Pagina's

zaterdag 3 november 2012

Tijd voor gezelligheid


 Weten jullie nog dat ik gelijktijdig met manlief een eigen bedrijfje begon enkele maanden geleden, 
mmmmm, de afspraak was dat ik dan voor hem het boekhoudkundige gedeelte ging doen.
Op zich geen probleem maar de pc raakte steeds voller met allerhande programma's en werd steeds langzamer.
 

De laatste tijd was het zo dat ik dan het papierwerk voor hem deed, daarna mijn webwinkel en dan was ik er vaak zo beu aan dat de pc al tientallen keren was vastgelopen dat het bloggen er vaak bij inschoot!

Dit vond ik zelf heel jammer want als je me naar mijn hobby's vraagt dan staat het bloggen toch ook echt wel in mijn top vijf!!!
Vandaag kwam er dan ook DE oplossing uit de bus in de vorm van een nieuwe laptop;
ben er zooooo blij mee,
heerlijk posten maken vanuit mijn luie zetel en natuurlijk ook weer vaker jullie prachtige blogs op de voet volgen,
bedoelt om mijn werkzaamheden te verlichten wordt deze laptop voor mij een supercadeautje!!!
Haha, net zoals het bureautje van een paar posten terug, 
dit was gekocht om de laptop op te zetten maar zo zag het er vanmorgen uit:

niet echt een werkomgeving,
eerder een zeer ontspannend hoekje want hier ben ik vandaag aan slag gegaan met de mooie winterse stofjes die ik bij Laura kocht
 

Heerlijk knippen en vanalles uitproberen want binnekort komen de plaatselijke kerstmarktjes er ook weer stilletjes aan bij kijken en harten zijn altijd geliefd!

Zelf vind ik dit rode ruitje ook wel erg mooi tegen de witte schoorsteen in de woonkamer, in deze tijd van het jaar krijg ik altijd wel zin in warmere kleurtjes in huis en gezelliger hoekjes, de plaids worden weer uit de kasten gehaald en de bank mag weer heerlijk vol kussens.
Daartussen heb ik me lekker geinstalleerd, kopje thee bij de hand en nog een beetje van die lekkere pepernoten en natuurlijk mijn laptopje,
ik ga lekker bijlezen in blogland,


fijn weekend iedereen, 
liefs,Sonja




36 opmerkingen:

  1. JOEPIEEEEEEE, heerlijk Sonja een
    laptop, vast een snelle jongen.
    Het is zo handig overal te kunnen
    computeren en zomers lekker mee naar
    buiten. Daar zal je heel veel plezier
    van hebben.

    En alle zakelijke dingen mooi op de
    andere laten staan, hihi.

    Je nieuwe bureautje ziet er heel
    gezellig uit zo met alle mooie harten
    die je maakte, en de stofjes zijn
    zo mooi van kleur en op elkaar afgesteld,
    SUPER!!!

    Ga heerlijk genieten van je nieuwe
    toverdoos zoals ik mijn PC altijd noem.
    En van de heerlijke pepernoten, dat zijn
    echt doorvretertjes hé, jammie...

    Heel fijn weekend meis,

    Vee liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hoor je eigen laptop, een mens moet ook wel eens leuke dingen doen hè. Dat kun je nu weer lekker doen. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat enorm fijn zeg een nieuwe laptop...wat zal alles razend snel nu weer voor je gaan, fijn voor je werk en fijn voor jezelf.
    wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om je zelf weer eens te verwennen, lekker in de luie stoel en alle blogs weer eens bezoeken.
    groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk een nieuwe laptop voor je eigen zaken. En je kunt hem overal neerzetten, zelfs lekker op je schoot.
    Geniet er lekker van, Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je nu weer lekker overal kan kijken, kan reageren en zonder problemen zelf weer een post kan schrijven. Geniet er lekker van. liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk voor je, er gaat niets boven een eigen laptop!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja ...♥Snif Snif Snif ..zit ik net jou Lieve♥ Post♥ te lezen loopt de mijne weer vast ..wachten 2 min grrrrr héhé ..nu heb jij meer GELUK♥ meissie ..hi hi..;))
    Maar ooooohhh je hebt mooie stofjessssss♥...de hartjes vind ik SUPER♥ MOOI♥..!!!!;))
    Ik lag net op de bank♥ te chille♥ filmpje♥ en borduur werkje ..nu beetje pijn in de vinger door 't prikken.. was mijn laatste borduurnaald kwijt geraakt nu eentje die steeds prikt héhé dat heb ik weer ..;))
    Lijkt me ook heerlijk♥ op de bank♥ met een laptop♥ ..mja nog ff verder dromen ♥.. komt ooit nog wel eens..;)))
    Mis nu wel veel posten nu daardoor wel jammer hé..snif..:0

    Fijne avond Lieve warme♥ groetjes Knuf♥ je blogvriendinneke ..Gaby ♥♫☺♫♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier van je eigenste laptopje.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog mij ff.. die engelen op de stof ohhhhhh♥♥ ..maak je die zelf..;) ?
    Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Als je maar een leuk werkplekje hebt, dan gaat het werk vanzelf, denk ik tenminste...
    Die pot met pepernoten zal inmiddels wel leeg zijn zeker..
    Je hebt wel weer ontzettend mooie stofjes uitgezocht, de harten worden zo ontzettend mooi...
    Fijn weekend verder nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat fijn dat je een nieuwe laptop hebt, inderdaad heerlijk om mee te werken vanuit je stoel, net zoals ik dat doe met mijn i pad. Schitterend de hartjes die je van de mooie nieuwe stofjes gemaakt hebt! Leuk ook die pepernotenpot....ik zie je al helemaal zitten bloggen haha.
    Gezellig lijkt me dat om zo'n kraampje mee voor te bereidenvoor de beurs ( in je vorige post) wat een prachtige gezellige spulletjes heeft ze zeg!
    Helaas is die beurs te ver, lang zitten voor mij dat gaat nog niet lukken maar ik denk dat jullie alles zo verkocht hebben.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een mooie aankoop zo'n nieuwe laptop.
    Op elk willekeurig plekje kun je nu bloggen ;-)
    Wat een prachtige stofjes ...
    en die geblokte hartjes zijn zo ontzettend leuk !!!
    Wens je een hele fijne zondag. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Lekker hè ?? zo'n eigen laptop..ik heb er ook een ..en vind het zo heerlijk om te gebruiken..
    Wat heb je weer leuke stofjes en lieve hartjes er mee gemaakt..dat wordt vast weer erg mooi..geniet van je laptop..
    Fijne zondag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je zo vaak achter de pc zit, dan moet ie het op zijn minst gewoon lekker doen. Dat heb je intussen goed geregeld!

    Ik wens je een fijne zondag, Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eén van de grootste ergernissen is idd dat je pc steeds vastloopt...en jeetje Sonja, je hebt het wel druk gekregen met twee administraties erbij! Je nieuwe laptop is je dan ook van harte gegund! Geniet van het bijlezen (en een snelle computer)...Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat klinkt het weer heerlijk gezellig bij jou Sonja,fijn dat je een nieuwe laptop hebt,goed materiaal is het halve werk toch,hihi,lieve groetjes en fijne zondag Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel succes en plezier Sonja met je laptop!!
    En oooh wat zijn je hartjes weer om te "stelen"!!!!
    Wat ben jij toch een bezig bijtje en altijd zoooo creatief!
    Fijne zondag verder!
    Liefs Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn voor je dat je nu weer ontspannen kunt gaan bloggen.....
    Je stofjes en de hartjes zijn heel erg mooi.....het is in deze tijd van het jaar inderdaad heerlijk om weer wat warme kleuren om je heen te hebben.
    Heel veel plezier van je nieuwe laptop!!!!

    Prettige zondag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker hoor meid een laptop!!!
    Wat ziet het er weer gezellig bij je uit, jouw blog lezen voelt altijd zo gezellig aan en voelt als thuiskomen
    Ga zo door,

    Lieve groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn hoor dat je een nieuwe laptop hebt en inderdaad je wordt er zenuwachtig van als hij steeds vastloopt. Ik zie je al zitten op de bank met je laptop op je schoot. Veel freubelplezier nog met je nieuwe stofjes.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super cadeau Sonja.
    Ja meis, je wordt er zo simpel van als het laden van een pagina zo lang duurt.
    Je hebt weer leuke foto´s geplaatst van super gezellige dingetje in de maak.
    Knutsel dus maar lekker, want met dit bagger weer is dat een perfect tijd verdrijf.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en wat ben je weer lekker bezig! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super pour l'ordi
    Moi j'ai un iPad
    Joli cœurs
    Bises Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja,

    fijn dat we elkaar gevonden hebben en kunnen genieten van elkaars blog.
    Ik zal jou er bij mij ook tussen zetten, lekker makkelijk!
    (Inderdaad, we waren aan het zingen.....)

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat ben je weer lekker bezig geweest en prachtige dingen heb je gemaakt.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gezelligheid is fijn in huis,
    zoals jij vind ik dit ook gezellig!
    Met jouw romantische stijl,
    Kan je alles zo mooi maken!
    Nog een fijne gezellige avond,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet dit er allemaal gezellig uit; net als alle mooi spullen in je vorige post! De fair gaat vast een groot succes worden. Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Noortje, een schatje.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat kun je daar dan blij mee zijn hè? Als we ons bloggen ook niet hadden. Ik kreeg vorige week voor m'n verjaardag een nieuwe camera (voor m'n blog) en was daar ook zo blij mee. Kan ik ook eens mooie foto's nemen. Fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi lieve Sonja,

    Een laptop is echt helemaal te gek!! Ik heb hem zelf al jaren en ik kan je verzekeren er is niks beters dan dit!!
    Lekker om je luie stoel bloggen en een beetje met manlief zijn programma;s mee kijken. Wat ben je weer lekker bezig zeg!! Al die leuke spulletjes zie ik weer voorbij schieten.'

    Geniet van je bloggen met je nieuwe laptopie!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O wat heerlijk Sonja.
    Gefeliciteerd met je nieuwe laptop.
    Fijne week, lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je kunt bloggen vanuit je luie zetel! Geniet ervan, Sonja!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat zouden we zijn zonder die laptop he , ik kan hem ook niet missen hoor ! Je gaat als een speer Sonja je hebt weer prachtige spulletjes gemaakt !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je laptop, ik kan al niet meer zonder.
    Wat heb je weer een prachtige stofjes gevonden.

    Veel knutsel en blog plezier, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik blog ook vanuit mijn zetel en dat is echt aan te raden!! Ik ben ook een fan van rode ruitjes, en hartjes om op te hangen. Ik ga je volgen want je hebt een leuke blog.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hé Sonja,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik wil binnenkort mijn blog helemaal omgooien, ben helemaal niet meer tevreden en ga beide blogs samenvoegen.
    Maar dat terzijde, jeetje wat heb jij een gave blog zeg.
    Jij kan er ook wat van zeg, tssssss super allemaal.
    Ga zo nog ff verder neuzen, ben eerst maar ff volger geworden.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen