Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Merry christmas en uitslag give-away

Gisteravond vierden we kerstavond bij mijn ouders en daar hoort niet alleen het vieren van kerstmis bij maar ook de verjaardag van mijn nichtje Silke want die kleine meid word vandaag op kerstdag al zes jaar!
Het is zo bijzonder , een kerstkindje in de familie, het blijft een heel speciale gebeurtenis.
En er horen op zo een dag heel veel cadeautjes bij waaronder ook een cadeautje voor één van jullie!
Silke trok namelijk een kaartje uit de vele deelnemers hier op het blog en via e-mail,
dankjewel iedereen voor het meedoen maar vooral voor alle lieve woorden die ik van elk van jullie mocht ontvangen, het maakt het bloggen heel bijzonder :)
De cadeaubon van atelier Sezoentje gaat deze keer naar.....
Ans Gilbert van het mooie blog
Gefeliciteerd Ans, ik hoop je met dit extra kerstkadootje heel blij te mogen maken.
 
Vandaag vieren we kerstmis rustig met de familie van mijn man en de komende dagen heerlijk onder ons twee en met nog lieve vrienden die op visite komen,
de ideale mix van heerlijk uitrusten en fijn bijbabbelen,
ik wens jullie ook allemaal heel fijne kerstdagen toe,
veel liefs, Sonja
 

20 opmerkingen:

  1. Ooooh Sonja,

    Wat leuk dat ik gewonnen heb super...ik mail je mijn adres gegevens..
    Wens jou en je familie nog hele fijne Kerstdagen...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd Ans, wat fijn voor je, deze prijs is echt geweldig!
    Sonja, bedankt voor het mee mogen doen met deze give away, ik ken Ans persoonlijk en weet dat ze er iets leuks voor gaat uitzoeken, hij is dus goed terechtgekomen. Fijne Kerstdagen, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...…………✫¸.•°*"*°•. ✫
    ..……….★✫★
    ..…….★✫✫✫★
    …….★★✫✫✫★★
    .…★✫★✫✫✫★✫★
    ..❤ ✫★MERRY★ ✫❤
    ❤★✫CHRISTMAS✫★❤
    …………..★❤★

    Fijne kerstdagen!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnares en voor jou ook een geweldig kerstfeest.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Gezond Creatief Nieuwjaar!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen toe.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je hele fijne dagen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne kerstdagen en geniet samen met de mensen die je dierbaar zijn!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne kerstdagen toegewenst!!!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog hartverwarmende dagen en veel vreugde en geluk in 2013 !
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook hele gezellige kerstdagen...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dear Sonja, wish you a very merry Christmas and all the best for the new year, Hugs, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Quel bon Noël en famille avec tes parents !!!! un merveilleux moment ou il faut en profiter
    Bonne soirée avec la famille de ton mari
    Bisous Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat aan de winnaar!
    Lieve Sonja geniet van jullie tijd samen, lekker doen waar je goesting in hebt!
    Nog fijne feestdagen verder!
    Groetjes christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja..♥
    Kom ik♥ even snel op visite♫ bij jou♥..;)
    Nog van♥Gefeliciteerd met je nichtje Silke ☺♥..♥
    Ook voor Ans♥ Gefeliciteerd♥ met de Give Away☺♥..;)
    Wens♫ je♥/jullie alle Liefs♥ en een Mooie♥ Warme♥ 2de Kerstdag♥ toe..;)
    Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen