Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Ondergedompeld in kerstsfeer

 
Vandaag was een dag met een gouden randje!
Deze voormiddag ging ik samen met mam en mijn vriendin Eva op pad richting Roosteren,
en als jullie dat lezen op mijn blog weten jullie het vast al,
ja hoor , richting " All seasons decorations"
waar er een betoverende kerstopendeurdag op ons stond te wachten :)
 
 
Meteen bij aankomst kijk je je ogen uit,
en we waren niet de enige hoor want om 11 uur stonden we in rijen dik aan de poort te wachten om binnen te mogen.
Foto's maken was door de drukte onmogelijk, een paar zijn er maar gelukt maar ik mocht van Margot de foto's van haar facebook album lenen (dankjewel) zodat ik jullie toch een beetje kan laten meegenieten van al dit moois!
Aan alle ramen en het hekwerk hingen prachtige kransen van dennengroen afgewerkt met rode accenten, vanaf de eerste blik zat je meteen in een prachtige kerstsfeer!
 
Overal zag je de meest prachtige kerststukken maar je moest snel zijn want ze vlogen echt de deur uit!
 
 
We waren buiten al een hele tijd zoet en in de workshopruimte keken we onze ogen uit en dan....kom je in de prachtige keuken....oh, wat is dit toch een juweeltje,
zo mooi met allemaal blauwe tinten,
ben er helemaal weg van
en kijk toch eens wat een leuke kerstdecoratie:
 
 
Mooi hè, als ik het goed begrepen heb heeft de zus van Margot deze prachtige gebakjes voor haar gebakken, samen met het bestek en de oude blauwe emaille decoraties is dit een ideale keuken-kerstdecoratie!
 
Verder in de woonkamer zag je weer een heel andere sfeer,
hier werden voornamelijk grijstinten gebruikt in combinatie met heel licht oudroze, zooooooooooo mooi!
Kijk maar mee....
 


 


 

 



 

 

 


 

 


 
 
Woon je niet te veraf van het Limburgse Roosteren dan kan je ook morgen nog meegenieten van de prachtige kerstsfeer,
je kan er nog terecht van 11 tot 16uur
het is beslist de moeite waard.
 
Je ziet er zoveel moois, ik zou er nog uuuuuuuuuuuuuren hebben kunnen rondlopen maar ons dagje had nog meer leuke adresjes in petto en het leuke voor Eva en mezelf is dat we op 11 december een workshop gaan volgen bij Margot en gewoon gezellig nog een keertje terug kunnen keren naar deze prachtige hoeve!
 


 
Nu ga ik heerlijk bankhangen met de nieuwe kerst JDL en al de mooie inspiratie in mijn hoofd en een supergezellige dag :)
Ik heb vreselijk veel zin gekregen in kerst en denk zo dat ik morgen de eerste decoraties van zolder af ga halen,
heerlijk genieten van een gezellig sfeertje,
wat kan een mens nog meer verlangen.
 

 
 
 
 
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend verder,
liefs, Sonja
 

21 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Kun je mij een adres geven waar al dit moois te zien is? Tjonge jonge wat zou ik hier graag eens willen kijken zeg. Wat laat jij weer ontzettend mooie dingen zien. Ik kan nog best een mooi kerststuk gebruiken, alleen lukt het nu natuurlijk even niet om er heen te gaan.
    Heerlijk, je blog. Om weer van te genieten. Ik heb het een beetje gemist hoor de afgelopen dagen.

    Lieve groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen wonder dat jij niet meer te houden bent na zoveel inspiratie! Heerlijk hè, zo'n dagje op pad en je dan zo vergapen aan al die prachtige kerstspullen! We hebben er geen tijd voor en het is hier te ver vandaan, anders wist ik het wel!

    Een fijne avond, geniet maar lekker van de JDL!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er supergezellig uit. Heel veel plezier met de JdL.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben vanavond even kort van stof, maar dit ziet er prachtig uit!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat jij je het vandaag naar je zin had tussen al die prachtige spullen, ik zou het daar ook heel naar mijn zijn hebben gehad. Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het er weer schitterend versierd en wat heeft ze mooie spulletjes! Vooral die gave kroonluchter vind ik het einde! Snap dat je heerlijk hebt genoten! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Engeltje♥..;))
    Wat heb je weer Heerlijk kunnen ♫GENIETEN♥ van al dat ♫MOOI'S♥..ooooohhhh..LIEVE♥ ZUCHT..♥;)))
    Prachtig hé het oud rose♥ en grijs tinten.. ♥
    Ik heb donker rood♥ wit roomwit ♥ en rose♥ tinten..;)
    Vooral als je al binnenkomt♥ ..krijg je al de kriebels dat mooie♥ oude gietijzer♥ allemaal maakt al zo'n speciaal SFEERtje ♥ ..;)
    Die Kerst-Swap♥ was bij Valerie♥(is klaar nu) ..jammer dat je het gemist hebt binnenkort op mijn post♥ te lezen als mijn toverkast♥ geen kuren krijgt lieve♥ zucht ..:)
    Nu heerlijk chille♥ op je bankje♥ ..ga ik ook zo doen hé hé ☺ maar ondertussen weer stiekum naald♥ en draad♥ in handen hihi..;)))))))
    Wens je alle Liefs en mooie♥ Zondag Knuffel Gaby..♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou lekker genoten heb je zeg, allemaal even mooi.......................gr.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er super gezellig uit zeg. Kan me goed voorstellen dat je genoten hebt.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen sonja, je hebt niets teveel gezegd!!!
    Wat ziet dat er prachtig uit, krijg gelijknhoopninsoiratie.
    Wij zijn nog druk aan onze naamsbekendheid aan het werken in de alblasserwaard, gelukkig weten steeds meer mensen ons te vinden.
    Lijkt me toch heel leuk idee als de mensen in de rij voor onze deur zouden staan, haha.
    Bedankt dat je dit met fotos met me deelde, echt prachtig.
    Fijne creatieve zondag verder,

    Liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er prachtig uit.
    Ik kan me voorstellen, dat jullie hebben genoten.
    Het hoofd boordevol ideeën.Hmmm.
    Geniet nog lekker na, deze zondag,

    lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeer Sonja, zo leuk en zo gezellig..er is zoveel te zien, wat zullen jullie genoten hebben.
    Mooi om zo de decembermaand te starten.

    Fijne zondag,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben wel een beetje jaloers op jou hoor, zoveel moois dat er was. Als het een beetje dichterbij was zou ik natuurlijk ook geweest zijn. Maar dankzij jou kan ik toch wat meegenieten. Ook ik begin de kerstkriebels te krijgen.
    Op je vraag of ik ook meedeed aan de SAL bij Soed Idee, ja hoor ik ga het ook maken. Ga er namiddag aan beginnen.
    Liefs en nog een leuke zondag op de bank
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww Sonja, wat een heerlijke foto's.
    Bedankt dat we benzine konden besparen en dat je ons gratis mee nam naar Roosteren.
    Nee hoor, zoiets met eigen ogen zien in duizende malen leuker en mooier, maar ja een mens kan niet overal heen.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,

    nou meis, je hebt niks teveel gezegd hoor!
    Ik ben vandaag geweest want ik woon er 5 min vandaan, en het was helemaal geweldig! Nu woon ik al 8 jaar hier en nooit geweten dat deze hoeve in de buurt was! Dank je wel voor de tip! Ik heb er een hele mooie opgemaakte langwerpige schaal aan overgehouden en ik denk zomaar dat ik er ook eens een workshopje ga doen! Hihi.
    Zo, nu nog ff nagenieten van dit heerlijke uitstapje van vandaag.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,
    Oooh wat mooi allemaal. Wat geweldig dat er per woongedeelte ook een andere kleur is aangehouden. Zo krijg je toch steeds weer een heel andere sfeer vind ik... Prachtig mooi.
    Hier gaan we de aankomende week ook de kerstversieringen tevoorschijn halen en een kerstboom kopen, want a.s. vrijdag gaan wij met de kids al het Kerstdiner doen en de cadeautjes onder de boom. Ben moet op 12 december weer voor 2 weken weg en komt op 2e kerstdag pas terug. Zelf moet ik ook werken tijdens de kerstdagen, dus daarom doen we ook dit jaar weer kerst met de meiden en schoonzoon op een eerdere datum. Maar dan moet de kamer wel in kerstsfeer zijn hoor... Ik ga dus lekker aan de slag de komende dagen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sonja, bedank voor het delen van al dit moois, want het is jammer genoeg een beetje ver weg.
    Droom lekker verder over al die inspiratie die je hebt opgedaan!
    Fijn weekend verder en liefs van mij,
    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig om allemaal te zien, gelukkig kan ik op deze manier mee genieten want ik woon in het noorden van Nederland.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk droompost lieve
    Sonja, een plekje waar je zeker
    de eerst uurtjes niet bent uitgekeken.
    PRACHTIG de kleuren die ze gebruikt
    hebben. je zal ongetwijfeld weer
    een hoop inspiratie hebben opgedaan.

    Jammer genoeg voor mij VEEL te ver weg,
    maar wat zou ik daar graag even
    rondstruinen, heerlijk.....

    Wens je een fijne week toe,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi! Ik ga eens uitzoeken of het ver is van waar ik woon. Lijkt me echt de moeite waard om te bezoeken.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij waren er op zondagmiddag en jammergenoeg was het meeste al vekocht. We hadden eigenlijk vanalles en nog wat willen kopen voor de Kerst. Maar we hebben daarom niet minder genoten van de sfeer en de gastvrijheid. Een dikke 10 voor Margot en haar team !!
    Volgende keer sta ik ook in de rij op de zaterdagochten...hi..hi...
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen