Pagina's

donderdag 20 december 2012

And so this is christmas....

De kerst verloopt dit jaar bij ons heel anders dan andere jaren..........
 
daar ik voorheen al mijn energie stak in mijn huisje ging die tot nu toe helemaal naar mijn webwinkel.
Iemand zei me bij de opening ervan: het wordt je kindje en ze heeft helemaal gelijk gekregen.
Het geeft ook zoveel vreugde en plezier, ik leef er helemaal door op!
Maar nu we bijna aan het einde van het jaar zijn toegekomen ga ik de winkel toch veertien dagen sluiten, hij is zowiezo aardig leeggelopen, waarvoor ik heel erg dankbaar ben.
Er moet dus dringend in opgeruimd gaan worden en er moeten ook weer nieuwe spulletjes gemaakt worden (waar ik superveel zin in heb) want ik wil bij mijn principe blijven dat het overgrote deel in mijn winkeltje handgemaakt is.
 
Maar eerst even uitpuffen, samen met manlief vieren we veertien dagen kerstverlof!
En met de dagen samen thuis in het vooruitzicht begint het toch echt wel te kriebelen, dus toch de kerstdozen vandaag maar van zolder gehaald en aan slag in huis.
In de woonkamer ziet het er al heerlijk winters kerst uit, dit jaar met een vleugje rood :)
 
 
Kerst is iets wat bij mij altijd wel moet groeien, de komende dagen zullen er hier en daar nog wel wat dingetjes bijkomen, gewoon kleine gezellige hoekjes,
maar ik wil vooral mijn handwerkjes, mijn quiltje en nog een paar dingen waar ik aan bezig was weer heerlijk kunnen opnemen om er in alle rust aan verder te werken.
 
 
En natuurlijk ga ik ook heel veel bijlezen bij jullie want ik heb de laatste periode best veel mooie blogs gemist en dat vind ik zo jammer.
Ik kom dus jullie prachtige kersthuisjes en creaties zeker nog bewonderen hoor,
lieve groetjes,
Sonja
 
P.S: je kan nog tot kerstdag meedoen aan mijn give-away, zie vorig berichtje ;)
 
 


22 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen toe! Geniet lekker van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er gaat heel veel tijd in een winkel zitten. Wij zijn een paar jaar geleden met een kringloopwinkel begonnen (voor de kerk), maar het begint ons ook een beetje boven het hoofd te groeien. Het is bovendien nog vrijwilligerswerk ook. Je heb dan niet veel puf meer om thuis alles ook nog in de kerstsfeer te brengen. Groetjes Alie (huisje weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou lekker even uitrusten moet ook even nieuwe energie opdoen toch .... heerlijk lekker genieten van de kerstdagen ....en wat is er dan nog mooier dat te doen in een heerlijke kerstsfeer zou zeggen zet je kerstmuts op en ga heerlijk genieten ervan wens jullie fijne dagen toe ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat jullie even de tijd voor jullie zelf nemen, dan kun je in net nieuwe jaar weer met een opgeladen accu van start. Super dat je webwinkel zo goed loopt, wat dat betreft was 2012 een jaar waarin je wens in vervulling ging. Ik wens je hele fijne feestdagen toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van deze heerlijke tijd Sonja.....liefs van mij...xxx...


    ……/\…………………*………*………*….*…….*…..
    …../..\……./\………….*…………*…..*………*…….
    …./….\…../..\……*………….*………*……..*…….*.
    …/_…_\…/….\…….*….*………*……….*…….*….
    …./…..\../_…_\…*…………..*………….*……*……
    …/…….\./…….\….*…….*………*……..*.*…….*.
    ../_……_\………\ ……*…….*………*……..*…….*
    …/……..\………_\…*………*…….*………*……..*.
    ../……….\………\………*…….*………*……..*…..
    ./…………\…….._\..*….*…__██__…..*……*…..
    /________\………\…..*…….( • • )…..*…….*…..
    ……|…|_________\.*……..─(░•░)─….*…….*…
    ……|…|….|…|.*………..*…..(░ • ░)……**…….*
    =================================

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstsfeer bij jouw is echt zo gezellig en mooi.
    Maar met zo'n creatieve dame als jij is dit verwezenlijkbaar.
    Geniet ervan zoveel je kan samen met je man,familie,vrienden.
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je webshop zo goed loopt. Het kost veel energie, omdat je het meeste zelf maakt, aan de andere kant geeft het je weer energie, omdat het zoveel voldoening geeft. Goed dat je de stap genomen hebt! Nu lekker genieten van de Kersttijd!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie blog en leuke gezellige dingentjes in je webwinkel. Ik kan mijn wel voorstellen dat daar heel veel tijd in gaat zitten.Dan is een paar weekjes vakantie wel nodig om ook even echt iets voor je zelf te doen.
    Ik wens je hele fijne feestdagen toe en geniet van je vakantie
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je webwinkel zo goed loopt!
    ik zelf ben in januarie begonnen met brocante spulletjes verkopen op marktplaats en dat gaat ook goed.
    Maar soms ben je er zo druk mee dat er niet veel tijd voor mijn blog of knutsellen overblijft, en dat mis ik dan wel weer.
    maar ja je kunt niet alles tegelijk he? de tijd gaat al zo snel.
    geniet van je vrije weekjes!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is toch geweldig dat je zo succes heb met je webwinkel .En nu heerlijk genieten samen van de kerstdagen. groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja,geniet maar lekker van je huisje,het is een plaatje!Ik heb je"avonturen"steeds gevolgd en snap dat je even bij moet komen.Ik wens je alvast hele fijne dagen en een goed,gezond en creatief 2013! Dikke knuffel en lieve groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Buon Natale anche a te, Sonja!
    Il tuo blog ha una meravigliosa atmosfera di festa e felicità!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja,

    Wat fijn dat het zo goed gegaan is he? Jullie hebben je vakantie echt dik verdiend hoor.
    Veel plezier en rust goed uit.

    lieve groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk gezellig kersthuis heb je! Lekkere warme kleurtjes en sfeervolle decoraties. Fijn dat je winkeltje zo goed loopt, kun je straks weer vol nieuwe energie aan de gang! In mijn hoofd begint het alweer te borrelen hoor, voor januari, ik ga er een knusse winterse maand van maken.
    Mocht ik je niet weer "spreken", dan wil ik je bij deze een heerlijke kerst toewensen!!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk voor je dat het allemaal zo goed gaat. Geniet van de vrije en feestdagen.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig, vooral die mooie krans vind ik heel sfeervol! Fijne dagen, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt al een gezellig kersthuis Sonja. Bij mij moet het ook groeien, iedere dag komt er wel wat bij, ik blijf kijken.
    Ik wens jullie ook heel fijne feestdagenen lekker vakantie..
    Liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Even tijd voor jezelf en genieten met de mensen die je lief zijn! Fijne feestdagen.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig hoor. Geniet van je vrije dagen. Je hebt het de afgelopen tijd zo druk gehad met allemaal leuke dingen, als ik je blog lees. Dan is even rust heerlijk. Fijne kerstdagen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SUPER lieverd, wat een gezelligheid
    laat je al zien, en dat vleugje rood
    doet jet echt heel goed.

    Heerlijk hé samen twee weekjes vrij en
    heerlijk op adem komen, en knutselen
    natuurlijk, geniet ervan met volle teugen.

    Wens jullie gezellig Kerstdagen toe en
    veel sterkte met alle eters die krijgt.
    Dat wordt druk kokkerellen dus, maar heel
    leuk.

    Veel liefs,
    Josephine


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele fijne dagen en geniet ervan.Je hebt het verdiend, en je mannetje ook!

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wát een heerlijke warme kerstsfeer heb je gecreeerd !!!
    En nu wordt het tijd om daar ook écht van te GENIETEN meis.
    Wens jullie een hele sfeervolle kerst
    en veel geluk, liefde en bovenal gezondheid voor 2013
    Dat het maar een heel mooi jaar mag worden.
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen