Pagina's

zondag 18 november 2012

Beursavonturen

Mijn tweedaagse beursavontuur zit er helaas alweer op,
een beetje met spijt in het hart want oh, wat had ik er nog graag een dagje bijgedaan,
het was er zoooooooooo gezellig maar....
mijn lijf wil nu eenmaal niet altijd wat mijn hoofd wil ;)
 
 
Maar ik heb twee heerlijke dagen beleefd waar ik met een heel warm gevoel op terug kan kijken,
we hebben heel veel plezier gehad samen,
Laura, haar zus Claudia en haar dochter Stefanie waar ik zelf geen foto van heb maar die zullen later nog wel op het blog van Laura langskomen.
 
 
Zij staan er vandaag nog een dagje en dan straks weer afbreken, je bent daar weken mee bezig en zoals alle leuke dingen is het ook weer zo voorbij.
 
 
Op de beurs kwam ik ook nog lieve blogvriendinnen tegen,
op vrijdag Chrissie van het blog " my precious one quilting ,ze kwam samen met haar man Eric naar de beurs om even haar zinnen te verzetten want ze hadden helaas heel onverwacht hun lieve hond Kay moeten laten inslapen.
Zelf ben ik helemaal vergeten een foto te nemen want haha, Chrissie en ik hadden nogal wat bij te praten :))
Fijne dat je er was lieverd en ik je nog eens 'in het echt ' heb kunnen knuffelen, hopelijk heb je die dag toch nog een beetje je zinnen kunnen verzetten.
 
Gisteren kwam Valerie van  het mooie blog 'Atelier Valerie' helemaal met de trein naar Mechelen,
ik vond het super om je te mogen ontmoeten,
wat een heerlijke spontane meid ben je!
Ik vond het heel bijzonder dat je ondanks dat je niet helemaal fit was toch die hele reis ondernomen hebt, hopelijk kwam je goed weer thuis aan.



Op zo een beurs leg je ook altijd weer heel mooie nieuwe contacten,
zo ontmoeten we Sylvia en Hans-Joachim van de uit het Duitse Lübbecke firma Hajo-Dekor.
Ze hadden een prachtige stand op de beurs waar ik een paar foto's van gemaakt heb,
ze hadden zo mooie spulletjes bij  en het waren super sympatieke mensen.




Van Sylvia kreeg ik nog een heel mooie porceleinen 'schutzengel',
die zeker een plekje hier in huis gaat krijgen.
Die 'beschermengel' moet ik nog op de foto zetten samen met nog een paar mooie spulletjes die ik kocht op de beurs maar die laat ik jullie in een volgende post zien.


Vandaag wordt voor mij een heel rustig dagje,
ik ga heerlijk verder met mijn mini-quiltje,
lekker kopje thee erbij en nagenieten van deze twee heerlijke dagen.
Fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja



32 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Sonja,

    Wat een schitterende beurs moet dat geweest zijn. Helemaal super zeg!! Jullie zullen wel moe zijn van die dagen. Zo'n beurs is heel intensief ik heb het ook een keer meegemaakt en ik moet je zeggen ik vond het vrij pittig. En wat een leuke foto's zeg!!! Ik hoop zeer znel weer mooie dingen van je te zien, want na zo'n beurs heb je altijd weer een hoop nieuwe spullen en ideeen!!

    Rust lekker uit!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja

    Wat fijn dat je zo genoten hebt van de beurs met al die lieve mensen om je heen, nu lekker uitrusten en nagenieten.
    Je hoofd zal ook wel vol nieuwe ideeen zitten.
    Ik ben er weer benieuwd naar.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk allemaal Sonja !! fijn dat het zo geslaagd was.....rust maar lekker uit !!...fijne zondag ...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt allemaal bijzonder goed Sonja, dat zijn dagen waar je nog lang met veel plezier op terug zult kijken!

    Geniet van je welverdiende rustige zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je twee onvergetelijke dagen heb gehad op de beurs Sonja. Je mooie foto's liegen er niet om. Een mooie sfeer.
    Ben benieuwd naar je gekochte spulletjes.
    Geniet vandaag maar van een rustige dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je twee fijne dagen hebt gehad.
    Het was even te ver om vanuit het westen bij je langs te komen.
    Nu lekker uitrusten.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt allemaal geweldig, Sonja! Leuk om oude en nieuwe bekenden te ontmoeten!

    Fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja..♥
    Fantastisch ♥ dat je twee mooie♥ dagen♥ hebt gehad op de beurs♥ en zo te zien zeer geslaagd jullie♥♥ stralende koppies♥..!!;))
    Jammer dat ik dit♥ heb moeten missen was er zo graag♥ bij geweest ..;)
    Misschien volgend jaar♥ beter..;)
    Nu kan heerlijk chille op je bankje met je mooie♥ Quiltje♥ waar je al goed♥ mee bezig zie ik ..;)
    Ben ook benieuwd naar je Engeltje♥ en meer ..;)
    Fijne Zondag lieverd♥ Liefs♥ Gaby..♥♫♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je super leuke verslag en foto's.zijn we er toch een klein beetje bij geweest.

    Fijne zondag
    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de dagen zo geslaagd zijn. Mooie foto's en mooi verslag. En leuk om medeblogsters te ontmoeten.
    Geniet nog even lekker na!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,

    De tekening van de stitchery kun je op soluvlies tekenen met een "verdwijnpen". Soluvlies is een soort vlieseline dat je wanneer je klaar met borduren bent met lauw water weg kan spoelen. Toen ik dat quiltje maakte heb ik dat ook gebruikt. Heel makkelijk met stitchery's! Op mijn site kun je het vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sonja,

    Ik was rond drie uur in de namiddag thuis en heb me direct genesteld, want ik voelde me helemaal niet zo lekker.
    Gelukkig heeft Laura haar stand veel goedgemaakt, zo een mooie dingen ... Vandaag voelde ik me net het zelfde grieperig,
    maar het doet me plezier dat ik jij en Laura heb mogen ontmoeten. Misschien kunnen we dat in de toekomst nog eens doen! Nog een gezellige avond en vele lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer soms dat willen en kunnen niet altijd op elkaar afgestemd kunnen worden, maar je hebt genoten en heel leuke dingen laten zien! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks dat je nu vermoeid bent, kijk je terug op ontzettend mooie momenten..wat een organisatie en wat krijg je r veelleuke reacties voor terug...en niet tevergeten de ontmoetingen...
    Rust lekker uit...

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het zo spijtig Sonja dat ik niet ben kunnen komen.
    Heel het weekend heb ik er aan gedacht en ben ik kwaad op mezelf dat ik niet meer zo ver met auto durf te rijden.
    Normaal kwam ik met mijn dochter en kleindochters, maar de oudste werd zaterdag morgen wakker met koorts en zij is nog maar zes, dan hebben ze natuurlijk hun mama hard nodig.Dus zaterdag vroeg opgestaan en zag op mijn gsm staan mama bel je me eens als je wakker bent, toen had ik al een voorgevoel dat het niet door zou gaan.
    Spijtig maar wie weet zullen we elkaar toch nog eens ontmoeten.
    Lieve Sonja rust je nu maar goed uit na zo een druk weekend en veel naaiplezier nog.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Krijg gewoon zin in de kerstdagen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moet dat een mooie beurs zijn geweest. Fijn dat je ervan hebt kunnen genieten.
    lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat laat je ons heerlijk meegenieten. Fijn dat je weer veilig thuis gekomen bent. Morgen ook nog maar een rustig dagje en genieten van je quiltje.

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb jij een paar fijne dagen gehad Sonjaen zo leuk weer andere bloggers te ontmoeten.
    lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey lieve meid, ja dat ben je en met een super warme persoonlijkheid.
    het heeft me echt goed gedaan zo op de berus en helemaal toen ik je zag.
    Wat een heerlijke oplossing hadden jullie bedacht voor de groene achterkant.
    Het kraampje zag er spetterend uit, nostalgisch en heel romantisch.
    Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal weer bij moet komen en "ontbeurzen" hahaha
    Dank je wel voor je warme knuffels, je bent een wereld vriendin.
    XXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat jammer hé lieve Sonja dat het allemaal
    al weer voorbij is. De tijd vliegt altijd
    voorbij bij zulke leuke dingen.
    Als ik de foto's zo bekijk was het heel
    gezellig, en veel animo voor alle mooie
    spulletjes. Hoop dat er ook heel veel
    verkocht is.

    Heerlijk hé meis dat je verschillende
    medebloggers hebt mogen ontmoeten.

    Je nieuwe projectje, het mini-quiltje,
    waaraaan je vandaag in alle rust bent begonnen,
    ziet er al zo schattig uit. Het lijkt me een
    heel leuk werkje, en het zal zeker prachtig worden.

    Lieverd, geniet nog heerlijk na van deze beurs,
    en ik wens je een hele fijne week toe...

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad...je enthousiastme spat eraf...
    super leuk voor je...

    geniet lekker na..en je quiltje word leuk!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er super gezellig uit. Jammer dat het zo snel voorbij is, als je er zo lang naar uit hebt gekeken.
    Volgend jaar gewoon weer gaan.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto's en nu maar lekker uitrusten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja,
    Het ziet er gezellig en druk uit.Helaas woon ik te ver weg,maar de foto's doen me een beetje meegenieten.
    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij hebben het ook heel gezellig gehad op de fair. Wel heeeeel druk, maar goede zaken gedaan. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kan me helemaal voorstellen dat het vermoeiend was! Het zijn lange dagen.....je hebt er in ieder geval van genoten!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er heel gezellig uit en wat een mooie spulletjes allemaal !Ik weet dat het heel vermoeiend is , heb vaak op Crea beurzen gestaan , maar erg leuk om te doen !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kan mij voorstellen dat je een paar geslaagde dagen hebt gehad, het ziet er erg gezellig uit!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. You have a fabulous blog! Love the pretties and photography!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heeeeeeey lieve Sonja,

    Ik weet zeker dat jullie de mooiste kraam van de hele beurs hadden!!!!!

    Lieve groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Sonja

    Spijtig kon ik er niet bij zijn op de Libelle kerstbeurs, en zeggen dat het op 8 km. van bij mij thuis is...voor volgend jaar noteer ik het alvast goed op voorhand in mijn agenda en dan beloof ik je...dan kom ik even langs...

    Wat moet dat gezellig zijn met zo'n leuke stand daar op die beurs te staan, zou ik ook nog heel leuk vinden.

    Je bent echt een toffe madame....

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen