Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Opendeurdagen bij Caatje

Reeds voor het derde jaar op rij had ik me voorgenomen om naar de bekende opendeurdagen bij Caatje te gaan.

 

Steeds kwam er iets tussen elk jaar kreeg ik te horen:
je weet niet wat je mist, het is er zoooooooooo mooi!!!
Dus dit jaar stond dit weekend met een groot rood kruis op mijn agenda, 
mijn enige afspraak was met 
Caatje!

Kennen jullie Caatje Middelkoop,
ze heeft een prachtige winkel waarin ze de mooiste verzamelde antiek en brocante verkoopt die je je maar kan voorstellen.
Ze is gevestigd in het Nederlandse Heel, in de dorpstraat 80.
Je kan er vandaag nog terecht tot 16.00 uur!

 

Een impressie van wie ze is vind je in haar prachtige picasa-album,
want Caatje is ook een picasa-girl!
Je kan ook een kijkje nemen op haar eigen site: KLIK


Natuurlijk heb ik gisteren bij haar enkele foto's gemaakt zodat jullie kunnen meegenieten en zodat ik zelf ook nog met veel plezier later op deze post terug kan kijken maar ze waren nogal donker uitgevallen en om jullie toch te laten meeproeven van de sfeer heb ik er een paar geleend uit het album van Caatje zelf.
Ik hoop dat je dit niet erg vind hoor Caatje,
anders hoor ik het graag van je???

 




 Het was er megadruk, een hele boel gezellige dames van het gezellige picasa-woonforum ,KLIK
waren op weg uit alle windstreken om al het moois te bewonderen!

 

Om 11 uur stond er al veel volk voor de deur en het waren vrouwen met een doel hoor,
vrouwen die wisten wat ze wilden.
Het was zo leuk om te zien hoe sommigen gewoon hun buit niet meer dragen konden :))


Zelf kocht ik een mooi met stof bekleed oud doosje(het linkse bovenaan op de stapel), er stonden prachtexemplaartjes tussen en nog een klein vakkenbakje en wat oude kantjes voor mijn verzameling.


Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk bij Caatje geweest ben en heb kunnen meegenieten van de prachtige sfeer maar het meest blij ben ik met de ontdekking dat als ik tussen de velden en landerijen rijd ze eigenlijk maar een goed half uurtje bij me vandaan woont :)


 

 Gisteren werd onverwacht door al dit moois en alle lieve mensen die ik mocht ontmoeten een dag met een gouden randje :)
Fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja

27 opmerkingen:

  1. Dit ziet er helemaal geweldig uit allemaal. Hier moet ik meer van weten. Volgende keer ga ik ook!!!!
    Waar is het eigenlijk?
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige winkel.....nog nooit geweest..ga ik zeker eens doen hoor!!...liefs Ria...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo'n mooie dag had. En dat je zulke mooie spulletjes hebt kunnen kopen. De foto's zien er in ieder geval schitterend uit.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,

    Dat ziet er inderdaad supermooi uit, wat een sfeer, wat een mooie spullen..daar kun je echt genieten en uren rondlopen en snuffelen...dit komt echt op mijn to-do lijstje...met stip..

    Fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij het bovenste stoffen doosje hebt, ik die eronder, blijven de zusjes toch bij elkaar :)) Fijne zondag nog lieverd! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winkel, dat ziet er schitterend uit. Ik ga eens even kijken waar Heel ligt. Fijne Zondag nog Sonja.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het is echt geweldig om bij haar te mogen komen!!
    De sfeer alleen al is zo geweldig en zo gastvrij en dan al die prachtige spullen die ze heeft en dat heerlijke huis van haar waar je zomaar rond mag dwalen, ook voor mij een dag met een gouden randje mede door alle leuke mensen die ik heb ontmoet!!
    Lieve groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!!!! Mijn foto's waren niet zo mooi gelukt. Overal liepen natuurlijk mensen hé. Het was ook zo gezellig. In ieder geval, jij hebt er een mooi verslagje van gemaakt!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mij lukt het ook elke keer niet om te gaan....
    Heb mezelf beloofd ; De volgende keer ben ik erbij !
    Mooie reportage.....daar zal ze trotsop zijn !!!!Groetjes, Helma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk ziet alles er uit. Ik ga ervan uit dat je aankopen prachtig zijn... Zou er best een keer heen willen trouwens, maar Heel... waar ligt dat ook alweer...
    Ik had ook zoiets leuks gisteren. Ik heb via MP een mooie franse spiegel gekocht in Ter Aar, dat is maar 20 minuten hier vandaan en dat adres bleek ook een brocante winkel te zijn. De Wagenschuur, google maar eens...
    Ik wens je een fijne zondag Sonja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!
    Je laat ook veel mooie dingen zien.
    Kom af en toe wel eens op haar site. Echt een mooie brocante winkel!
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dag zal jij gehad hebben zeg, tussen al dat mooi's kun je je niet vervelen.........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk adresje, ik zie op de foto's de mooiste spullen staan. Geen wonder dat jij daar zo van genoten hebt :)!

    Nog een fijne zondag Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjoe zeg, daar had ik ook wel rond willen lopen, helaas behoorlijk ver van mij vandaan. Echt leuke spulletjes allemaal. Ik keek op marktplaats, maar het merendeel is al gereserveerd :-(
    Leuk dat je dit met ons hebt gedeeld!
    Gezellige zondag nog,
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's Sonja. Ik heb weleens op MP bij haar spullen gekeken en vind het jammer dat zij zo'n eind uit de buurt woont.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf zeg!! Die winkel lijkt me helemaal te gek!! Wat een mooie spullen . Wat jammer dat het bij mij niet in de buurt is want dan ben ik binnen de kortste keren helemaal failliet!!

    Wat een schattige post weer ik geniet van de foto's!!

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi meissie, wat was het leuk om jou nu eens in het echt tegen te komen. We hebben helaas niet zoveel gelegenheid gehad om met elkaar te kletsen, maar dat gaat vast nog een keer gebeuren. Volgens mij ben jij een ontzettend lieve vrouw en ik hoop echt dat we elkaar in de toekomst wat beter gaan leren kennen. Ik vind het zo leuk dat jij het bovenste doosje hebt gekocht. Bij de foto van Caatje viel het me toen gelijk op en ik dacht, als het er nog is........ En het idee dat het nu bij jou terecht is gekomen, maakt weer veel goed. Nog een fijne zondag. xxx

      Verwijderen
  17. Ik zie dat ik mijn berichtje heb gepost als een reactie op een reactie van een ander. Was niet de bedoeling. Sorry....... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gezellig bij Caatje! Ik kan me helemaal voorstellen dat het groot in je agenda stond......dit had je niet willen missen! Echt genieten!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Sonja, je foto's zeggen genoeg..ik heb echt het gevoel dat ik iets groots gemist heb. Op de foto's zie ik zo veel moois!

    Ik geloof graag dat je een geweldige dag hebt gehad...

    Lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er mooi uit, Sonja! Ik denk niet dat Caatje deze positieve publiciteit erg vervelend zal vinden ;)

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de foto's schitterend en kan dan ook goed begrijpen dat je er dolgraag heen wilde. Fijn dat het nu gelukt is hoor!
    geniet nog lekker na, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke foto's laat je ons
    zien lieve Sonja, dat is werkelijk
    een feestje geweest om daar rond te
    kunnen kijken. En geweldig te constateren
    dat het eigenlijk helemaal niet zover van
    jou vandaan is...

    Ongetwijfeld zul je daar vaker na toe gaan,
    want ik zie HEEL VEEL prachtige spulletjes.

    Leuk dat je ook iets moois hebt kunnen kopen.

    Geniet van een fijne week meis,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet dit er allemaal prachtig uit Sonja! Helemaal super, kan me goed voorstellen dat je hebt genoten tussen zoveel moois. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. In een woord, prachtig!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Sonja..♥
    Héhé kan ik eindelijk wat posten lezen ..het is hier drukkie ..;)♥
    Kleindochtertjes logeren hier tot morgen ..♥
    En ooohh wat een mooie sfeer is dat met jou post ..ik ga het zo nog allemaal lezen..♥
    Echt Prachtig♥ al dat mooi's..leuk dat wij ook mogen meegenieten..;))
    het was weer genieten van jou post ..♥
    Lieve groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er inderdaad allemaal prachtig en sfeervol uit, kan mij voorstellen dat je dit niet graag had willen missen.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen