Pagina's

woensdag 14 november 2012

Beursopbouw

Het begon vorige week met 'laten we een dagje eerder gaan'
af is af, toch?
mmm, ja misschien?
En zo gingen mijn vriendin Laura en ik al samen op pad gistermorgen richting Mechelen,
bij aankomst was er gelukkig al volop beweging en ijverig gingen we op zoek naar onze stand,
en wat bleek?
We hadden een groen achterwand, haha, Laura verloor heel even alle moed,
en nu?
Ze had natuurlijk heel veel stof bij en zo kwamen we op het idee om de wand te bekleden om zo de mooie geborduurde spulletjes beter te doen uitkomen.
We zijn om 1 uur begonnen en hebben met ons twee gewerkt tot 6 uur aan één stuk door,
ook veel gelachen en bijna........geweend ;)
Het hoort er allemaal bij hè, al dat werk, die voorbereiding en dan de ontlading als je het geheel "af " ziet.
Ik vind het zelf heel erg mooi geworden,
voor Laura moet het ook supergaaf zijn want zo zie je je webwinkel dan eigenlijk eens fysiek voor je staan en ik kan jullie verzekeren,
ze heeft heel mooie spulletjes!
 
De Libelle winterfair beurs zelf ziet er ook echt wel veelbelovend uit,
ik ben er zelf nooit geweest maar van wat ik gisteren te zien kreeg wordt het wel een heel mooi gevarieeerd geheel.
Het beloofd een prachtig weekend te worden en ik verheug me al op de medeblogsters en stille lezeressen die beloofd hebben om op zaterdag voorbij te komen.
Maar nu ga ik eerst uitrusten en twee dagen bijkomen,
voor Laura gaat het morgen al van start,
ze staat op de winterfair van donderdag tot en met zondag.
Zelf ga ik haar een helpende hand bieden op vrijdag en zaterdag en
genieten van al het moois!
Neem ook nog even een kijkje op haar mooie blog,
daar kan je zien wat een leuk prijsje er verloot wordt onder de bezoekers.
Gisteren bij de opbouw kwam ik al zoveel gave spulletjes tegen,
dit mooie winterboek ging mee naar huis,
 
het is zo een mooi boek,
ik ga er vandaag eens rustig voor zitten en van genieten.
Fijne dag iedereen,
 

 



 

liefs, Sonja

22 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er mooi uit ik wou dat ik kon komen wat zou ik dat fijn vinden maar ik wens jullie heel succes op de beurs en een goede verkoop

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er mooi uit zeg, jullie hebben er keihard aan gewerkt om er een mooie stand van te maken. Ik wens jullie hele succesvolle en gezellige dagen toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,

    Jullie stand ziet er super uit..heel sfeervol en romantisch..WOW.. veel succes met de verkoop..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen dat de beurs zover van hier is. Het ziet er super gezellig uit. En dat boek. Wauw echt weer een hebbe hebbe boek.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ik verlang ... tot zaterdag!

    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. keihard werken.. maar jullie moeite wordt zeker beloond, het ziet er super uit!! ik hoop dat heel veel mensen lekker komen snuffelen, jammer dat het te ver weg is voor mij!
    veel succes!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO wat ziet er dit prachtig uit, zo sfeervol. Het valt niet mee om van zo'n kale ruimte iets intiems en moois te maken maar het is jullie, dankzij de inzet, goed gelukt, prachtig.
    Veel succes, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier straalt de passie vanaf....!
    Wat hebben jullie dit mooi gedaan!!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja..♥
    Wat hebben jullie♥ keihard gewerkt en de wand♥ is nu SUPER MOOI♥ geworden met al die leuke spullen daar hangen♥..;))
    Zo te zien word het PRACHTIG♥ allemaal♥ en ja ze/jullie heeft mooie kerst♥ spulletjes♥..;))
    Jammer genoeg..snif kan ik niet komen lieverd♥ beetje pech..;(
    Ik kan dus alleen maar van jullie foto's GENIETEN♥..;))
    Genieten♥ jullie maar van dit mooie creatieve♥ avontuurtje..!!
    Ik ben benieuwd naar julllie♥ verslag volgende week ..;))
    Fijne week♥ en wens je /jullie VEEL SUCCES♥ dit weekend♥ veel Liefs♥ Gaby..;)))♥♫♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je het over een make-over hebt, is het hier wel op zijn plaats. De hele groene wand bijna weg!
    Wat hebben jullie hard gewerkt voor een mooi resultaat!
    Heel veel succes en jij ook veel plezier vrijdag en zaterdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er heel romantisch uit; daar blijven vast heel veel bezoekers even voor stil staan. (en hopelijk kopen ze dan ook nog wat)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er heel mooi uit, en ze heeft zulke mooie spulletjes, veel succes hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat hebben jullie goed gedaan! Bij al het groen weg! ;-)
    Het ziet er prachtig uit, Sonja! Heel veel succes en plezier!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och wat schitterend allemaal en wat hebben jullie ontzettend hard gewerkt. Nou, jullie hebben eer van je werk hoor.
    Jammer, jammer dat wij het hele weekend weer een volle agenda hebben, anders had ik toch eens willen kijken bij jullie.
    Heel veel plezier en sterkte maar.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, allemaal en wat slim opgelost.
    veel plezier op de winter fair!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie hebben wel eer van het wer hoor, wat hebben jullie het goed opgelost en wat ziet het er mooi uit...je mag nu heerlijk uitrsten hoor...even bijtanken.

    Lieve groetjes,
    ♥Efie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er mooi en sfeervol uit. Daar doe je het voor. Heel veel succes!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo, dat hebben jullie prachtig voor elkaar!
    Dat jij dat zo lang vol kunt houden knap hoor, goed teken ook.
    Mooie spulletjes dat verkoopt zichzelf.
    Veel plezier op de fair!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Sonja,

    Maar dat was even schrikken, hahaha,
    een wand met een kleur van een biljarttafel.
    Ohhh dan lig je even in een deuk natuurlijk.

    Maar wat hebben jullie dat na een aantal
    uurtjes hard werken werkelijk PRACHTIG opgelost.
    het ziet er allemaal zeer aantrekkelijk uit.

    Dat boek wat je kocht lijkt mee ook
    heerlijk om daar van alles uit te maken.

    En meis toch, wat heb je een geweldige energie,
    helemaal TOP, een teken dat het goed met je gaat.

    Wens jullie heel veel succes met de verkoop, en
    zie al uit na de post daarover.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou dat ziet er super uit maar had niet anders verwacht heel veel plezier dat gaat zeker lukken .... fijne verkoop lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja

    Wat hebben jullie dat mooi opgelost, het ziet er heel sfeervol en uitnodigend uit.
    Nu even twee dagen jezelf opladen voor vrijdag en zaterdag en dan vooral ook genieten van de beurs en de mensen die langs komen. Heel veel plezier.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen lief bonbonnetje,

    Jemig wat zal dat schrikken zijn geweest, een groene achterwand hahaha..
    Ja dan zakt de moed natuurlijk in de schoenen, en dan ga je eerst keihard lachen,
    ik zie het al helemaal voor me hahaha...

    Maar lieve meis, wat hebben jij en Laura het creatief en goed opgelost...wat ziet
    deze stand er prachtig en mooi uit!!
    Wauw wat zal er veel belangstelling voor zijn...alle spulletjes zien er zo speciaal en
    prachtig uit...ja jullie hebben heel hard gewerkt...en jullie krijgen een dikke 10...!

    Meisje rust nu maar even uit, want het zal zeer druk en supergezellig worden...heerlijk
    dit vooruitzicht....enne vergeeet niet je veters te strikken...je hebt het bij mij gezien haha...
    Nu kan ik er om lachen...maar ik ben toch wel even in de lappenmand geweest...

    Dag lieverd...ik wens je alle liefs,
    Kaaskoppie
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen