Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Warme winter groetjes



Allereerst wil ik iedereen van harte bedanken voor alle lieve felicitaties voor onze huwelijksverjaardag. 
Ja hoor, we gaan ons best doen om er nog heel veel gelukkige jaren aan toe te voegen :)

 

Gisteren hebben we een beetje gevierd met een heerlijk etentje en vandaag een rustig dagje ervan gemaakt, 
het leek al een beetje winter door de koude temperaturen maar op mijn hobbykamertje was het zalig werken omdat daar de hele namiddag het zonnetje schijnt.
De verwarming een beetje  hoger en met het prachtige papier van Eline's winterhuis ben ik aan slag gegaan.


Ik maak deze cadeautjes al een paar jaar op rij en ze worden steeds met veel plezier ontvangen,
een mooi cadeautje om als kleinigheidje bij een ander geschenk te voegen of als bedankje voor iemand die door het jaar iets voor je heeft betekent, 
ook altijd wel heel attent !

De kaarsjes ruiken heerlijk , de rode naar 'berry's' een heerlijk winters geurtje wat nu door het hele atelier rondtrekt en de ecru kaarsjes zijn vanillegeurtjes.
Heerlijk van geur en ze pasten perfect qua kleur bij het winterse papier.

 
Ik heb er van elk twee gemaakt, eentje voor mijn eigen voorraad en het tweede heb ik in mijn winkeltje geplaatst,
je kan ze HIER terugvinden. 


 
Intussen staat de verwarming weer lager, zijn de kaarsjes weer uitgeblazen en is mijn atelier weer opgeruimd.
Ik nestel me heerlijk in mijn zeteltje voor een fijne luie tv-avond met natuurlijk een borduurwerkje bij de hand,
zalig genietend van het weekend,
hopelijk doen jullie dat ook elk op je eigen manier!
Heel lieve groetjes,
Sonja




22 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Nou wat een leuke kadootjes zeg!! Dat ziet er weer schitterend en verzorgd uit!!

    Een fijn weekend!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie cadeautjes. Prachtig gemaakt en ik kan ze hier bijna ruiken :-).

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,dat ziet er gezellig uit,ik had ze net ook al in je webshop gezien waar trouwens hele mooie spulletjes in staan. Ben zelf ook al kleine geschenkjes voor de feestdagen aan het maken,misschien moet ik mezelf maar eens verwennen met een kadootje van jou winkeltje,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 22 ste huwelijksverjaardag, ja meis, dat is een etentje waard he.
    Wat een pracht bureautje ook, zo heerlijk uit grootmoederstijd.
    Je hebt er weer een gezellig spulletjes bij.
    Fröbel maar heerlijk door en verwen ons met je mooie foto's.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, je huwelijksverjaardag had ik over het hoofd gezien,
    bij deze een dikke proficiat en je gemaakte attentie's
    vind ik super! Als je dit krijgt ben je natuurlijk blij!
    Nog een fijne, gezellige avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Zeker leuk als klein cadeautje.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi cadeautje zeg. Lief gedaan, kan me voorstellen dat het heerlijk ruikt in je atelier. Geniet van je tv avondje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik stoor je hééél eventjes om je nog een hele fijne avond te wensen! Ga maar snel verder met genieten, dat is toch uiteindelijk waar het allemaal om gaat :)!

    Nog een fijn weekend, Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke cadeautjes, ziet er zo gezellig uit.
    Geniet lekker van je rust en borduurtje!
    Ik heb even de link geprobeerd, maar die gaat niet naar de winkel, maar naar een algemene site.

    Nog een mooi weekend en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Lieverdje Sonja...♥
    OOOhhh ...wat ben ik een oentje.. heb ik je vergeten te Feliciteren met jullie huwelijksdag♥..;(
    van ♫ Harte♥ ♫ GEFELICITEERD en dat jullie nog ♫ langgggg♫ ♥ en ♫ HAPPY ♫ bij ♫ elkaaarrrrr♥ ♫ blijven ♫ ..:))))♥
    En je post♥ is zooo gezellig♥ ik voel al de warmte♥ tot hier ..hihi;))
    Ik vind de wintercadeautjes♥ zijn PRACHTIG♥ gemaakt Sonja wat kan je dat toch GOED..♥!!
    En spannend dit weekend♥ misschien word je TANTIE♥..;)!!
    Het word een mooie tijd♥...;))
    Nog een fijne borduuravond♥ en ohja ik ga naar de beurs morgen ooo ..ik vertel je nog wel♥ hoe dit uit de lucht komt vallen ik geloof het zelf nog helemaal niet !!!..;))
    Zo lieverd♥ wens je alle goeds♥ en KNUFFEL♥ Liefs♥ je blog vriendinnetje Gaby..x♥x♥x


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Wat schattig je theelichtjes in geschenkverpakking..zó leuk om te geven en te krijgen....ik heb ze zelf ook al eens gemaakt..voor een verjaardag met een mooie tekst..
    Je webwinkel ziet er weer mooi uit..complimenten..

    Nog een fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat met je 22ste huwelijksverjaardag!!

    Heel leuk idee van die theelichtjes en wat een prachtige verpakking.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kadootje zo mooi!! Zelfs de verpakking is met zorg gemaakt, een plaatje.
    Fijne dag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh Sonja.. wat mooi weer! Je blijft maar bezig mooie dingen maken. Ik doe het zo af en aan. Zo een hele boel, en dan weer rustig aan. Ik kijk even niet, dan heb jij alweer een flink aantal berichtjes op je blog staan, met de mooiste dingen! Geweldig! Knap hoor..tis altijd genieten op jou blog. Fijne zonnige dag en een lieve groet van Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch een bezige bij lieve Sonja en alles wordt zo mooi. Heerlijk zo als jij bezig bent. Je hebt me aangestoken, ik ben eens wat spulletjes bij elkaar aan het zoeken. Lieve groeten van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan je posten bijna niet meer bijhouden je gaat als een speer !! Prachtige creaties heb je weer gemaakt superrr leuk als kerst attentie !
    Je kastje hier onder is ook gaaf zeg !

    Fijne avond , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhhh je bent echt niet meer te stoppen
    hé lieverd,alweer zo'n heerlijke post.
    Wat een prachtig papier is dat zeg en heel
    erg lieflijk deze cadeautjes, en alles
    tot in de kleinste details verzorgd.

    In gedachten zie ik je al zitten in je
    mooie ateliertje, lekker muziekje, lichtjes
    aan en alle creaties stromen uit je handen.

    Lieve Sonja, geniet van een heerlijke nieuwe week,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja,
    Meid, wat maak je toch altijd ontzettend mooie dingen. En je moet ze ook maar kunnen bedenken natuurlijk. Daar ben ik niet zo goed in hoor, al haal ik genoeg inspiratie van alle blogs die ik lees... En daar kan ik dan meestal weer wat mee...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan Sonja! Wat een leuk idee om het zo te verpakken, echt supers en ik ga het zeker ook onthouden (handig met de feestmaand voor de deur!)het papier van Eline leent zich er perfect voor! Ook nog van harte met jullie trouwdag hoor! Fijne dag verder. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij gaat als een speer zeg....wat ben je toch productief! Kei leuk die kadootjes! Het ziet er weer prachtig uit!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen