Pagina's

maandag 31 december 2012

Jaarwisseling

We blikken bijna allemaal even terug op deze laatste dag van het jaar.
2012
voor ons was dit het jaar van grote veranderingen.
Manlief gaf zijn job die hij al 25 jaar deed op om een zelfstandige activiteit te starten en gelijktijdig stapte ik bij hem in de zaak met mijn eigen webwinkel.
Best wel een onderneming mogen we zeggen na vier maanden bezig te zijn.
 
 
Samen verloren we dit jaar 40 kg in gewicht,
waarvoor hij 30 kg voor zijn rekening heeft genomen.
 
Ook niet niks want dit heeft best een impact op je leven.
 
2012 is voor ons een jaar van geluk, mooie momenten,
mooie ontmoetingen, veel dagen met een gouden randje en bovenaan de geboorte van ons kleine nichtje Noortje!

We toasten straks op het nieuwe jaar, in de hoop om weer gezegend te mogen worden met geluk en gezondheid.
Voor iedereen een mooie jaarwisseling,
 
liefs, Sonja

31 opmerkingen:

  1. Mooie jaarwisseling!
    We blijven bloggen,
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je 2012 zo mooi en gelukkig
    kunt afsluiten.
    Ik wens je alle goeds voor 2013.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Dat is nogal een jaar, dat jullie achter de rug hebben! Heel veel meegemaakt dus, maar zo te lezen hebben jullie het jaar heel goed afgesloten!
    Ik wens jullie een heel fijne jaarwisseling en een geweldig mooi, gezellig, liefdevol en vooral gezond 2013!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie alle goeds in goede gezondheid in het nieuwe jaar!!!!!
    We houden (veelvuldig) contact.

    heel veel liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou en je familie een jaar vol vreugde, liefde, vriendschap, geluk,
    inspiratie, gezondheid ... liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve♥ Sonja..♥
    Ik WENS♫♥ jou/jullie en Fam een Bruisende♫ Liefdesvolle♥ Jaarwisseling♥ toe en veel Geluk♥Gezondheid♥Liefde♥Hoop♥ in het nieuwe jaar♥ ♫♥2013♥♫..;))
    Heel véél Liefs♥ en Dikke♥ Knuffels♥ Gaby..♫x♥x♥x♫

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met het enthousiasme waarmee je het afgelopen jaar over je webwinkel hebt verteld moet het ook in 2013 helemaal goed komen! Jullie kunnen terugkijken op een mooi jaar!

    Lieve Sonja, ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en sprankelend 2013!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en alle goeds voor 2013

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop ook voor jullie dat 2013 even mooi zal zijn, maar jij zult het wel mooi maken.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja

    Dat is inderdaad nogal een bewogen jaar geweest zeg. Wat een leuke plaatjes heb je erbij gezet en wat een schat van een nichtje heb je.
    Ik wil je een liefdevol en vooral gezond 2013 wensen,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes in 2013 !
    Je nichtje ziet er heel schattig uit.
    Prettig eindejaar,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Sonja, wat een mooi jaar heb je achter de rug, het is fijn als je dromen uit mogen komen. En wat grappig zeg, die foto met die meisjes bij/op de weegschaal!
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een supercreatief en succesvol 2013!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele fijne jaarwisseling en wens je alle goeds voor 2013!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je goede wensen voor het Nieuwe Jaar.
    Ik wens je ook alle goeds en veel creativiteit toe.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst,
    knuffel,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een fijne jaarwisseling en een goed en liefdevol 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannende en mooie dingen in 2012. Ik wens je een fijne jaarwisseling en heel veel succes en plezier in 2013!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke post !!.....

    Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

    Ik ben zo blij met je !!......

    Liefs van mij....xxx..



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2013 !!!......

    Thank you for your love and friendship over the past year........

    I'm so happy with you !!..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prettig eindejaar en een liefdevol 2013 voor jou en je familie!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja,

    Dan hebben jullie een bewogen jaar achter de rug, geweldig dat afvallen (ik ben dit jaar ook 7 kg afgevallen) ..wens jou en je man veel succes met het bedrijf...

    Wens jullie een hele fijne jaarwisseling en..een gezond,creatief 2013..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook een heel fijn en gezond en een leuk Quiltjaar 2013.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook namens mij. Ik ben dit jaar 7 kg aangekomen. De "Sonja" boodschappen zijn al in huis.
    Ook ik heb een heel naar jaar achter de rug. Verloor mijn hartsvriendin. Jij hebt mij zo gelukkig gemaakt met je geschenk. Mijn grote dank hiervoor.
    Fijne jaarwisseling en een heerlijk Quiltjaar.
    Binnenkort start voor mij een nieuwe Quilt-cursus handapplicatie. "Rose sampler Suprème" van Rosemary Makhan.
    Ik wens je veel succes met de webwinkel.
    veel LIEFDE!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een jaar heb je achter de rug. Ik hoop dat het komend jaar ook zo'n mooi jaar voor jullie mag worden. Vol geluk,meevallers en voor zover dat gaat gezondheid !!
    Ik hoop volgend jaar weer van je blog te mogen blijven genieten. Mijn blog staat al helaas door omstandigheden een jaar stil maar mijn goede voornemens zijn om weer te gaan bloggen!!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 3013!!
    Liefs van Monique Leonhart

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijne jaarwisseling Sonja en ik wens je een heel mooi nieuw (blog) jaar!

    Bedankt voor de altijd mooie reacties die je bij mij plaatst. Ik wens jullie samen heel veel ondernemersgeluk en petje af dat jullie gegaan zijn voor een eigen droom!

    Liefs
    Tanja


    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gelukkig 2013, dat we maar mogen blijven genieten van alle mooie blogs om ons heen...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2013!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijne jaarwisseling en een sprankelend, gezond, liefdevol &gelukkig 2013!

    Lieve groet,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Veel mooie gebeurtenissen om met een goed gevoel op terug te kijken.

    Voor 2013 wens ik jou veel geluk, gezondheid en creativiteit toe.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen