Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Pumpkin love...



 Ze is nog steeds even groot...........de liefde voor de pompoentjes.
Zelfs na een heel weekend niets anders te hebben gedaan dan deze lieverdjes in elkaar te zetten,
ik zie ze nog steeds graag.


Maar vandaag was het ook even tijd om iets anders wat om aandacht vroeg namelijk de versiering om aan mijn verpakkingen te hangen,
ook dit lijkt wel bandwerk maar.......oh zo leuk als je er één keer mee begint.

Ik zoek altijd naar dingen die blijven, een labeltje is altijd wel leuk maar wat doe je ermee, deze corsage kan je perfect hergebruiken, zoals hier op  het paspopje of op een leuk stapeltje linnen en ik zag ze zelfs al bij iemand voorbij komen op een glazen theelichtje geplakt.
Het is leuk om te zien dat er ook echt iets mee gedaan wordt en al dat werk niet voor niets is :)
Na mijn "harde" werk besloot ik dat het tijd was voor mezelf,
voor mijn grootste hobby,
hoekjes maken in huis.

Ik besloot op dit bidstoeltje een herfsthoekje te maken.
Het stoeltje staat er omdat je rechts ervan binnenkomt en dan zie je die lelijke stekkerdoos waar je nu recht op kijkt bijna niet.
Het is een groot nadeel van wonen in een oude woning: alle stopcontacten bevinden zich op ooghoogte.
Er heeft al vanalles voorgestaan, een plant, een mooie fotolijst
maar dit vind ik toch nog het meest rustige.
Mochten jullie andere leuke ideeën hebben, ik hoor het graag :))


Nu ga ik iets lekkers koken,
en vanavond weer heerlijk bijlezen waar jullie zoal mee bezig zijn,
oh ja, en mijn nieuwsbrief voor de webwinkel afwerken
want die wil ik ook deze week de deur weer uit.
Mocht je die nog niet ontvangen en vind je het wel leuk dan kan je je hier in de linkeronderhoek van de site nog altijd vrijblijvend aanmelden:
KLIK
 
 Ook ga ik verder nog wat knutselen met fotobewerking,
de man van mijn lieve vriendin Elly hielp me hiermee op weg en ik vind het helemaal super!
Wat zou een mens toch zijn zonder goede vrienden :)
xxx
Ik wens iedereen een heel fijne week toe,
liefs, Sonja







37 opmerkingen:

  1. Zonder lieve mensen om ons heen ziet de wereld er sowieso een stuk minder fraai uit. Je bent weer druk geweest met van alles en nog wat, een goed idee trouwens om kleine corsages te maken, daar kan iedereen denk ik wel iets creatiefs mee doen.

    Voor zo meteen...eet smakelijk!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja

    Wat ziet het er weer prachtig uit, wat heb je toch steeds leuke ideetjes en maak je mooie, lieve, romantische creaties.Fijne avond nog, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is je site nog mooier geworden. Ik vind je header nog mooier geworden. En je pompoenen zijn schitterend geworden.Wat ontzettend leuk dat je zoveel terug ziet van je labeltjes die je bij de bestellingen doet. Zo zie je dat je harde werken echt wordt beloond.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De pompoenen blijven toch mooi hé. De labeltjes vind ik ook geweldig.
    Je blog ziet er geweldig uit.
    Dat jij lieve mensen om je heen hebt verwondert me niets, in jouw omgeving kan dat niet anders.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je blog mooi....
    en de pompoentjes zien er schattig uit,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is weer mooier geworden, je header, je pompoenen, je labels, je herfsthoekje.... Prachtig allemaal.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak jij toch altijd leuke dingen! Mooie stijl en leuk gecombineerd voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohoh wat zijn ze mooi die pompoenen van jou.
    om op te eten zo romantisch.
    Die labels zien er super uit Sonja en wat leuk dat je na hebt gedacht over hun 'lot". nadat de klant het pakje heeft geopend.
    Gaat het goed met je winkeltje,
    Ik ga snel even kijken.
    Heel veel liefs en succes met het maken van die schitterende hoekjes.
    XXXXXXXX Chrissie
    Ps super bedankt voor zo een lieve reactie die je gaf nav het stoppen met mijn baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja,

    Wat een heerlijke blogpost weer. En die hoekjes zijn weer super snoezig!! Mooie pompoenen heb je weer gemaakt zeg!! zo leuk om te maken. Je blog is helemaal veranderd super gaaf!! Wat fijn dat je vriendin je zo goed helpt, je foto's zien er schattig uit!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou handen en jijzelf zitten ook nooit stil he , prachtige spulletjes heb je weer gemaakt ! Je banner is ook gaaf trouwens ! Nee zonder lieve mensen zou de wereld heel saai zijn !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja en dan zeggen sommige mensen ook nog dat ze zich vervelen, onvoorstelbaar toch hahaha. Gave spulletjes weer hoor, gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, all of these look amazing!!! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je de pompoentjes mooi gemaakt Sonja, wat ben je toch creatief bezig altijd.
    Ook je hoekje is weer zo sfeervol.
    Ik heb op mijn slaapkamer een louvreluik voor het stopcontact gezet, zo is deze ook uit het zicht. Beneden zijn ze gelukkig allemaal op plinthoogte.
    Wens je een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent weer gezellig bezig geweest met echt mooie spulletjes
    te maken. Ik ga straks nog eventjes kijken in je winkeltje.
    Nog een fijne en gezellige avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er allemaal gezellig uit! Vooral de pompoenen zijn gaaf geworden! Ja jouw speciale afwerking maakt het 100% mooier dan alles wat je ergens anders koopt! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn die pompoenen mooi geworden! Ik bewonder je in je creativiteit en hoe je dingen maakt.
    En je stoeltje heb je ook een heel gezellig hoekje van gemaakt. En die stopcontacten...ik deel die frustratie. Bij mij zitten ze ook zo hoog en soms ook nog heel onlogisch.
    Ik wens je een mooie avond Sonja!

    Liefs,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Lieve Engel..♥
    OOOhhhhlala..wat is je BLOG♥ mooi nieuwe aangekleed wow..;))))
    En de foto's zijn prachtig♥ Sonja ..♥
    Al die pompoentjes♥ wat zijn ze MOOI♥..wel een werkje hé maar je hebt er duidelijk héél véél plezier♥ in.. dus wij Genieten♥ ook van je mooie post..;))
    Wat het stopcontact betreft ..;))
    Ik heb het met een plank en mooie plankdrager♥ opgelost..en dat siert ook heel mooi♥ je kan er dan een hangplant opzetten dan zie je het stopcantact niet meer zo goede tip of niet hihi ?..;))
    Ben benieuwd wat je ervan vind ..;))
    Wens je nog een fijne Creatieve Herfstweek en fijne avond Liefs Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Moooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben er stil van, alles is zo smaakvol gemaakt!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt, het ziet er allemaal even prachtig uit.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk allemaal zeg ,,,,!,,,,fijne week...liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt! De versiering voor de verpakking is erg leuk geworden en erg leuk om weer mee te decoreren.

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja,

    Wat zijn pompoentjes mooi.

    En ik ben een blije ontvanger van zo'n mooi handgemaakte kadootje. Het ligt nu even te pronken op mijn kastje, maar zal er vast wel een idee voor hebben.

    Liefs

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Meis, wat ziet alles er weer prachtig uit!!! Heerlijk dat je je zo kunt uitleven in je hobby!
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi. Via via op je blog terecht gekomen, wat een mooie blog! Heerlijke sfeerhoekjes en mooie plaatjes. Ik ga je volgen! Fijne week gewenst!

    Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoooooo lieve Sonja, wat ziet je blog er
    super mooi uit, en je header helemaal TOP!!!

    Wat ben je weer ongelooflijk druk bezig
    geweest, zo liefffff al die pompoentjes,
    en kan me heel goed voorstellen als je
    eenmaal bezig bent je bijna niet meer
    kan stoppen.

    En dan de corsage's, zo leuk en een feestje
    om zoiets op een pakje te ontvangen.

    Heerlijk hé weer allemaal sfeerhoekjes
    aan te passen aan het jaargetij.
    Het ziet er weer heel gezellig uit bij je.

    Lieverd, ik wens je een mooie week toe,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello
    Vos citrouilles sont magnifique
    J'adore les citrouilles
    Jolis anges en coussins
    Margot a une jolie boutique et dire que j'habite à 80 km de la frontière belge
    Bisous Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb ik weer genoten van je blog!
    Je pompoentjes zijn zo schattig!
    Evenals je cadeau labeltjes!!
    Heerlijk om zo leuke hoekjes te kunnen maken in huis!
    Daar geniet ik ook altijd van!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hee lieve Sonja waar een mens is zonder lieve vrienden ?! Nergens :-)
    Ik zei het al eerder die pompoentjes lijken wel taartjes. Zo leuk en grappig. Tjonge en die cadeau labeltjes zijn al kadootjes op zich !!!
    Prachtig en erg sfeervol die hoekjes. Dat je daar allemaal nog tijd voor hebt hihi
    Hier is ook iemand in de ban van de pompoenen zie mijn post.
    Het hoort er zo helemaal bij HERFST ik houd d'r van :-)
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is weer genieten. Je pompoentjes zijn schattig. Heerlijk hé sfeerhoekjes maken, vind ik ook zo leuk.
    Fijne dag hartelijke groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Sonja, wat heb jij jouw huisje weer prachtig aangekleed, ik zit te kwijlen en te genieten tegelijk!!!
    Waar koop jij toch die "TIJD", graag even doorgeven voor zovelen onder ons hihihihi??? Mijn dag is veel tekort en als ik dan zo'n mooie blogjes tegenkom zit ik soms uren te zien wat hier gemaakt en gecreeerd word. Dan voel ik mij schuldig omdat ik mijn tijd niet nuttig heb ingevuld!!
    Maar dan doe ik toch ook ideeen op hé!!
    Lieve groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat weer een gezellig post van je Sonja en wat zijn je pompoenen en corsages leuk! sfeerhoekjes maken is iets wat ik ook heel graag doe, ik heb net een herfstkrans gemaakt en die gaat dan zo'n beetje de hele kamer door en vaak gaat er dan wel weer het één en 't ander veranderd worden:)
    ja ook bij ons zitten de stopcontacten hoog, zo jammer.. maar jij hebt het leuk opgelost!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat maak je toch allemaal leuke dingen Sonja , je bent zo lekker bezig. Leuk hoekje ook, ik vind dat ook wel leuk werk. Heb weer een paar nieuwe dingen in huis en daar ben ik dan wel weer een paar dagen mee bezig. Overal eens even neerzetten, heerlijk.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. BEDANKT lieverd voor het plaatsen van
    het linkje, je bent een schat!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een aandacht besteed je eraan zeg. Hartstikke leuk om zoiets te ontvangen.
    Onlangs had ik een bestelling van een webshop en dat was echt in een doos gestopt zonder een persoonlijke iets. Dat vind ik juist zo leuk en geeft aan dat er aandacht aan je besteed wordt. Als ik het maar een stukje kant bijvoorbeeld...

    Hoop snel iets bij jou te bestellen natuurlijk.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sonja,
    Je maakt er heel wat werk van, maar dan heb je ook wel echt iets heel moois. Werkelijk schitterend.
    En het laat ook zien wie jij bent, en echt warm mens. Vandaar dat je zoveel lieve vrienden hebt natuurlijk...
    Ik wens je een heel mooie creatieve dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Sonja,
    Ik kom via Home & Lifestyle op je blog terecht, wat ben jij supercreatief zeg, mooi hoor. Ik ga je volgen! (Kijk ook eens op mijn blog, ik moet nog helemaal beginnen, maar ga erg mijn best doen)
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hay liefie,

    Wat een geweldige post heb je weer...
    heerlijk in herfst en pompoentjes...

    En Sonja wat krijg je toch altijd een leuke
    reactie's van iedereen...en wel verdiend hoor.
    Je bent een lief en mooi mens..daar weet ik alles van.

    Meisje ik wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen