Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Nieuwe aanwinst


 Brrrrrrrrrr, is bij jullie de herfst ook écht begonnen, hier is het de hele dag al miezerig nat weer en eigenlijk best koud
of zijn we gewoon te hard verwend geweest en is dit normaal voor deze tijd van het jaar ;)
Het is ook zo van dat donker weer waardoor foto's maken in huis best moeilijk is en ook al zijn ze niet zo heel duidelijk toch wil ik jullie mijn nieuwe aanwinst laten zien:
mijn nieuwe bureautje:
 

Wat een dropje hè!
het is echt maar een kleintje, slechts 80cm breed maar ideaal voor onze zithoek die ook maar heel klein is.
Ik zag hem op internet staan en heb meteen toegehapt, vooral het rolluik wat erover heen rolt vond ik mooi en het is ook nog superhandig want er liggen 's avonds altijd allerlei rommeltjes van mij op en als er visite komt doe je gewoon het luik dicht en alles is opgeruimd, 
helemaal iets voor mij :))

 De binnenkant was wel een doorn in het oog want die was beplakt met van dat lelijk groene vilt zoals je vaak op oude bureaus terugvind.
Ik heb het voorlopig opgelost door een soort  inlegger te maken met allerlei oude documenten,
vind het voorlopig goed zo (moet hem wel nog vastplakken)
Eerst had ik gedacht het meubeltje te patineren maar nu begin ik toch te twijfelen want in deze orginele kleur vind ik het ook wel iets hebben.

Intussen zit ik niet alleen hier maar ook nog in mijn atelier hoor,
er is weer een nieuwe nieuwsbrief naar jullie onderweg maar je kan ook steeds meevolgen in de rubriek 
NIEUW op de eerste pagina van de webwinkel (gewoon naar beneden scrollen) mocht je daar zin in hebben.


 


Na al de kerstborduurtjes die ik had afgewerkt geplaatst te hebben is het nu tijd om aan de slag te gaan met mooie vintageprints en met papier natuurlijk want het werken met papier is iets wat ik ook nog altijd heel graag doe.

Vandaag kreeg ik trouwens ook een prachtige handgemaakte kaart van mijn lieve vriendin Elly (die helaas geen blog heeft)
omdat we onze 22ste huwelijksverjaardag vieren.
Het begint al stilletjes aan te tellen hè ;)


Dankjewel voor de prachtige kaart, die krijgt een heel mooi plekje hier in huis!
Ik wens jullie allemaal een heel mooi weekend toe,
hopelijk zitten jullie allemaal op een heerlijk warm plekje,
heel veel liefs,
Sonja





26 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Wat een schattig bureautje, dat zou ik mooi zo laten hoor..en gefeliciteerd met je trouwdag, al weer 22 jaar, waar blijft de tijd..mooie kaart heb je ontvangen..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie meis.........wat een mooi bureautje zeg, helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi bureau zeg. Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent. Mooie kaart heb je ook ontvangen voor je trouwdag.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi bureautje!
    En makkelijk dat je het rolluik naar beneden kan doen als je rommel hebt,haha..
    Ik heb gezien dat je ook al helemaal in de kerstsfeer zit,gezellig hoor..kun je er lekker lang van genieten..
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja,
    Van harte gefeliciteerd meid, jullie allebei natuurlijk, met jullie 22-jarig huwelijk. Ja, dat telt rustig door hoor.
    En wat heb je een prachtig bureautje gevonden. Het past precies, is dus speciaal ooit voor jullie gemaakt en heeft nu zijn juiste bestemming gevonden. Ik vind het een juweeltje...
    Ik wens jullie ook een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met je trouwdag, dat is wel een feestje waard! Je nieuwe aankoop is een plaatje, ideaal dat het bureau wat afmeting betreft daar zo mooi in het hoekje past. Ik zou het bureau eerst een tijdje laten staan en er goed over nadenken of je het wil gaan behandelen, dat laatste kan tenslotte altijd nog.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OO inderdaad een schattig bureautje zeg, prachtig. Niets aan doen, laten zoals hij is, schitterend.
    Lief dat je een kaart hebt ontvangen, die is mooi en past goed bij je inrichting;)
    Gefeliciteerd met je 22jarige huwelijksdag (wat klinkt dat deftig haha). Geniet er lekker van!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst van harte proficiat met je huwelijksjubileum. Wat is je bureautje een schatje, zeg...idd heel erg handig om het luik dicht te trekken als er visite komt...ik hou d'r van!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie trouwdag !!...en wat eexn schatje dat burootje...liefs fijn weekend....van mij...xx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk bureautje! Echt heel erg mooi.. (: & Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    Groetsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi bureautje hoor, precies iets voor jullie. Inderdaad ideaal dat je het kunt afsluiten. Ik vind de originele kleur ook wel iets hebben hoor. Zie in de Jeanne d'arc Living ook meer en meer geboende meubeltjes.
    Nog gefeliciteerd hé voor jou en Ronny
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig bureautje. Wij hebben dezelfde, maar dan de grotere uitvoering. Misschien heb je em weleens langs zien komen op m'n blog. Ik zit hier altijd lekker te bloggen, vlak naast de verwarming. En je kunt er zo lekker veel spullen in kwijt. Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst van harte met jullie 22-jarige huwelijksdag Sonja. Wat een mooie kaart met mooie tekst heb je van je vriendin gekregen.
    Ohhh....en dat bureautje vind ik prachtig. Het is helemaal gemaakt voor dat plekje en ik vind de houtkleur ook heel mooi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje van een bureautje Sonja!
    En je spulletjes voor je webwinkel zijn weer geweldig!
    fijn weekend, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Dat er nog maar vele mogen volgen. Wat een snoepje van een bureautje! Al was die voor dat hoekje gemaakt. Erg handig met zo'n rolluikje. Alles lekker uit het zicht als je wilt. Veel plezier ervan!
    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag, hoor! Je hebt ook weer mooie spulletjes gemaakt en het bureautje staat daar ook mooi te zijn in het hoekje. En wat een prachtige tekst op de kaart!
    Fijne avond nog,
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beeldschoon bureautje! Zo laten hoor en dat vilt past er gewoon bij, dus al leg je er iets anders over, dat vilt niet verwijderen! Maar je kunt altijd nog een licht vilt kopen!
    Juist deze donkere tint laat je andere spulletjes nog beter uitkomen! Leuke dingen laat je weer zien! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja ,allereerst gefeliciteerd met jullie 22ste huwelijksverjaardag en nog vele gelukkige jaren samen!Hier is 't ook een stuk frisser geworden,lekker freubelweer;) Wat een schattig bureautje is dat,mooi die donkere kleur.Fijn weekend vast,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Sonja, met de verjaardag van jullie trouwdag. Ik hoop dat er nog heel wat mogen volgen!
    Wat een prachtig bureautje. Is voor die plaats gemaakt.
    Ik zou er niets aan doen. Hij is zo veel te mooi.
    En wij hebben een heerlijke dag gehad met zon, hoewel het wel kouder is geworden.

    Mooi weekend en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte lieverd met jullie trouwdag,
    22 jaar, de tijd vliegt inderdaad erg snel.
    Prachtig de kaart die je van je vriendin
    hebt ontvangen.

    En je nieuwe aanwinst vind ik helemaal
    geweldig, wat een prachtig bureautje is dit.
    De kleur is SUPER mooi en inderdaad het
    rolluikje erg handig, poppetjes gezien.....
    kastje dicht, haha.

    Mooi ook je nieuwe spulletjes voor de webwinkel,
    wat ben je toch een ijverig bijtje...

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat heb je een prachtige nieuwe aanwinst echt een plaatje ben wel een beetje jaloers hoor hahahahha en wat een mooie suppetjes heb je weer gemaakt voor je webwinkel schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Sonja..
    Dat is echt een droppie zeg. En zo'n luik is altijd handig!
    Leuke dingen heb je gemaakt! Het is er echt heerlijk weer voor.
    Fijn weekend en lieve warme groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier is de winter al begonnen! Maar de zon is er bij en dan is het genieten!
    Je bureau is helemaal het einde!!
    Wat is ie leuk!
    Je bent ook weer bezig geweest met leuke spulletjes maken!
    Ziet er allemaal heel leuk uit!!
    Ik wens je een heel fijn weekend!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sonja,
    Ik ben verliefd............op je bureau'tje.
    Wat een snoepie.
    Ik kan me voorstellen,dat je twijfelt, of je het moet paineren.
    Het is zo ook al een kleine schoonheid.

    Fijn weekend,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sonja,
    Heel mooi en leuk dat bureautje. Zelf ben ik nog steeds blij met mijn oud kastje wat ik voor een prikje gekocht heb op een markt.Dat gaat nooit meer weg.
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog vele gelukkige jaren erbij.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend bureautje, Sonja!! Daar heb je veel plezier van!
    Liefs weer!

    BeantwoordenVerwijderen