw spulletjes zijn super, laat iedereen daar maar van
    meegenieten...het is zo apart wat je maakt...heerlijk voor je!
    Meid ik vind het het super voor je, geniet er maar van.

    Liefs van kaaskoppie...
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sonja,


    Wat geweldig voor je,ik gun het jou van harte. Al die mooie dingen die jij maakt,daar is vast heel veel belangstelling voor. Past ook helemaal in deze winkel!

    Ik wens je heel veel succes!!!

    Als we in de buurt mochten komen, dan brengen wij zeker een bezoekje!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. he wat super leuk voor soms gebeuren dingen niet voor niks veel plezier met het maken van je leuke dingen liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeeeeeeemineetje, wauwww, SUPER Sonja, wat
    een geweldig aanbod is dit voor je.
    Het is een fantastsch mooie winkel
    als ik de foto's zo bekijk en al jou
    mooie en lieve spulletjes zullen
    daar prachtig uitkomen.

    Heerlijk meis dat dit allemaal op je
    pad komt, hoop dat je tijd genoeg hebt
    om alles steeds van voldoende voorraad
    te kunnen voorzien.

    Geniet van deze heerlijke ontwikkelingen,

    Vee liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, ik wil je ook van harte feliciteren. Dit jaar eindigd mooi en het nieuwe jaar begint mooi. Bravo!
    Daaggg, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend leuk aanbod; geweldig om je prachtige spullen te mogen verkopen in deze sfeervolle winkel! Ga nog even genieten van je vorige posten, want ik heb er een aantal gemist...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOOh wouw Sonja wat een succes heb je!
    Wordt alleen wel behoorlijk door werken om 2 winkels en je eigen winkel te bevoorraden.
    Maar wel ontzettend leuk allemaal.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kan maar een ding uitspreken en dat is GAAFFFF...

    Gefeliciteerd en heel veel succes met spulletjes maken

    Liefs Caby xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je dromen komen allemaal uit, lieve Sonja!
    Gefeliciteerd lieve schat, we gunnen het je van harte.
    Dit doe je toch het liefste, en dat in zo een prachtige winkel, TOPPIE!!!!!!!!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een geweldige kans! Ik ben blij voor je. Heel veel succes en dat je maar heel wat huizen mag opfleuren met je mooie spulletjes
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk voor jou en Petra. Fijn dat je zo gelukkig bent in je nieuwe passie! Eerlijk gezegd herken ik het en ja, je wordt er heel gelukkig van!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Sonja, wat je startte als iets kleins wordt een grote droom die kan uitgroeien tot iets groots! 2013 wordt alvast een druk jaar voor jou! Ik wens je van harte veel plezier toe in het bedenken en maken van nieuwe creaties, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat leuk zeg! Heerlijk om op deze manier je spulletjes te kunnen verkopen! groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit is hélemaal goed!!
    Zo super voor je.
    Maar het zijn ook zulke mooie spulletjes die je maakt.
    Wat een feest en wat een begin in het nieuwe jaar.
    Geniet ervan.!!!
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat heerlijk dat er zulke mooie dingen op je pad komen. Geniet ervan, het is je gegund.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig winkeltje en wat fijn dat je jouw spulletjes daar mag gaan verkopen. Ik snap het wel want ze passen precies bij de sfeer van de winkel. Wat een energie-boost zal dit je geven. Geniet er maar lekker van!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat Geweldig Somja en wat een mooie winkel. F.jn dagen je zo lekker je hobby kan uitoefenen. Gefeliciteerd. Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoe geweldig Sonja! Echt iets voor jou.Ik hoop dat je er nog lang plezier aan mag beleven, aan jouw winkeltje. Het is dan ook fantastisch welke leuke dingen je maakt.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, dat is geweldig voor je!! En dan niet in zomaar een winkeltje..... Sjonge, wat een mooie winkel! Wat 'n sfeer! Ik wens je heel veel plezier en heel veel genieten van dit prachtige aanbod. Het is je van harte gegund.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat leuk voor je!!!
    en wat een geweldig mooie winkel,ik kijk mijn ogen uit!!
    succes!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat geweldig fijn voor je, je vertelt zo lekker enthousiast dat ik er zelf blij van word!
    Je mooie spullen zullen prachtig in die winkel staan, wat een lust voor het oog allemaal, schitterend. Ik ben blij voor je, je verdient het!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige winkel!! Daar zijn jou eigen gemaakte spulletjes zeker op zijn plaats!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd Sonja met deze prachtige kans. Jou spulletjes zullen vast en zeker heel erg gewaardeerd worden.
    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Sonja,

    Wat een geweldig aanbod heb jij gekregen, heel leuk voor jou!! Dus word het een mega-jaar 2013 (en de volgende jaren)! Ook is het een super-mooie winkel, jouw spulletjes zullen de deur uitvliegen hoor!

    Veel hobbyplezier, ik kom regelmatig kijken wat voor nieuws weer bijgekomen is!
    Groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi lieve Sonja,

    Wat een goed nieuws om te lezen dat het zo goed gaat!!
    Het is je van harte gegund want alles wat je maakt is super mooi en helemaal speciaal!!

    Geniet van je mooie momenten!!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh meid wat ben ik blij voor jou. Proficiat en deze winkel is om te kwijlen. Veel plezier met alles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hi Lieverd..♥
    OOOHHHHHH dat is in een woord GEWELDIG♥ Sonja♥..ik kreeg er kippevel van ..;))
    Die winkel♥ oohhh ik ben VERLIEFD♥ die MOOIE spullen ..goohhh mijn mond valt open van verbazing♥..;o!!
    Dit is een heel GROOT♥ COMPLIMENT♥ voor JOU♥ dat jij er je eigen gemaakte♥ spullen♥ mag verkopen.. dat zegt toch al genoeg dat je gouden♥ vingertjes♥ hebt Sonja♥ hihi.. je verdient een gouden♥ naald erbij..;)))
    Echt ik wens je van Harte♥ Veel Geluk♥ met alles ;))
    Ben echt héél blij♥ voor je♥..ik ga/kom zeker eens kijken met mijn dochter♥ in Maaseik!!
    Wens♥ je alle Liefs♥ toe dikke Knuf♥ Gaby..;)))♫♥X♥♫

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuk nieuws Sonja! Kan me helemaal voorstellen dat je in de wolken bent. En wat een prachtige winkel lijkt me dit! Adembenemend mooi, heerlijk sfeertje, helemaal jou stijl volgens mij! Leuk voor je dat je deze kans krijgt! Geniet ervan meid, je verdiend het. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat leuk Sonja ... een kroon op je werk !! Erg goed, een super uitdaging voor het nieuwe jaar, maar dat is wel aan je toevertrouwd ;)
    Veel plezier met alle voorbereidingen en geniet er van!
    Groetjes Diana

    Ps volgens mij het ik de adventkalender van jou gebruikt in mijn post ... Hij is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel veel succes Sonja!! Je gaat een prachtige kerstperiode tegemoet!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  54. super leuk voor je sonja jij met je gouden handjes kan het niet beter dan een ander wens je heeeel veeelll plezier en succes geniet er vooral van ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen