Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Feestmaand

Hebben jullie dat nu ook,
dat je nu écht een beetje in de feeststemming begint te komen?
 
 
Gisteren lagen er de eerste pakjes,
ja hoor, de Sint was me niet vergeten en bracht me een heerlijk boek en leuke stofjes(volgens mij heeft hij mijn pakje bij Atelier Laura vandaan ;)
zou hij weten dat ik binnenkort veertien dagen vrijaf heb?
 
 
Want ja hoor, ook mijn atelier sluit de deuren tijdens de kerstdagen,
van 22 december tot 7 januari.
Ook manlief blijft die periode aan huis dus hoef ik ook geen boekhouding te doen, dus écht helemaal veertien dagen verlof!
 
 
Vanmorgen maakte ik me de overpeinzing dat ik er écht naar uit kijk,
ik heb natuurlijk jaren niet meer gewerkt (dan tel ik het huishouden niet mee) en sinds dit jaar plots twee baantjes in één keer!
 
De boekhoudkundige afdeling doe ik graag, hoe gek het ook klinkt maar cijfertjes zijn mijn ding!
Maar.........mijn ateliertje, dat vind ik helemaal top (maar dat wisten jullie ook al zeker hè ;)
en ik voelde het ook nooit aan als werken maar omdat het nu heel erg druk is begin ik het wél te voelen hoor!
 
 
Maar ook dat hadden veel van jullie door :))))
Ik krijg steeds meer mailtjes van 'doe je wel rustig' en 'denk een beetje aan je gezondheid'
Ik vind het zoooo superlief van jullie allemaal maar alles is onder controle hoor,
ik heb zelf vanaf deze week de rem aangetrokken.
Wat inhoud dat er niets meer wordt bijgemaakt na dit weekend, dus op is op!
Je moet ergens een lijn trekken en ik wil niet blijven doorhollen tot aan het begin van de vakantie maar nu al een beetje tijd voor mezelf nemen,
eigen baas zijn heeft zo zijn voordelen :))
 
Het was ook lekker druk in mijn ateliertje door het leuke kleine artikeltje wat er in de nieuwe Ariadne winterbrocante staat!
Ze maken reclame voor hun prachtige online-reeks 'binnenkijken bij...' waaraan een tijdje terug mocht meewerken.
Het bracht me veel leuke reacties en nu ook veel nieuwe klantjes op wat natuurlijk heel erg fijn is!
Voor degene die nieuwsgierig zijn plaats ik de link hier beneden nog een keertje,
ik heb het al eens op mijn blog gezet maar heb intussen ook weer heel veel nieuwe volgers én er zijn op de pagina ook weer heel mooie nieuwe binnenkijkers bijgekomen dus beslist de moeitte waard!
 
 
 
 
De komende tijd staan er nog wel wat
 kerstmarktjes op mijn programma maar dat zijn kleintjes in lokale rusthuizen en die zijn altijd zo gezellig dat het meer ontspanning dan inspanning is.
Hopelijk sneeuwen we niet in tegen die tijd want buiten is het heerlijk wit!
Gisteren ben ik begonnen aan de kerst hier in huis,
vandaag ga ik vrolijk verder, muziekje op en kaarsjes aan.
Ik ben bij de gelukkigen die niet door dit winterweer naar hun werk moeten,
als jij dat wel nog moet,
wees voorzichtig en probeer toch een beetje te genieten van deze mooie witte wereld.
Liefs, Sonja
 


13 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ik heb weer eens bij gelezen, hihi, ook ik ben erg druk met kerstmarktjes.
    Maar wat ontzettend leuk dat je nu 2 baantjes hebt, ik sta er niet van te kijken hoor, want je maakt prachtige werkjes, maar nu even lekker bijtanken en nieuwe ideetjes verzamelen of bedenken.
    [Fijne vakantie hoor,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met het witte sneeuwtapijt lijkt het of het al Kerst is. Ik droom al zo lang van een witte Kerst, wanneer zal dit nog eens gebeuren ...

    Ik vind het reuzefijn dat er een artikel over jou gaat in de Ariadne, interessant!

    Kk wens je een heel fijne vakantie toe met prettige feesten en een gelukkig 2013 en vooral een goede gezondheid en een atelier dat op wieltjes loopt ...

    liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt inderdaad al kerst met al die sneeuw, heerlijk binnen met kaarsjes en lichtjes!
    Goed dat je op tijd op de rem gaat staan hoor, blijven doen ook he!
    Je gezondheid is je denk ik alles waard.
    Ik ga dadelijk op snowboots naar de fysio, ben benieuwd, het sneeuwt hier nog steeds.
    Ooo, dat had ik gemist die ariadne brocante, alle andere nummers heb ik wel in huis.
    Gaaf jouw mooie projecten daarin terug te zien, echt een eer voor je werk en dat verdien je ook!
    Geniet van de sfeer vandaag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je in de Winterbrocante van de Ariadne staat, ik ga het blad vandaag of morgen halen dus ik ben benieuwd. Goed van je dat je even de rem er op gooit, anders zit je tijdens de kerstdagen nog helemaal na te hijgen van alle drukte.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, die Ariadne ga ik eens even kopen. Er schijnt ook een artikel in te staan van iemand die ik goed ken. Ze heet Angelique en haar winkel stond er 2 maanden geleden in. Nu staat haar huis erin, dus ik zal eens even een blad gaan kopen.
    Mooi hoor je spulletjes. Maar inderdaad, even pas op de plaats gaan maken. Het zou toch zo jammer zijn als je met kerst helemaal uitgeteld bent.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed Sonja, dat je goed je eigen grenzen bewaakt en ook even lekker vakantie neemt. Ik maakte me ook al een beetje zorgen, hoe ik het je ook gun!
    Leuk dat je in Ariadne brocant staat. Hij staat nog op mijn verlanglijstje.
    Ik wens je een fijne maand!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las het net Sonja...zo leuk !!......je word beroemd !!...leuk voor je toch.....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je ook zo geniet van het mooie winterse weer nou ik ook hoor ben lekker aan het quilten ga morgen een nieuw patroon kopen en een beetje moeilijker maken hahahahah ik kan er zo van genieten en dat doe jij ook zie ik allemaal ik wens je heel veel rust en veel gezelligheid toe

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat artikel over jou...beroemd ben je nu hoor:)
    En denken aan jezelf is heel goed, soms moet een ander het zeggen en soms kom je zelf tot de ontdekking...geniet van al het moois...lekker voor die veertien dagen.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was wel ploeteren vandaag op de fiets door de sneeuw naar m'n werk, maar vanmiddag heerlijk thuis de kaarsjes aan , bakkie erbij en in de Brocante gekeken , leuk dat je erin staat !Lekker vooruitzicht vakantie he , ook ik kijk naar de 2 weken vakantie uit !

    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,goed van je dat je op tijd op de rem gaat staan,want juist als dingen héél leuk zijn kun je zonder erg teveel doen.De Ariadne at Home lees ik al vanaf toen het eerst nog gewoon Ariadne was en dus ook de brocante nummers.Ik heb op mijn laptopje je interview gelezen,leuk hoor,het voelt alsof ik je steeds beter leer kennen,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja

    Wat gaaf dat je in de Ariadne staat, je laat het wel weten als je eigen boek uitkomt hé LOL, want dat gaat er echt wel een keer van komen.
    Knap van je dat je naar lichaam luistert en dan de rem erop zet. Werken is heel leuk maar vrije tijd heb je ook nodig om weer even op te laden.
    Een heel fijn weekend.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat jij in de Ariadne at Home staat, ga hem meteen kopen.

    En die cijfertjes, tja dat vind ik ook heel leuk. Ik werk al jaren als creditmanager en elke dag vliegen de cijfertjes in het rond maar ik kan ze de baas en vind het na jaren nog altijd even leuk.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen