Pagina's

donderdag 6 december 2012

Kerstlabels

 
Eerst en vooral wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor de vele reacties en mails die ik kreeg op mijn vorige post!
Oooh, ik was er even stil van, zoveel lieve woorden....
dankjewel iedereen!
 
 
 
Omdat het nu echt wel tijd wordt om te gaan denken aan de kerstcadeautjes nu die andere heilige man
weer het land uit is ging ik aan de slag met cadeaulabeltjes voor in mijn winkeltje en voor de komende kerstmarktjes waar ze ook altijd geliefd zijn.
 
Ik ging aan de slag met mijn grote liefde: de bigshot!
Wat blijf ik dit een geweldig apparaat vinden, allerhande vormen van labels tovert hij zomaar tevoorschijn!
Zo maakte ik kleine labeltjes uit linnenkarton waar je de naam kan opschrijven van degene waar het pakje voor bedoelt is, wel zo handig als er veel pakjes onder de boom liggen en je nu al begint met pakjes te verzamelen.
 
En bijpassend een paar labeltjes met gezellige kerstteksten erop, je kan ze op zichzelf gebruiken maar ook combineren met de naamlabeltjes, zo heb je al vlug een heel gezellig kerstpakje.
 
 
 
Ook hier mochten dit jaar de 'gingerbreadmannetjes' niet ontbreken en natuurlijk ook voor de creatievelingen labeltjes met "handmade" want die blijven heel het jaar door leuk!
 
 
Ben er wel twee dagen mee bezig geweest maar dan heb je wel wat ,
want ik ging ook nog aan slag met mooie vintageplaatjes.
 
 
 
 
En dan ook dit jaar nostalgische labeltjes met een beetje rood!
 
 
 
Je kan de labeltjes vinden in mijn webwinkeltje helemaal onderaan in de categorie,
 
 
Er staat geen voorraad bij aangeduid, er zijn er best wat van maar ik ga er wel ook geen meer bijmaken.
Volgende week woensdag is mijn eerste kerstmarkt en dan ontbreekt daar de tijd even voor dus op is op :)
 
Vanmorgen was de Sint ook hier in mijn schoentje geweest, want ja, hier in België kwam die vandaag pas maar ik ga jullie morgen laten zien wat voor leuke dingen die voor me bij had :)

Ook wordt er vandaag een kleine weggeef-sint-actie gehouden op mijn faceboek pagina maar om daarvan te kunnen genieten moet je hier wel lid van zijn:
Gewoon op 'vind ik leuk' klikken en je mist geen enkel nieuwtje meer :)
Facebook 'atlier Sezoentje'
 
Fijne dag vandaag,
liefs, Sonja 

 

 


23 opmerkingen:

  1. Je labels zien er geweldig uit zeg. Heel erg schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zoals jij met die mooie spullen bezig bent.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestje heb je van die labeltjes gemaakt Sonja.
    Heerlijk.
    Hey pssssssttttt.
    vandaag is de goed heilig man pas écht jarig hoor, tesamen met mijn oudste zoon Dave.
    Ik weet het héél zeker, want vandaag rijd hij voor de kleintjes.
    Heel veel plezier op je kerstmarkt, enuuh ik zal me aanmelden op je facebook maar gebruik nooit mijn echte naam.
    Je vind me vast lieverd.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeeey Sonja,
    Leuke labeltjes, meiss, dat is een leuk werkje om te doen hé?
    Ik wens dat je ze allemaal gaat verkopen in je webwinkeltje en anders op één van die leuke Kerstmarktjes.
    Mooi gedaan hoor!
    Liefs, xx Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lieve Sonja

    Wat een feest om die mooie labels te zien prachtig gemaakt allemaal zo echt kerst ik duim dat je een goede verkoop mag hebben
    Geniet van het mooie winterse weer

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij maakt van je pakjes altijd echte kunststukjes,
    heel aangenaam om een pakje van je te mogen ontvangen.
    De buitenkant is even belangrijk als de binnenkant!
    En dat maakt het nog leuker ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi werk!!! Die zullen over de toonbank vliegen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mooie labeltjes zullen wel in de smaak vallen. Wat een gezellige kerstblog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja..♥
    Mijn mond valt weer open van verbazing♫..goohhh wat heb je een MOOIE♥ Labels..oohhh ben ik verliefd♥ op die vintage plaatjes♥ zóóóó LIEF♥..;))
    Ja Sonja ..ik GENIET♥ elke keer weer van je mooie♥ creatieve POSTEN♥..;))'
    Geniet lieverd op je eerste Kerstmarkt♥..was er zó graag komen kijken ..;)
    Ach lieverd♥ wens je alle LIEFS♥ en SUCCES♫ toe dikke Knuffel♥ Gaby..♫♥♫☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww Sonja...leuk die labeltjes hoor.....je maakt zulke mooie dingen !!.....liefs fijne dag van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke labels heb je weer gemaakt,zeg , ze zijn erg mooi !!!!
    Ik wens je heel veel succes op de kerstmarkt!!!!
    Lieve groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige labels heb je gemaakt. Zo mooi ingepakt wil ik altijd mijn cadeautjes wel ontvangen. Heel veel succes op de kerstmarkt. Hier is de wereld wit gekleurd en krijg ik echt heel veel zin in de kerst.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!!
    om zo kadootjes weg te geven is een feestje!
    Ik heb er verleden week ook een post aan gewijd..:)
    En helemaal leuk, je nieuwtje in de vorige post...geniet ervan!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Sonja,
    Het ziet er weer fantastisch uit.
    Wat ben jij toch ongelofelijk creatief.

    Fijne dag,

    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heb je er wat moois van gemaakt. Een lust om naar te kijken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig lieve Sonja,wat een gezelligheid allemaal,dat is toch een feest om zo'n pakje te ontvangen,ik kan van de buitenkant zo al genieten,súper! Neem je af en toe ook een time-outje voor jezelf of straks na de drukke dagen? Ik wil nl nog héél lang genieten van je gezellige blog,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je labels zijn erg mooi hoor, prachtig gemaakt! Ik hoop voor jou dat ze met de kerstmarkt de deur uit vliegen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige spulletjes en je bent weer druk geweest! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige labeltjes heb je gemaakt. Ik hoop dat je succes hebt op je kerstmarkt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij blijft ook maar lekker bezig zo he....die labeltjes maken van een kado toch wel iets speciaals !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh wat mooi allemaal Sonja!
    Heerlijk he, de big shot!!!
    ik wens je alvast een heel fijn weekend
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie ingepakte pakjes, alleen er naar kijken is al een feestje.
    Ben helemaal weg van het kantje dat op foto 2,3,5,6,7 om de pakjes heen zit!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet het er allemaal verschrikkelijk gezellig uit! Heerlijk sfeervol. En wat een geweldige kansen heb je gekregen. Je bent echt gezegend!

    BeantwoordenVerwijderen