Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Vriendschap

Soms word me de vraag gesteld: "is het leuk, dat bloggen?"
Wel ik kan jullie verzekeren, het is bijzonder.....
door het bloggen heb ik al zoveel mooie mensen mogen leren kennen, soms vluchtig maar intussen houd ik er een paar echte mailvriendinnen aan over waar ik regelmatig contact mee houd via mail.

 
Eén van die bijzondere mailvriendinnen is Elly, haar eerste mailtje kwam bij me binnen toen mijn vorige blog gehackt werd, zij zag het meteen en zond me een waaarschuwing en zo bleven we met elkaar mailen.
Zo zie je maar weer dat er vaak toch overal achteraf gezien ook goede kanten aan elk verhaal zijn :)
In mei van dit jaar mocht ik Elly en haar man Willem voor het eerst ontmoeten op de boekbespreking van Marijke,
HIER  staan we nog samen op de foto :)
 
Het was zo een gezellige ontmoeting maar veel te druk en dus besloten we dit nog een keertje thuis in alle rust over te doen en gisteren was de dag dat ze twee uur reden om helemaal naar het Belgische Limburg op visite te komen.
Wat was het een gezellige dag, ik had het zo naar mijn zin dat ik helemaal ben vergeten foto's te nemen van mijn visite maar we zijn zo schandelijk door hun verwend dat ik jullie daar wel even van wil laten meegenieten.
Ky werd meteen omgekocht door een mega-grote zak snoep. Elly was bang voor honden maar met Ky was het meteen liefde op het eerste gezicht, dat kwam meteen goed :)
 

 


 

 
 
Ook Ronny werd in de watten gelegd met een lekker geurtje en  heerlijk drankje (om nog te klinken op de goede zaken ;)
Willem had zelf in de glazen onze namen gegraveerd, wij vinden dit soort attenties helemaal super en zullen uit deze glazen ook nog heel vaak op jullie gezondheid klinken hoor!
De glazen gingen helaas moeilijk op de foto omdat het al laat was toen ik foto's maakte ;)
 
En zelf , ik durf het bijna niet te laten zien hoor, zo in de watten gelegd door die lieve mensen.
Kijk toch eens , een heerlijk mooie juskom voor mijn verzameling.
Die staat op dit moment opgeborgen vanwege de kerstdecoratie maar nu kriebelen mijn handen om ze weer tevoorschijn te halen hoor :)
En prachtige stansjes voor mijn snijmachine, je kan er werkelijk heel mooie labeltjes mee maken maar dat ga ik jullie binnekort laten zien.
En kijk toch eens wat een prachtige speldenkussens die lieve Elly voor me maakte, ik vind deze zooooooooooooooo mooi!!


We moesten ook weer zo lachen om het taalverschil want .....bij jullie zijn dit regenlaarsjes en wij noemen dit 'bottekes'
Elly begreep niet waar ik het over had toen ik verwondert riep:
wat een prachtige bottekes :)))))))
Dankjewel voor deze mooie dag met een gouden randje,
we gaan die snel overdoen want we zijn nog lang niet uitgebabbeld hoor ;)
Liefs, Sonja
 

 


26 opmerkingen:

  1. Ja bloggen is leuk, nou ja 99% van de tijd dan...
    Ook ik heb meerdere blogvriendinnen die ik nu in het "echt" regelmatig zie en geniet van de vriendschap!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,ik vindt bloggen ook heel leuk en als je mensen in het "echie"tegenkomt lijkt het net of je elkaar al wat kent.En inderdaad er gaat ook heel wat gezelligheid,aardig en lief en begripvol zijn in rond,het "klikt"ergens.Ik vindt je verwennerijtjes helemaal súper maar alleen al het feit dat mensen je zo graag willen ontmoeten dat ze op weg gaan is toch hartverwarmend? Geniet nog maar fijn van alles,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad samen en wat ben je lekker verwend, zo leuk die "bottekes", hihi
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé lieverd, dit zijn van die
    gouden momentjes. Fantastisch dat er
    zo'n mooie vriendschap is ontstaan.
    En wat zijn jullie allemaal, inclusief
    Ky heerlijk verwend zeg.

    Heerlijk koesteren dit alles, en er zullen
    zeker meer van deze prachtige bezoekjes volgen.

    Lieve Sonja, geniet samen met allen die je
    lief zijn een sprankelende jaarwisseling.....

    Vee liefs,
    en een dikke knuffel,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve post zeg, en zo ontstaan viendschappen die je in real life niet zo snel maakt...is mijn ervaring ook hoor.
    Je bet zo lief verwend..geniet er van en de Bottekes zijn heel mooi:)

    Ga lekker samen nagenieten en eenmooi 2013!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sonja
    Sinds kort heb ik ook een blog.
    Gaat wel wat tijd in zitten, maar ik vind het heel leuk om te doen.
    Alleen, waar blijven mijn volgers (snik, snik)
    Maar ach zal vanzelf wel komen
    Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad, dat doet een mens vaak goed.
    En die laarsjes, wat leuk
    Weet je wat ze bij ons tegen laarsen zeggen,....stefels.

    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sonja,

    Het bloggen is inderdaad heel fijn!
    Heerlijk ook hoe je zo (nieuwe) mensen leert kennen en er geweldige (blog)vriendinnen aan overhoud!
    En ook die bottekes zijn inderdaad geweldig!

    Op mijn blog is het voorlopig heel stil, maar ik hoop hier binnen enkele weken verandering in te brengen, het is hier momenteel zo druk dat ik gewoon niet aan scrappen toe kom :)

    Ik wens je alvast een prettig eindejaar en
    een gelukkig, gezond en vooral CREATIEF 2013 toe!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig is het he, als je door het bloggen zulke vriendschappen krijgt! En dan zo'n verwennerij! Dat zijn mooie genietmomenten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zulke vriendschappen moet je koesteren..en gelukkig doen jullie dit..
    Ook mijn blog is onlangs gehackt...gelukkig de moed gevonden om weer opnieuw te starten...
    Ik wens jou een heel mooi uiteinde en een geweldig 2013..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja

    Wat een mooie warme blogpost.
    Dankzij mijn oudste zoon ben ik begin dit jaar gaan bloggen en ik ben hem daar heel dankbaar voor. Ik heb inmiddels al een hoop geleerd want die p.c. was voor mij een drama........ik moest altijd van alles vragen aan mijn mannen.
    Ook heb ik al een aantal blogdames ontmoet en met sommige een heel leuk mailcontact en soms valt er hier leuke post door de brievenbus..........en dan zegt mijn man "het is weer voor jou" . Ik had dit nooit verwacht en koester dit enorm........het is zo fijn dat er nog zoveel lieve warme mensen zijn die het hart op de goede plaats hebben zoals jij Sonja.
    Ik vind het heel leuk om te lezen dat je zo'n leuke dag hebt gehad samen met Elly en haar man en wat een heerlijke verwennerij..........die bottekes zijn schitterend.
    Wij wonen niet zover van Belgie en kennen de taal best wel goed dus die bottekes klinken mij niet zo vreemd in de oren.
    Nu lekker nagenieten van deze dag en alvast een hele fijne jaarwisseling.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb van Elly al een paar lieve reacties gekregen en nu kan ik dankzij jou er een gezicht op zetten!
    Fijn dat jullie het samen gezellig hadden.
    Een fijne jaarwisseling, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb elly als swap maatje gehad..en ze heeft toen ook zulke mooie dingen gemaakt. heb haar via mail bedankt en later kwam er een hele lieve brief van haar terug. het is inderdaad een hele lieve creative vrouw. wat een mooie dingen heb je gekregen zeg en die laarsje zijn zo super mooi.
    geniet lekker van al he moois en deze mooie vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,

    Wat heerlijk om zo'n lieve blogpost te lezen...ik vind het ook zó fijn om mensen te leren kennen en contacten te leggen, die je anders nooit zou hebben ontmoet..
    Ik ben vol verwachting voor je envelop met mijn cadeaubon..hihi...ik weet nog niet wat ik zal gaan kiezen...maar dat komt vast en zeker goed..
    Wens je een hele fijne jaarwisseling en...een gezond en creatief 2013..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan alleen maar met je instemmen wanneer je aangeeft dat bloggen heel bijzonder is...ik vind het in ieder geval altijd nog een eer om deel uit te mogen maken van een groep meiden, die zo lief zijn voor elkaar en elkaar op afstand toch met een vriendelijk woord proberen te steunen. Wat ontzettend leuk dat je Elly ook door het bloggen hebt leren kennen en dat het zo klikt. Een vriendschap om te koesteren!

    Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. piep wat een zlige wereld is de blogwereld toch....mensen vragen me soms waarom steek je der al dat werk in.....maar idd je houd er zo n mooie mensen aannover en deelt elkaars passie en verdriet

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sonja,
    War heerlijk dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben met zulke lieve mensen. Ja, dat is zeker het mooie van bloggen, je krijgt van die bijzonder mooie contacten. Heel waardevol.
    En hopelijk blijft dit nog heel lang voortgaan.
    Ik wens jou en je gezin een heel mooie jaarwisseling en een fantastisch 2013!
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeeeeeey, lieverd,
    Misschien voelde jij je verwent, maar iedereen mag weten wat een schat je bent, je verdient het om in het zonnetje gezet te worden, maar wij zijn die dag volledig in de watten gelegd; dus wie verwent nou wie? Haha.
    We hopen dit nog lang te kunnen doen.
    Fijne Zondag nog saampjes.
    Liefs, xxx Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sonja, Wat een heerlijke ontmoeting zal dat geweest zijn. Die laarsjes.......ooh, ben er gewoon verliefd op, wat snoezig. Geniet er maar lekker van,

    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke inspiratievolle blog, ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Sonja, het bloggen is iets heel bijzonders, ik koester het.
    Heerlijke dag moet dit zijn geweest voor jullie allen!
    Dank voor je lieve reacties altijd op mijn blog. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bloggen is echt heel bijzonder!
    Ik geniet er elke dag weer van!
    Een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat bijzonder is dat geweest Sonja!!
    Echt leuk zoals kontakten via blog en facebook ontstaan.
    Heb zelf ook het idee opgevat om volgend jaar een dag een route te gaan rijden om diverse brocantewinkeltjes die ik volg, te bezoeken.
    Lijkt me heel leuk de mensen eens in het echt te ontmoeten.
    Ik wens jullie alle geluk en gezondheid voor 2013, en ik blijf je blogfacebookpagina volgen!

    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bijzonder dat het bloggen jullie bij elkaar heeft gebracht en er een mooie vriendschap is ontstaan! Lief dat jullie allemaal zo verwend zijn.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zóóó waardevol dit soort vriendschappen! Om in te lijsten! Ik heb ook het geluk gehad om via het bloggen een mooie vriendschap op gedaan te hebben.
    Lieve Sonja, geniet van deze dagen, van je familie, en natuurlijk je knusse huisje! Het is weer heerlijk om er in bezig te zijn! Ik wens je een fantastisch 2013!!!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wát een verwennerij Sonja ;-)
    Bloggen brengt mooie dingen tot stand.
    Hahah en die "bottekes" zijn echt super !!!
    Lekker van genieten meis ...
    Een hele gezellige jaarwisseling gewenst
    en alle goeds voor 2013
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen