Pagina's

maandag 17 december 2012

Give-away Atelier Sezoentje

De kerstmarktjes zijn weer achter de rug,
gisteren was het constant gezellig druk en heb ik weer mensen mogen ontmoeten die ik tot nu toe alleen via blog of via facebook kenden dus dat maakt de dag toch altijd een beetje speciaal.
Op deze periode kijk ik dan ook met héél veel plezier terug en ga volgend jaar hopelijk opnieuw kunnen deelnemen.
Maar..........vanmorgen zie ik op mijn blog dat ik de 400  leden intussen ook alweer gepasseerd ben, van harte welkom aan de nieuwe volgers,
dit is zo leuk!
Daarom zoals beloofd een give-away,
deze keer niet iets zelfgemaakt , tenminste , ik kies het niet voor jullie maar jullie mogen het zelf kiezen.
Het is namelijk een cadeaubon ter waarde van 25 euro van
 Atelier Sezoentje!
 
 
 
 
Na de kerstmarktjes is mijn winkeltje flink uitgedund maar de bon blijft één jaar geldig dus je kan hem opmaken wanneer je zelf wil!
Na het kerstverlof ga ik weer volop aan slag om de winkel weer mooi op te vullen :)
Op je bestelling die je met de bon doet betaal je ook nog geen verzendingskost dus is het echt een cadeautje wat je lekker zelf kiest!
Hopelijk vinden jullie dit de moeite om deel te nemen.
Wat moet je hiervoor doen?
Plaats onderstaande button op je blog met een link naar dit berichtje en laat hierbeneden een reactie na,
ben je een stille lezer van mijn blog dan kan je deelnemen door me een mailtje te sturen.
Ik wens iedereen die deel wil nemen heel veel succes toe.
De winnaar maak ik bekend op 25 december  zodat iemand een extra kerstcadeautje gaat krijgen.
Eén van mijn nichtjes is een kerstkindje en ze wordt dan zes jaar, ik laat haar onschuldige handje die dag de winnaar kiezen :)
 
 
Nu ga ik van start met het uitpakken van het overige wat van de kerstmarkt is teruggekomen en proberen om vandaag nog de webwinkel bij te werken.
Ik wens jullie allemaal een heel mooie week toe,
 

 
liefs, Sonja

42 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ik doe graag mee met deze give-away. Ik heb geen blog, dus kan geen link voor je plaatsen.
    Fijne dag toegewenst, groeten CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,

    Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!!!
    Ik doe graag mee en mocht ik de bon winnen, kom ik hem persoonlijk verzilveren. veel te leuk om je eens te ontmoeten. Maar waarschijnlijk doe ik dat toch ook zo al wel een keer:)

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw meer dan 400 volgers gefliciteerd. Ik doe graag mee aan deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel volgers. En wat een verwennerij voor de winnaar. Ga nog maar lekker door met bloggen. Ik doe graag mee.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Sonja,

    Natuurlijk doe ik graag mee. Ik heb geen eigen blog dus kan geen link plaatsen. Maar ik ben beslist geen stille lezer want ik reageer wel op je blog. De allereerste keer dat ik op jouw blog kwam had de Wibra dat mooie kant. Sindsdien ga ik altijd even bij de Wibra naar binnen als ik in de buurt ben. (Dat kant was toen natuurlijk al op maar ik heb daarna toch nog regelmatig leuke dingetjes kunnen kopen.)

    Gefeliciteerd trouwens met al die volgers!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja,

    Gefeliciteerd met de 400 volgers van je blog. Geweldig!! Maar je doet er ook heel veel voor, dus je wordt daarvoor beloond. Graag doe ik mee met je give-away.
    Ik zou graag een keer in je winkeltje willen kijken, maar het is voor mij niet naast de deur. Maar je webwinkel is ook geweldig. Mijn complimenten hoor.
    Voor jou ook een fijne week.

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met de 400 volgers ik lees altijd je blog en doe graag mee met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je blog al enige tijd en ben sinds kort ook volger en wil graag meedoen aan de give-away.Je maakt prachtige creaties waar ik erg van geniet. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET GROTE AANTAL VAN INMIDDELS 403 VOLGERS OP JE BLOG!!!
    EN DAT ER NOG MAAR VELE BLOG JAREN EN VOLGERS MOGEN VOLGEN TOCH!!

    IK DOE ONTZETTEND GRAAG MET JE GEWELDIGE GIVE AWAY MEE NE ZET NATUURLIJK EEN LINK OP ME BLOG!

    LIEFS CINDY

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 403 volgers!
    Wat een geweldige give away!
    Ik doe erg graag mee!
    Zal een link op mijn blog plaatsen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met al je volgers!
    Aan deze super give-away ga ik wel eens een kansje wagen.
    Linkje staat met veel plezier op mijn blog!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Je hebt dan ook een superleuke blog.
    Graag waag ik een kansje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,

    Wat geweldig zeg, al 400 volgers..
    Ik doe mee hoor met je give-away , heel leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd wat een schitterend aantal al en er komen er vast nog heel veel meer bij! Ben heel benieuwd wat je het komende jaar weer gaat maken! Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Lieve ENGEL..♥
    Van HARTE♥ GEFELICITEERD♥ met je 400 volger ..wow wat een mijlpaal♫ in een korte tijd♥ ..je bent ook zeer geliefd♥ en zeker CREATIEF♥..met al je mooie zelfgemaakte♥ MOOIE♥ spulletjes♥..;)
    Genieten♥ van jou Blog♥ is het altijd♫ en ik ga ook een kansje♥ wagen met de Give Away♥..;)
    Wens je alle lIEFS EN fIJNE WEEK ♥ dikke Knuffel♥ Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whow....wat 'n mooi blog heb je en wat een volgers zeg.
    Ik heb me uiteraard ook aangemeld want ik wil je graag volgen en jegezellige posten lezen.
    Natuurlijk wil ik ook dolgraag een kansje wagen en 'n linkje op m'n blog zetten. Wie niet waagt....toch.
    Ik wens je een heerlijke dag toe.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja,
    Wat leuk voor jou al zoveeeel meegenieters van uw PRACHTIGE blog!! Ik ben 1 van de vele genieters hoor, want wat maak jij toch telkens weer schitterende stukken! Knap werk!!
    Ik waag hier ook een kansje, wie weet (ik heb wel geen blog, maar hoop toch stiekem!!)
    Nog veel hobbyplezier!
    Vele groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 406 volgers. Ik ben ook een enthousiaste volger van je, maar ik heb geen eigen blog waar ik iets op kan vermelden. Mag ik dan toch meedingen naar jouw prachtige give away???? Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Sonja...dit wil ik wel....wat leuk !!!...ik doe graag mee hoor!!...liefs fijne week...nog 8 dagen.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, 400 volgers, geweldig. Je hebt dan ook een prachtige site!
    ik wil graag meedoen en zet het in mijn blog,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Sonja, met zoveel volgers.
    En wat een mooi cadeautje geef je weg.
    Het is ook heel verleidelijk, maar ik sla toch even over, omdat ik de afgelopen tijd en ook nog pasgeleden, een aantal gewonnen heb, en dus ook graag een ander weer een kans gun.
    En ik geniet zo ook van je blog hoor!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met inmiddels 407 volgers Sonja, dat worden er gauw meer...dat kan niet anders ;)! Net als Gerry sla ik ook over, ik heb net een give away gewonnen en vind het ook leuk als iemand anders wint!

    Een fijne avond en nog-lekker-lang-blijven-bloggen hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Sonja,
    Ik ding graag mee me je give away, maar heb geen blog.
    Prettige Feestdagen, Marte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Of we dit de moeite vinden om deel te nemen??Gekkie!!TUURLIJK!!!
    Deze give away is toch veel te gek,zo'n groot bedrag en dan ook nog eens geen verzendkosten.....volgens mij ben ik nu met de kerstvrouw aan het mailen, hahahaha.
    Je begrijpt ,ik doe mee.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow 400 volgers (en meer zie ik); van harte proficiat ermee!
    Je hebt een super give-away georganiseerd maar ik ben de laatste tijd al enkele keren in de prijzen gevallen dat ik deze keer oversla!
    Fijne avond, Sonja en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!!
    Wat een prestatie, 400 volgers. Ik ga je ook volgen.
    Graag doe ik mee aan de Give-away.

    Groet Ada
    www.stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow, al meer dan 400 volgers....
    Je dingen zijn erg mooi, dus ik doe graag mee.
    Fijne week!
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige give-away.
    Graag doe ik daar aan mee.
    Groetjes en alvast fijne feestdagen gewenst.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sonja,
    graag doe ik mee, en het is niet verwonderlijk hoor zo veel volgers, want je blog is erg mooi en gezellig om te lezen, en je winkeltje is prachtig, dus ga zo door,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeps Sonja, vergeten om de button te plaatsen. Morgen maak ik het goed voor je oké?

    veel liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sonja,
    Nou, hij staat er, hoor. Mooi bovenaan mijn blog. Ik heb 'm graag geplaatst, want het is niet alleen een leuke give away (je hebt zulke mooie dingen in je winkel), maar ik volg je blog ook met heel veel plezier. Dus die 400 volgers verbazen me niets.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sonja, aller eerst wil ik even iets bekennen, ik was in de veronderstelling dat ik al heel lang een volger ben, niet dus, maar dat is nu recht gezet. HiHi.
    Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog.
    En dan nu die give away, geweldig dat we iets uit mogen kiezen, en voor zo mooi bedrag, heel lief.
    Ik wil heel graag een gokje wagen, en plaats een linkje op mijn blog.
    Nog een fijne dag lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sonja, natuurlijk wil ik graag meedoen aan je give away, want ook ik ben nog niet zo lang lid van je blog, maar ken hem al wel veel langer en kwam al regelmatig piepen. Ik heb ook al ideetjes van je gebruikt of nagemaakt. Dus hierbij schrijf ik me in voor de give away en zal op mijn blog een linkje naar de jouwe zetten.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk blog en winkeltje heb je!
    Natuurlijk zou ook ik graag willen meedoen met je give-away!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat met zoveel volgers!! Je verdient dit ook!! Dolgraag doe ik mee met de give-away.
    Groetjes Wilma van Doorn uit Tiel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 409 inmiddels....gefeliciteerd meis!
    Ik wil natuurlijk ook graag mee doen hé.
    Tot zondag, liefsss Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb jouw link alvast op mijn blog gezet. En wil heel graag meedoen.

    Groetjes,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk, zoveel volgers.
    Ik heb een linkje geplaatst om mijn blog en ben nu ook volger. Ik doe graag mee met je give-away.
    Fijn week-end, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ook ik doe graag mee aan je give away!
    ik ga even een linkje plaatsen hoor.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wil heel graag mee doen met je give-away,
    wat een mooi blog is dit toch weer ,
    ga zo meteen volger worden en een linkje plaatsen !

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Sonja,
    Soms wordt je door middel van een link op iemands blog geattendeerd op een andere blog. Meestal ga ik dan even een kijkje nemen. Maar dan wordt je soms ineens verrast door de blog. En dit is er zo een. Volger worden zal er niet zo vug inzitten. Ik ben van geen enkele blog volger, ook al kom ik er iedere dag een kijkje nemen. Maar ik heb deze blog bij mijn favorieten gezet.
    Ik wens jou en de jouwe een paar hele fijne dagen en een leuke kinderverjaardag toe.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer (Nederland)

    BeantwoordenVerwijderen