Pagina's

vrijdag 21 december 2012

kerst in mijn keukentje

Gisteren ook nog aan slag geweest met kerstversiering in de keuken,ik zag een tijdje geleden bij de workshop van Margot van die leuke zanddeegkoekjes in een guirlande en vond ze zo mooi dat ik aan het bakken sloeg!
Er werd een beetje verbaasd gekeken dat ze niet om te eten waren maar die gaan er ook zeker nog komen in deze heerlijke verlofperiode!
Vanmorgen samen heerlijk ontbeten, dit is zoooo lang geleden, op een gewone vrijdag samen aan het ontbijt,
ik tel mijn zegeningen in deze dagen :)
Vandaag trekken we erop uit, er mogen nog best wat pakjes komen voor onder de boom, want ja hoor, er staat ook nog een klein kerstboompje,
ik ga hem in een volgende post laten zien!
Ik wens jullie allemaal een heel fijne vrijdag toe en alvast een fijn weekend en voor diegene waarvoor de vakantie vandaag begint : een heel mooie kerstvakantie!
 

 
Liefs, Sonja

28 opmerkingen:

  1. Ach wat ziet het er toch allemaal gezellig uit.
    Mooi zo met die hele grote klok erboven. Je zou hem moeten stilzetten zodat de tijd ook even niet doortikt hè? Maar helaas, dat gaat niet. Geniet er van en rust goed uit.

    heel veel liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet je keuken er gezellig uit!
    Leuk je gebakjes
    Fijne, en liefdevolle Kerstdagen
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om koekjes voor in de guirlande te bakken! Ik wens je een heel fijn weekend, Sonja!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet er het er allemaal gezellig uit .

    Wens je fijne en liefdevolle dagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig in de keuken,..
    Jammer dat je weg gaat anders plofte ik vandaag bij jou op de bank!!:o)

    Geniet van al het moois wat deze tijd met zich mee brengt,...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg gezellig uit,
    Fijne dagen hoor,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja waarom ook geen kerstversiering in de keuken,
    we brenger er toch ook veel tijd door!
    Geniet van al dat moois en veel plezier met
    het kerstshoppen, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig overal Kerst in huis lieve Sonja.
    Ik wens je fijne Feestdagen.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gezellig allemaal.
    Fijne Kerstdagen en een heel goed 2013.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er erg gezellig uit.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig allemaal!
    Heerlijk samen genieten deze dagen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ga nu maar eerst genieten van je 14 dagen kerstverlof met je man en proficiat dat het zo goed is gelopen met je webwinkel. Hele fijne feestdagen wenst je Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja..♥
    Ja ik loop achter met de mooie♥ posten♥ merk het nu wel..oooo de tijd♥ gaat zo snel he..;)
    De versiering♥ van het kersthuisje♥ neemt veel tijd in beslag ..ja ik♥ word jaartje♥ ouder hihi..;)
    Mja straks als iedereen♥ er is ..dan is het zo MOOI♥ Genieten♥ ook bij jou♥ ..je keukentje♥ ziet er zo knus♥ uit..;)
    Ben benieuwd naar je boom♥.. je blijft versieren♥ altijd kom je weer iets tegen Herrinneringen♥ van vroeger♥ dan droom♥ ik♥ weer ....;))
    Lief♫ Engeltje♫ Geniet♥ van de Mooie♥ Feestdagen♥ SAMEN♥♥..en
    Wenst jullie♥♥ een voorspoedig♥ Liefdesvol♥ 2013♥
    Heel veel Liefs♥ Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige foto's allemaal weer, geniet maar lekker in je eigen huisje...........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk sfeertje in jou
    keukentje lieverd, en wat zijn ze
    ENIG de zanddeeg taartjes.

    Zijn jullie al goed geslaagd met de
    Kerst inkopen. Dat schiet er dan
    zomaar bij in hé.....

    Geniet volop van SUPER fijne dagen...

    Veel liefs,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig in je keukentje.
    Bij mij gaat de kerst niet de keuken in, heb het dit jaar ingetogen gehouden.
    Maar dat vogel huisje ken ik, hihihi
    hele fijne dagen hé!
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er toch allemaal zo mooi en gezellig uit bij jou thuis Die koekjes zijn ook zo mooi.Ik heb er hier ook wat van en vind het zo leuk als mijn kinderen en kleinkinderen vragen zijn die om op te eten oma of zijn ze niet echt.Ik wil je nog fijne en liefdevolle kerstdagen toewensen.
    Lieve kerstgroet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, ik zou willen dat ik aan had kunnen schuiven bij je..wat gezellig en wat een luxe om dan zo te ontbijten, zo relaxt ook.
    Ga lekker genieten van de dagen even rust en geen drukte:)

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel gezellig daar bij jou aan de keukentafel.

    Fijne kerstdagen!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezelliggggg!! Echt prachtig sfeervolle kersthuis heb je!
    Heerlijk van genieten. Fijn weekend en een lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er super gezellig uit.
    En het zijn de kleine dingen die het doen he...samen ontbijten...geniet er lekker van.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja,
    Eindelijk weer een berichtje van mijn kant, ik ben zo stilaan al de reacties aan het beantwoorden die ik jammer genoeg niet eerder heb kunnen beantwoorden. Had het de laatste tijd zo ontzettend druk met mijn werk dat ik daar geen tijd voor had, maar nu is het kerstvakantie en heb nu eindelijk wat tijd.
    Ik wens jou en jouw familie prettige feestdagen en een goede verkoop van jouw webshop!!!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen lieve Sonja,

    Ja jouw huisje zal een echt Kersthuisje zijn...en jouw
    keukentje ziet er zo schattig uit...

    Ik wens voor jou en je familie warme en knusse Kerstdagen
    en een gezond en liefdevol 2013!
    Geniet lekker van de vakantie...en daarna weer mooi spulletjes
    maken voor je winkeltje..

    Liefs en alle goeds,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Sonja,

    wat ziet het er gezellig uit (en wat heb je een prachtige header) Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja,

    Wat ziet het er gezellig uit in jullie keukentje, ik heb een ienieminikerstboompje in mijn keuken op de kast staan, ook in de keuken is het fijn om een kerstsfeer te hebben.
    Ben je al volop aan het genieten van je vrije tijd? Zal best wel. Heel veel plezier saampjes.
    Hele fijne kerstdagen en een geweldig creatief 2013.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Liverd,
    ziet er weer ontzettend knus uit bij jou... hele fijne dagen met je mannetje thuis..
    liefs Laura tot volgend jaar!! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je keukentje ziet er super knus uit prachtig!
    Ik wens jullie alvast hele gezellige sfeervolle kerstdagen samen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen