Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Pompoenlabeltjes van Eva Agnes



 Na het maken van de pompoentjes bedacht ik me dat ik eigenlijk nog geen idee had hoe ik ze zou verpakken,
natuurlijk als iemand ze hier kwam afhalen kan je er iets leuks van maken maar omdat nu te doen als ze verzonden moesten worden,
mmmm, het heeft me wel een nachtje wakker gehouden.

 

Ik ging op zoek naar leuke labeltjes, echt een beetje in de 'pompoensfeer' maar toch ook vintage en vond ze bij de talentvolle Zweedse Eva Agnes :)


Kennen jullie haar?
Vast en zeker hebben de meeste onder jullie haar prachtige werk in het mooie boek van Marijke van Ooijen al mogen bewonderen en kunnen jullie ook de meest prachtige blogachtergronden die ze maakt en die je vind op haar blog: Bildkonst:klik
Zelf maak ik altijd gebruik van één van die prachtige achtergronden en ben een heel grote fan van haar mooie werk!


Maar ze heeft dus ook een heel erg mooie  Etsy-shop: klik
waar je prachtige dingen in kan terugvinden zoals ik deze heerlijke pompoenlabeltjes er vond.
Ik ging ermee aan de slag,
printen op canvas en dan stikken op stof, een rafelig randje en ik was helemaal tevreden met mijn cadeaulabeltjes.
Dankjewel Eva Agnes, ik vind ze prachtig!!!

 


De pompoentjes heb ik voor de zekerheid met dit miezerige weertje in plastiek folie ingepakt, een leuke jute strik eraan en wat herfstbesjes (namaak natuurlijk)

 
Zelf heb ik het rond een oude weckpot gedaan, kaneelstokjes erin en een kaarsje erin aangestoken,
ruikt ook nog eens heerlijk :)

 


Het is echt wel een weertje om het binnenshuis gezellig te maken en dat ga ik dan ook doen,
heerlijk de bank op met een nieuw borduurwerkje,
voor mij kan het weekend beginnen.
Ik wens jullie ook allemaal een heerlijk herfstweekend toe,
liefs, Sonja










27 opmerkingen:

  1. Jeetje Sonja, wat mooi weer. Wat een superleuke plaatjes zijn dat. Maar hoe je dat nu op canvas of op textiel moet printen is me een raadsel hoor. Ik ga toch eens bij haar kijken om te zien of ik er leuke kado-labeltjes voor op karton kan vinden. Ook altijd leuk om op een kadootje te plakken...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig en herfst achtig uit! Mocht je nog eens labeltjes nodig hebben, ik maak ze ook. Misschien niet zo mooi als Eva dat kan maar er is veel mogelijk en kan altijd naar wens iets maken :) (voorbeelden staan op mijn blog en bij mijn marktplaats advertenties zijn er nog meer te vinden)
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, heel erg mooi geworden en het past helemaal bij elkaar. Geniet maar flink van je weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear, dear Sonja this is so lovely and they go very well together with your pumpkin gifts.
    You have made them so beautiful.
    Thanks for buying from me.
    Love
    Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gekeken op de site van Eva Agnes, maar het ziet er inderdaad mooi uit,zeg. Maar jij hebt er ook weer wat fraais van gemaakt!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooi en gezellig
    wat ziet dat er sfeervol uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om er van die fraaie labeltjes aan te hangen, het ziet er mooi uit hoor!

    Ik wens je een heerlijk weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Lieve Sonja...♥
    OOOoohhh wat een mooie labeltjes zeg..♥
    Die plaatjes zijn ook zó lief ..♥
    Ben ook gaan kijken op de Site van Eva♥..alleen ik snap er niets van hoe dat allemaal gedaan is en moet ... ben je toch slimmer dan mij wahaha met bewerken van dit mooi's allemaal ...;))))
    Je moet er ook verstand van hebben kan niet anders ..;))
    Vind het Super Gaaf♥ van je en gezellig♥ sfeertje..♥
    Wens je Fijn Herfst weekend Liefs Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je brengt er echt de herfstsfeer in, mooi gedaan met die labeltjes. Het ziet er allemaal zo warm gezellig uit.
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,

    Wat ziet het er toch weer prachtig en verzorgd uit!! Ik ben ook helemaal bezig om het thuis zo gezellig mogelijk te maken!! Ik hoop dat je nu met deze labeltjes alleen de verkoop allleen maar ziet stijgen want het ziet er helemaal top uit!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eva Agnes maakt zulke mooie achtergronden en ook met rozen! Om bij weg te dromen.... Ook leuk deze labeltjes weer,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gossie wat leuk zijn ze geworden, het zijn echte cadeautjes als je zo zo mag ontvangen.,
    Wat heerlijk ben jij bezig Sonja, een super fijn weekend meissie,
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieverd, wat mooi weer allemaal. Zo kan het slechte weer ons niet schelen met zoveel gezelligheid in huis.Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe creatief, je labeltjes zijn prachtig geworden!
    Wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw creaties worden echt met liefde gemaakt en verpakt! Geniet van het weekend.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief en wat mooi passend bij jouw creaties! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig lieve Sonja, wat een feestje
    om een pakje op deze manier te mogen
    ontvangen. De labeltjes zijn ZOOOOOOOO
    snoezig geworden, en inderdaad Eva is
    een GROOT kunstenares. Mag ook graag bij
    haar op visite gaan.....

    De Herfst is eigenlijk een fantastische
    tijd hé om heerlijk van alles ontwerpen en
    te maken. En ik twijfel er dan ook geen
    moment aan dat we veel moois en nieuws
    van jou kunnen bewonderen.

    Wens je een fantastisch mooi Herfst weekend,

    Vee liefs,
    Josephine
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit allemaal weer schitterend gemaakt en je labels zijn zo mooiiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi meis alleen de verpakking is al een kadootje op zicht :-) Gewoon jammer om open te maken !!! Prachtig die schattige labeltjes. Volgens mij zit je boordevol inspiratie. Dat beloofd een hele creatieve herfst en wij genieten hier mee.
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wie krijgt er nu niet graag zo'n mooi verpakt kadootje!
    Helemaal in herfst sfeer!
    Super hoor!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend! wat maak je toch mooie,romantische en dromerige werkjes,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh ik weet gewoon niet welke achtergrond ik moet kiezen,wat lief dat je haar site deelde,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sonja,

    Gelukkig mocht ik gisteren genieten van jou geweldige mooie verpakking. Echt zo'n feestje. Die labeltjes zijn ook zo mooi en het geheel heeft weer een mooi plekje in huis gekregen.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heey meisje,

    Ja Eva is een groot kunstenares...ze
    heeft een nostalgische en romantische aparte
    stijl zo mooi!!!
    En wat is het heerlijk dat deze mooie labeltjes nu zo
    geweldig goed passen bij jou mooie pompoentjes...
    Normaal ben ik niet zo blij met de herfst, maar jij laat
    ons zien dat de herfst ook erg mooi kan zijn!

    Liefs van poppenjansje...uit Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Sonja, het is weer mooi, die lieve pompoentjes. heerlijk herfst genieten. Fijne dag en lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh ja.. vergeet het bijna.. wat heb je een prachtige achtergrond en die foto bovenin mooiii :)

    BeantwoordenVerwijderen