Pagina's

zaterdag 24 november 2012

De luysmolen

Zoals de meeste van jullie weten wonen wij op een groot landelijk gebied waar je vooral héél veel natuur kan vinden.
Deze zomer kwam er op een oude molen die eigenlijk maar twee huizen verder ligt (lees 1km;)
een jong ondernemend koppel wonen die in de oude stal een prachtig fietscafeetje begonnen.
Heerlijk om zo op fietsafstand even binnen te kunnen springen voor een heerlijk kopje koffie, lekker limburgse vlaai en een altijd toffe babbel met Eva (die ondertussen al een vriendin is geworden en de woon-en gezelligheidspassie van me deelt:)
Eva houd ook van de nostalgische spulletjes die ik in mijn webwinkeltje verkoop en omdat de Luysmolen ook een landelijke locatie is kwamen we samen op het idee om er een hoekje te maken met mijn cadeau-artikeltjes.
Het past helemaal in hun prachtige cafeetje en voor mij is het een buitengewone kans om de mensen eens écht de producten uit mijn webwinkeltje te kunnen tonen.
Dankjewel Eva en Martijn voor deze unieke kans
xxx
Vandaag ben ik de kast in de inkom van het cafeetje in kerstsfeer gebracht,
weer eens volledig andere spulletjes erin gezet,
en natuurlijk lampjes op de kast want nu het al eerder donker wordt is het toch al zo heerlijk om overal lampjes om je heen te hebben.
Kijken jullie even met me mee binnen?
Voor de lezers hier uit de omgeving, je vind de Luysmolen op de luysmolenweg 2 te Bocholt en het is geopend in de winter, alle dagen (behalve maandag en dinsdag) van 12 tot 18 uur!
 
Ik ben er nog wel even druk mee, ga kersslingers maken om aan de kleine stalramen te hangen en nog een lading kerstharten met mooie vintage plaatjes erop want die had ik eigenlijk al af maar zijn intussen ook al weer verkocht.
Ik weet dus wat te doen dit weekend maar vind het zalig om te mogen doen!
Mijn eigen quiltje ligt te wachten in zijn mandje op rustiger tijden die er na de feestdagen ook wel weer zullen aankomen :)
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend toe,
 


 
 

 
liefs, Sonja

24 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je lieve Sonja en wat leuk dat jou spulletjes daar staan als ik de buurt kom ik zeker langs ennnnnnnnnnn ik heb ook stof voor een quiltje gekocht dus dezelfde passie wens je eem heel fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, dat je je spulletjes daar mag plaatsen. En wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Sonja,

    Wat gaaf zeg!! Heb je gewoon je eigen mini winkeltje!!! En wat een leuk idee!! Hopende dat het een groot succes zal worden!!!! Het ziet er daar erg gezellig uit!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww Sonja, gefeliciteerd met deze buiten gewone kans die je hebt gekregen.
    Het is je zo gegunt meissie en ik hoop dat de kast snel leeg is.
    Jij wordt nog wel wereld beroemd hoor, let op mijn woorden!!!
    Vergeet je ons blog vriendinnetjes dan niet hahahaha.
    Heel veel succes met de verkoop en heel veel plezier natuurlijk.
    Veel liefs Chrissie XXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You dit it again, fantastisch Sonja!
    Wat een unieke locatie om jou mooie spullen neer te zetten.
    Wat zullen jouw hartenslingers prachtig staan aan die sfeervolle stalraampjes.
    Hier kan jij helemaal 'los gaan'.
    Wat zullen Eva & Martijn blij zijn met zoveel creativiteit.
    Fijn weekend, Sonja.
    Liefs, xxx Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jij daar je spulletjes mag verkopen! Uiteraard hoop ik dat het een groot succes wordt!

    Een fijne avond, Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    Wat geweldig mooi is het daar. Wat een heerlijk pand en wat een prachtige locatie... En wat leuk dat jij daar je mooie spulletjes mag stallen.. Mooi winkeltje toch?
    Ik wens je een heel mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie uitdaging Sonja!
    En wat is het daar mooi! En dan zo'n mooi pand!
    Heb je ook al een echt winkeltje!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief bonbonnetje,

    Wat een ontzettend toffe locatie is dit
    om jouw spulletjes te gaan laten zien, en
    verkopen..
    Ik weet zeker dat je veel harten slingers zult
    gaan moeten maken...
    Een geweldige uitdaging en kans!
    Lieverdje wanneer krijg ik een handtekening
    van jou, je wordt wereld beroemd als je zo door gaat..
    Meis super hoor, geniet er maar fijn van...

    Liefs van jou kaaskopje uit wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You go girl!!! Geweldig leuk Sonja en wat leuk dat deze mensen
    de ruimte beschikbaar stellen om je spulletjes uit te stallen.Je houdt ons toch wel op de hoogte he van al je avonturen? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Lieve Sonja..♥
    Wat een gezellig♥ country♥ sfeertje♥ WAUW..;)))
    Dit is ook ook echt LEUK♥ om daar gebruik van te mogen maken hé lief♥ met je Mooie spulletjes♥ die al super snel van hand gaan..;)))♥
    Ik vind je Nostalgische Prenten PRACHTIG..♥!!!
    Hier kom ik op terug..;))))
    Verder kan ik mij wel voorstellen dat het quiltje♥ even moet wachten ..het zijn voor jou♥ heerlijke♥ drukke creatieve♥ weekjes♥..;))
    Wens je echt véél SUCCES♥ met je mooie♥ ♫Kerstkraampje♫ in jou winkeltje♥..;))

    Heel veel Liefs♥ Gaby..♥ en een fijne♥ Zondag!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk voor je, Sonja, je creaties te koop in cafeetje! Het ziet er gezellig uit daar, je creaties komen daar helemaal tot zijn recht!!
    Fijne zondag, liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,

    Wat een prachtige kans is dit voor jou, zo lekker om al je mooie spulletjes te etaleren en hopelijk te verkopen...
    Het café ziet er ook heel mooi uit..super...SUCCES...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja

    Wat een geweldige sfeervolle lokatie, ik wou dat ik er heen kon op mijn fietsje maar zelfs met de auto is het een eindje weg.
    Gaaf dat je daar al je mooie creaties mag etaleren, je gaat het vast nog veel drukker krijgen. GENIET ervan.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Sonja dat je nu ook je mooi genaakte spulletjes kan etaleren in het fietscafée.
    Het ziet er prachtig uit allemaal en een mooie locatie om even op te steken.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey lieverd, wat ziet het er daar gezellig uit. Na al je verhalen zie ik het nu eens van binnen. Je hebt niets te veel gezegd hoor, we gaan ook daar eens 'n gezellig bakkie pakken..
    Veel plezier met slingers maken, ze worden vast weer prachtig.
    kus Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een idee zeg op zo'n locatie spulletjes te verkopen , gaaf hoor dat je daar jou spulletjes mag verkopen ! Zal best een succes worden ziet er leuk uit allemaal !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk en tof idee. Weer al een plaatsje waar je de spulletjes kan promoten. De 'Luysmolen' ziet er zo gezellig uit, vooral de voorkant van de deur ... het zal een succes worden!
    Nog een fijne en gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk en wat fijn om dichtbij iemand te wonen die van hetzelfde houdt als jij! Veel succes allebei! Knuffel
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat jullie vriendinnen zijn geworden en op deze manier je mooie produkten nog meer bekendheid krijgen; het ziet er erg sfeervol uit!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is het daar mooi én ruim !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waw wat een leuke kans! En het ziet er een heel mooi café uit!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd, Sonja! Wat een geweldige kans. Heel veel succes ermee!!
    liefs,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen