Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Wisseling der seizoenen

Wat een rare titel zullen jullie denken en ja hoor,
het is hier ook nog écht herfst met de wind die rond het huis blaast en zo donker in huis dat op deze vroege morgen al alle kaarsjes branden.
 

Ik zet me een heerlijk kopje thee en lees hier de verschillende blogs nog even na,
ik denk dat ik vandaag wat later op gang ga geraken ;)

 
 
Ik ben een hele dag thuis vandaag, niets op de agenda en dat kan zoooooooo zalig zijn!
Mjin huishoudentje is er aan toe hoor!


Het hele weekend heb ik lavendelzakjes gemaakt van het mooie stof van Yuwa wat ik kocht in de webwinkel bij mijn vriendin Laura: KLIK

 
Je hoeft er niets aan toe te voegen want de printen op de stof zijn gewoonweg beeldig op zichzelf.
Mocht je ze mooi vinden maar zelf niet zo creatief zijn of geen zin hebben,
je vind ze hier in mijn webwinkeltje: KLIK
Een paar heb ik zelf gehouden want het zijn natuurlijk ook al heel leuke cadeautjes om te geven met de aanstaande kerst en het mooie aan zo een zelfgemaakt lavendelzakje is dat je zeker weet dat de ontvanger het niet dubbel krijgt :))

En daar zijn we dan bij ons volgende seizoen hè, de kerst!
Want hier in mijn atelier is het volop kerstmis,
de hele vloer ligt bezaait met groene takken,mmmmmmmmmm,
alles moet natuurlijk nog gezet worden en een plekje krijgen.
Maar gisteren heb ik de grote Kerstboom van zolder gehaald (waarbij manlief me bedenkelijk aankeek)
maar ik wil de decoraties die ik maakte voor kerst ook echt in een boom op de foto zetten en ja hoor,
ik geef toe,
ik wil ook lekker in mijn atelier zitten werken met de lichtjes in de boom aan en kerstmuziek op de achtergrond....
ach, als het dat maar is hè!
 

Maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat ik de herfst gewoon oversla,
al beken ik eerlijk, ik vind kerst ook veel leuker.
Fijne dag iedereen,
liefs, Sonja

34 opmerkingen:

  1. De stofjes zijn inderdaad prachtig, ik hou van de bruine tint!
    Geniet van je dag: heerlijk knutselen en tijd voor jezelf maken.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie zakjes gemaakt en die stof is ook zo leuk geniet maar heerlijk van de sweer om je heen ga vandaag ook wat freubelen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook heerlijk om een keertje wat langzamer op gang te komen hoor...
    Maar de kerst, dat is voor mij toch nog wat ver weg hoor... Even wachten nog, de tijd gaat al zo snel.
    Prachtige dingen heb je weer gemaakt!
    Geniet van je dag!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor dat kopje thee zou ik wel willen aanschuiven, heerlijk om binnen te zijn, kachel aan, lekker gevoel.
    De tijd gaat zo snel, het is nog 9 weken voor Kerst, dus dat jij er mee bezig bent dat begrijp ik best.
    Bij I.kea lagen ook al de kerstballen.

    Geniet van je dag, lekker doen wat jezelf wilt. Heerlijk voor je.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stof heb je gebruikt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar de versieringen voor in je boompje.
    Ik heb een guirlande en die is zo romantisch als ie hangt.
    Heerlijk zoals jij je blog altijd weet op te vullen met mooie spulletjes.
    Knutsel en frutsel maar lekker verder Sonja,
    Ik bewonder je creativiteit.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een mooie zakjes. Ik sla deze tijd ook graag over en begin met kersttijd. Gezelligheid, warmte, kaarsjes enz. Maar inderdaad de tijd gaat al veel te snel.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die lavendelzakjes weer onwijs mooi zeg. En ik snap het wel hoor, de drang naar kerst. Het geeft zoveel gezelligheid in huis. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    Ik vind deze tijd van het jaar ook heerlijk..,.buiten is het koud en het regent en dan lekker binnen in huis zitten freubelen..dat is genieten..en je lavendelzakjes zijn schattig.. .

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lavendelzakjes! Daar hoef je inderdaad niets meer aan toe te voegen!
    Heerlijk de kersttijd! Volop gezelligheid in deze toch al zo donkere dagen!
    Zeker hier! Rond december is het hier al om drie uur donker!
    Ik zit er niet mee!

    Liefs, Juliëtte

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. allereerst sonja, wat een super gave blogheader heb je hier staan, en dan de zakjes die je gemaakt hebt, in een woord , geweldig,
    ik ben meteen bij haar gaan kijken zal er zeker gaan bestellen.
    wat een gave printen op haar stof en wat staat alles bij jou zo gezellig.
    echt super, en je krijgt er weer inspiratie door.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van mij mogen we ook de herfst overslaan en naar de kerst gaan! Je bent heeeeeeeeeel vroeg met je boom maar ik snap je wel. Het is ook veel leuker om meteen je "maaksels" in de boom te hangen..

    Het is zeker hele mooie stof en het zijn lieve lavendelzakjes geworden...

    Ik ga ook mijn huis maar eens onder handen nemen, maar dan met de stofdoek!

    liefs, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weet je er toch altijd zo'n extra tintje aan te geven. Heel mooi Sonja!!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stof ik ga zeker een keer bij Laura schoppen.
    Oooooooooo en kerst heerlijk decoreren en huis weer over de kop gooien, geloof me ik houd er ook zo ontzettend van. Je hebt geweldig geknutselde kussentjes gemaakt ben ik ook aan het doen alleen met kantjes en stempels en wat plaatjes zo leuk. Geweldig om elkaar te inspireren. Liefs Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk, Sonja, zo'n dagje lekker voor jezelf. Later op gang komen, gematigd tempo...
    Maar de kerstboom, ik begrijp het wel....maar de mooie herfst, die kun je niet zomaar overslaan....toch?
    Ik vind je lavendelzakjes prachtig.
    In elk geval, geniet van de dingen waar je mee bezig bent!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zakjes zijn weer superrrrrr mooi geworden , gaaf die stofjes , nee heeft dan weinig nodig ! Ik hou ook niet zo van de herfst hoor , geef mij maar de kerst !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier moet de kerstboom toch echt nog wel een aantal weken wachten hoor, laat eerst al het blad maar van de bomen gevallen zijn ;)! Je zakjes zijn erg leuk geworden, mooi gemaakt en wat zullen ze lekker ruiken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stof! Ik ga gelijk even kijken bij je vriendin
    Het kan zo zalig zijn he als je weet dat je de heeeele dag voor jou alleen hebt ;-) Jij bent dan ook wel super vroeg met je kerstboom hoor maar als je het zo leuk vindt dan moet je dat zeker doen trouwens ik vind zelf die kerstperiode ook veel te kort.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tutto bellissimo... bacetti dall'ITALIA JERRY

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een enige laveldel zakjes, de stof in inderdaad prachtig!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben ik blij Sonja!!
    Ik ben niet de enige die al kerstmuziek wil spelen,
    vroeger toen mijn man nog niet op pensioen was lagen
    de cd al op hoor.
    Maar nu durf ik niet,ik zie hem al naar me kijken.
    Mooi zijn je geurzakjes die je gemaakt hebt.
    Geniet van het gezellige sfeertje dat bij jou thuis hangt.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een werk verzet, Sonja! Het ziet er prachtig uit!
    Ik ben nog even in herfstsferen......de kerst mag nog wel even wachten!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lieve Sonja,

    Wat een schattige geurzakjes zeg!! Helemaal te gek!! Zeer smaakvol samengesteld zeg!! Ik vind het niet gek hoor dat je al met de kerst bezig bent je kan niet voorbereid genoeg zijn!! Trouwens het duurt helemaal niet zo erg lang meer hoor totdat het kerst is!!

    Heel veel plezier in je gezellige ateliertje!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, oh, ik zie je al zitten tussen de takken! Maar je hebt gelijk, zo kom je helemaal in de stemming! Vind die stof trouwens prachtig, je hebt er weer zulke lieve spulletjes meegemaakt.
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kunnen we niet vanaf vandaag overspringen naar de kerst en dan 2 dagen later weer gewoon heerlijk naar de lente. Ik hou niet van regen, wind, kou en sneeuw. Het enige voordeel van dit weer is dat het zo heerlijk is om te knutselen binnen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sonja,wat een gezellige post heb je weer geplaatst en wat een lieve hebbedingetjes allemaal,fijne (kerst)knutseldagen,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Lieve Sonja..♥
    Het is ook altijd gezellig bij jou welk seizoen ook ..♥
    Ik kan me wel indenken dat je liever *Kerstdecoratie*♥ doet het is ook een mooie ♪ sfeer ♫ met veel warme verlichtingen ☼ ..♥
    je blauwe geurzakjes ♥ zien er PRACHTIG♥ uit vooral het printje van de stof moooiiii♥..en hoe je het afgemaakt hebt met het piep kleine miniatuurschaartje theepotje enz..♥;))
    Ja je hebt er duidelijk héél veel PLEZIER ♥ in ..;))
    stuur je Lieve♥ warme groetjes Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wawt een schattige lavendelzakjes Sonja! haha heerlijk hoor, al volop in kerstsfeer. Het kan mij ook niet lang genoeg duren. Hoor ik iedereen al klagen dat ze die kerstboom al lang al weer zat zijn...nou ik vind t heerlijk!
    wens je een fijne dag toe Sonja,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Groot gelijk Sonja, sla de herfst maar over, Kerst is zoveel gezelliger. Ben bang dat ze me hier laten opsluiten als ik nu de kerstboom al neerzet maar het kriebelt enorm. Gisteren al de kerstspulletjes gekocht bij de Xenos.

    Je zakjes zijn prachtig, wat een geweldig stofje.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooohh wat mooi, en dank je wel voor de link van de mooie stofjes...die kunnen er hier nog wel een paar bij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat geweldig weer Sonja! ik ga gauw op de linkjes klikken, joehoeoe :) leuk leuk leuk! Fijne dag en lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige zakjes! Leuk om te lezen dat je al druk bent met de kerstvoorbereidingen; veel plezier en succes.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige lavendelzakjes.
    En wat een mooie creaties,een prachtig blog.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen